Wat je niet hardop wil zeggen IX

27-04-2021 07:34 3827 berichten
Wat je niet hardop wil zeggen IX


Waar heb jij last van? Wat zou je iemand wel eens keihard willen zeggen, maar doe je niet om allerlei redenen? Welk ongenoegen wil je spuien, het kan hier. Uiteraard mag je elkaar ook ondersteunen in de vele ergernissen die er kunnen zijn in het leven. Kleine zaken of grote zaken, lucht hier je hart.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
28-04-2021 15:43
:lol:

Je broer liet toch wel dat klusje meteen vallen?
Nee, hij zit best onder de plak :-). Hij heeft haar bij het volgende klusje wel lang laten ‘bungelen’ of hij dat ‘met zijn beperkte capaciteiten’ wel zou ‘aandurven’.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik moet echt overal geduld voor opbrengen, soms wel jaren en hoewel mijn geduld spreekwoordelijk is, ben ik nu in staat om in de hele buurt ruiten in te gooien, just to make a fucking point.
En ik me maar afvragen waarom er geen nieuwe reacties meer in het vorige topic kwamen :facepalm:

Tvp :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ja heel rot voor je dat je dan een uurtje verlof moet pakken van je werk. Maar ik ga echt niet tien euro aan benzine uit mijn eigen portemonnee opofferen om op mijn vrije dag mijn werk nog eens te gaan doen.

Zoals je zelf al zegt, ‘het gaat wèl om mijn kind!’. De jouwe ja. De opvang van mijn kind is overigens óók niet gratis.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Arme kinderen mijn hart breekt :sigh: hopenlijk komt het goed
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Potver alweer ongesteld na 2 weken.

Misschien beter investeren in aandelen Always.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Zo'n ongelofelijke zijn in chocola, maar nog geen grammetje in huis. Op de pure hagelslag na, maar om nou een pak aan je mond te zetten is ook zo iets :(
Froezel schreef:
28-04-2021 22:16
Zo'n ongelofelijke zijn in chocola, maar nog geen grammetje in huis. Op de pure hagelslag na, maar om nou een pak aan je mond te zetten is ook zo iets :(


Ik zou niet weten waarom niet, maar je kan het ook in een schaaltje doen. Lepel erbij en eten. Smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Doe ik ook regelmatig, even een handje uit het pak hagelslag. Lekker! (en tvp :proud: )
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Froezel schreef:
28-04-2021 22:16
Zo'n ongelofelijke zijn in chocola, maar nog geen grammetje in huis. Op de pure hagelslag na, maar om nou een pak aan je mond te zetten is ook zo iets :(
Ik vul met enige regelmaat mijn hand met hagelslag en ik doe daarvoor met verve de shamewalk.
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
28-04-2021 22:16
Zo'n ongelofelijke zijn in chocola, maar nog geen grammetje in huis. Op de pure hagelslag na, maar om nou een pak aan je mond te zetten is ook zo iets :(
Gewoon doen. En als je het echt te gênant vindt: beetje boter smelten in een pannetje, half pak hagelslag erin en presto, chocoboter. Een kommetje bedekken met folie, chocoboter in gieten en de koelkast in. Na een uurtje de massa bedekt met folie uitrollen tot een worst, andere helft van de hagelslag op een groot bord kieperen en de chocoboterworst erdoor rollen. Snijd stukjes van de rol af en je zit niet uit een pak te eten maar je hebt heuse chocobons.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
en up maar weer.
kerst schreef:
29-04-2021 15:22
en up maar weer.

Lieve kerst, moet ik dit ook toeschrijven aan de overgang?
Lijkt slim, wordt nog een gedoe ben ik bang. Bij de supermarkt een muntje nodig voor het karretje en kreeg een clipje waar ze een zak brood mee afsluiten. Dat schijnt dus ook te werken. Het ging er prima in, het uithalen ging niet zo makkelijk, het brak af. Het kan natuurlijk ook dat dat aan mij ligt. De achterliggende bedoeling, dat mensen het karretje niet meenemen omdat er 50 cent in zit is ook weg. Ik vraag me ook af hoeveel mensen dit al wisten. Waarschijnlijk een selecte groep die ook je auto kan starten zonder sleutel.
Mijn Aldi heeft de sloten op de karretjes afgeschaft.
Cateautje schreef:
29-04-2021 15:49
Mijn Aldi heeft de sloten op de karretjes afgeschaft.


Was bij mijn Vomar ook, alleen de mensen namen de karretjes mee en moest er dus weer een muntje in. Ze hadden van die sleutelhangers met een muntje eraan en kennelijk waren die op. Toen kreeg ik dus zo'n plastic clipje, maar die breken volgens mij zo af. Weet het niet helemaal zeker omdat ik ook snel dingen stukmaak, maar denk dat ze niet lang meegaan en dan kun je dat ding eruit peuteren. Weet niet of dat moeilijk is. Wel leuker werk dan vakkenvullen lijkt mij, lekker buiten,

Was dat trouwens een foto van Balin die je gepost had? Wat kijkt die gast chagrijnig zeg! Of was hij net wakker? Natuurlijk kan het ook zijn dat dit zijn normale blik is, in dat geval heb ik niks gezegd natuurlijk. Ik weet nu wel wat ik me er bij voor moet stellen als je zegt dat hij naar je kuiten hapt.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
29-04-2021 15:31
Lieve kerst, moet ik dit ook toeschrijven aan de overgang?
:-)
kerst schreef:
29-04-2021 16:24
:-)


:hug:
Nee dat was Balin niet, die is rood en een poepie.
Alle reacties Link kopieren
Nee? Je ziet dat verband serieus niet?

Weet je waarom die particuliere scholen zo goed scoren? Omdat ze daar klassen hebben van maximaal 20 leerlingen. Omdat ze daar 32% meer lessen krijgen, niet vanwege hun shiny iPads. Echte lessen, niet zo’n vaag project waarbij er tien wat doen en de overige 90 als klapvee mogen dienen voor de sociale media kanalen van school.

Weet je waarom ‘de Nederlandse leerling’ steeds slechter scoort? Omdat ze... jawel... steeds minder lestijd krijgen. In de afgelopen 20 jaar is dat voor een kernvak als Nederlands met 42% !!!! achteruit gekacheld. En trek die ‘leerlijn’ maar eens door van PO naar VO.

En nee, de OESO scores van Nederlandse leerlingen gaan niet achteruit omdat er nu meer landen meedoen waaronder ‘slimme landen’ (echt WTF??). Het gaat achteruit omdat ze in vergelijking met de landen in de top tien DE HELFT MINDER LESSEN KRIJGEN!

Dus pleur maar op met je O&O, je environmental awareness projectjes die nergens op slaan en tief op met je iPads die enkel voor dat ene selecte groepje beschikbaar is en de rest mag weer kijken hoe ze voor 30 leerlingen aan functionerende Chromebooks moeten komen. En nee ik ga niet weer ‘brainstormen’ in mijn vrije tijd in zo’n kutterige denktank over die nieuwe leerweg zodat je daarna weer alles kunt negeren en kunt krijsen dat er draagvlak was voor de zoveelste kaalslag.

Met je motivatieprobleem.

Het feit dat al mijn examenkandidaten al een hele week volkomen vrijwillig ALLEMAAL naar school komen voor extra les, dat zegt het toch wel een beetje? Dat ze daar komen met hun zelfgebakken cakes en koekjes met hun 17 jaar want dat vinden ze gezellig. Ze hebben gewoon aandacht nodig, menselijk contact. Dat er lui voor hun neus staan die dingen zien en daar wat mee doen. I.p.v. je kutterige online enquêtes met die tering smileys. En ja, de helft blijkt nu zwaar depressief volgens jouw smileyindex maar verder dan weer mail 300.000 dat we ons daar bewust van moeten zijn kom je niet. Echt WTF.

Dat zo’n kind helemaal opfleurt bij de ontdekking van zoiets simpels als een woordenboek en dat je dat mag gebruiken bij zaakvakken op je examen. Maar hey, die hebben we zelf bijeen moeten bedelen want dat was zoooooo 1993. Analoge boeken. Hè bah. Nee, daar was weer geen budget voor, dat ging op aan die iPads. Maar ja, die krengen mogen ze niet gebruiken bij het examen.

En ermee oefenen kan ook niet want we hebben geen fokking WiFi in die vertimmerde coronaproof biertenten. Je weet wel, waar die kindertjes in worden opgehokt die 100% digitaal werken en nu dus al 8 weken ‘lekker aan het improviseren’ zijn met hun whiteboard op A3 formaat. Hallo!! 30 stuks op 1,5 meter en dan loeren naar A3 formaat. En kopietjes maken kan niet want je hebt 2 van de 3 machines wegbezuinigd met je ecologische gewauwel.

Misschien moet je gewoon eens je bek gaan houden en luisteren.


Ahhhhhhhh....dat lucht op. Morgen de nette versie in zijn gezicht slingeren.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Cateautje schreef:
29-04-2021 16:42
Nee dat was Balin niet, die is rood en een poepie.


Gelukkig, dan heb jij waarschijnlijk gewoon uitdagende kuiten.
In_Tenebris schreef:
29-04-2021 17:18
Gelukkig, dan heb jij waarschijnlijk gewoon uitdagende kuiten.
Nou, die zijn eigenlijk om te zoenen, dus ik snap die knurft niet.
Cateautje schreef:
29-04-2021 17:20
Nou, die zijn eigenlijk om te zoenen, dus ik snap die knurft niet.


Wat een mafkees! Ik heb trouwens wel katten gehad die je gewoon likken zoals ze bij elkaar kunnen doen. Vond ik wel een leuk gebaar.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
29-04-2021 17:25
Wat een mafkees! Ik heb trouwens wel katten gehad die je gewoon likken zoals ze bij elkaar kunnen doen. Vond ik wel een leuk gebaar.
Dat doet mijn kitten van vijf maanden ook. :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven