Wat je niet hardop wil zeggen IX

27-04-2021 07:34 3827 berichten
Wat je niet hardop wil zeggen IX


Waar heb jij last van? Wat zou je iemand wel eens keihard willen zeggen, maar doe je niet om allerlei redenen? Welk ongenoegen wil je spuien, het kan hier. Uiteraard mag je elkaar ook ondersteunen in de vele ergernissen die er kunnen zijn in het leven. Kleine zaken of grote zaken, lucht hier je hart.
Alle reacties Link kopieren
Oh herkenbaar Roelie! Hier komt 1 pakje tussen 12.00 en 14.00 uur en een tweede pakje tussen 14.00 en 18.00 uur. Lekker dan... zou graag nog wat in de tuin willen doen, maar ja :nooo:
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Mijn wasmachine komt bijna. Ik ga vragen of die jongens de oude beneden willen zetten. Zouden ze dat doen? Moet ik mij een beetje optutten om meer indruk te maken?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
LadyL0101 schreef:
28-04-2021 13:38
Oh herkenbaar Roelie! Hier komt 1 pakje tussen 12.00 en 14.00 uur en een tweede pakje tussen 14.00 en 18.00 uur. Lekker dan... zou graag nog wat in de tuin willen doen, maar ja :nooo:
Erg is dat, en maar wachten en maar wachten. Mijn keuken is koud en mijn achtertuin warm.
dianaf schreef:
28-04-2021 13:40
Mijn wasmachine komt bijna. Ik ga vragen of die jongens de oude beneden willen zetten. Zouden ze dat doen? Moet ik mij een beetje optutten om meer indruk te maken?
Normaal gesproken wordt de oude wasmachine sowieso toch meegenomen door witgoedmeneren? Hier wel.
Nou Dianaf, een paar knoopjes van je bloes open en een spectaculaire push-up bh aantrekken. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
28-04-2021 13:45
Normaal gesproken wordt de oude wasmachine sowieso toch meegenomen door witgoedmeneren? Hier wel.
Nou Dianaf, een paar knoopjes van je bloes open en een spectaculaire push-up bh aantrekken. Succes!
Nou, hij moet dus niet mee, want hij gaat met mijn ex mee. Maar het zou wel fijn zijn als dat ding strak gewoon op de begane grond staat en hij niet door een stel amateurs naar beneden gebracht moet worden....
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
28-04-2021 13:40
Mijn wasmachine komt bijna. Ik ga vragen of die jongens de oude beneden willen zetten. Zouden ze dat doen? Moet ik mij een beetje optutten om meer indruk te maken?

Dat soort jongens doen dat meestal wel, misschien rekenen ze er zelfs wel op. Anders geef je ze een tientje als je het kan missen. Of optutten helpt weet ik niet. Ik ga niet per se met een wasmachine slepen omdat jij mooi bent. Misschien met minder tegenzin.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
28-04-2021 13:48
Dat soort jongens doen dat meestal wel, misschien rekenen ze er zelfs wel op. Anders geef je ze een tientje als je het kan missen. Of optutten helpt weet ik niet. Ik ga niet per se met een wasmachine slepen omdat jij mooi bent. Misschien met minder tegenzin.
:rofl: Potver, dacht even mijn charmes in de strijd te kunnen gooien.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ondertussen vermaak gevonden: https://www.youtube.com/watch?v=6_Ea5a19jTc
dianaf schreef:
28-04-2021 13:47
Nou, hij moet dus niet mee, want hij gaat met mijn ex mee. Maar het zou wel fijn zijn als dat ding strak gewoon op de begane grond staat en hij niet door een stel amateurs naar beneden gebracht moet worden....


Dat is dus voor die mensen hetzelfde en zelfs makkelijker omdat hij de auto niet in hoeft.
dianaf schreef:
28-04-2021 13:47
Nou, hij moet dus niet mee, want hij gaat met mijn ex mee. Maar het zou wel fijn zijn als dat ding strak gewoon op de begane grond staat en hij niet door een stel amateurs naar beneden gebracht moet worden....
Ok, hardere aanpak, strakke broek aan, push-up bh, knoopjes los, bukken " o jongens het snoertje' en vervolgens vragen of ze de oude wasmachine bij je ex kunnen afleveren.
dianaf schreef:
28-04-2021 13:49
:rofl: Potver, dacht even mijn charmes in de strijd te kunnen gooien.

Als je de suggestie wekt dat er meer in zit werken charmes beter. Een beetje flirten is natuurlijk altijd leuk en helpt wel. Dan denk ik achteraf knap gedaan als ik klaar ben met sjouwen.

2 gemiddelde mannen kunnen wel een wasmachine tillen, ze zijn niet meer zo zwaar als vroeger. Naar beneden is ook makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
28-04-2021 13:52
Ok, hardere aanpak, strakke broek aan, push-up bh, knoopjes los, bukken " o jongens het snoertje' en vervolgens vragen of ze de oude wasmachine bij je ex kunnen afleveren.
:HA: :lightbulb:
In_Tenebris schreef:
28-04-2021 13:54
Als je de suggestie wekt dat er meer in zit werken charmes beter. Een beetje flirten is natuurlijk altijd leuk en helpt wel. Dan denk ik achteraf knap gedaan als ik klaar ben met sjouwen.

2 gemiddelde mannen kunnen wel een wasmachine tillen, ze zijn niet meer zo zwaar als vroeger. Naar beneden is ook makkelijker.
Toen we hier gingen wonen, hebben ex en zijn vader dat ding hier naar boven gebracht... met veel moeite. Toen we een nieuwe kochten deden die jongens het zoveel sneller. Heb het toen eerder op de leeftijd dat op het gewicht gegooid. :hyper:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ooh yeah yeah yeah, joepiedepoepie, mijn dag kan niet meer stùùùùùùùùk.


Brugman hasn't got a thing on me! :-D
En is het plezant om beide een winkelkar te pakken en elk gangpad te blokkeren, gewoon omdat vrouwke niet alleen kan winkelen? Natuurlijk, ga je gang, verschuif die bakken met groenten zodat jij de meest verse kunt nemen.
Leuk hoe jullie de solidariteit uitdragen die jullie vragen.
#Fuckingboomers
Cateautje schreef:
28-04-2021 14:42
Ooh yeah yeah yeah, joepiedepoepie, mijn dag kan niet meer stùùùùùùùùk.


Brugman hasn't got a thing on me! :-D
Brugman van het praten?
Moirmel schreef:
28-04-2021 14:42
En is het plezant om beide een winkelkar te pakken en elk gangpad te blokkeren, gewoon omdat vrouwke niet alleen kan winkelen? Natuurlijk, ga je gang, verschuif die bakken met groenten zodat jij de meest verse kunt nemen.
Leuk hoe jullie de solidariteit uitdragen die jullie vragen.
#Fuckingboomers


Dat heb ik dus al 3 weken, vandaag weer. Overal rijen en dan staat daar zo'n oude debiel met een pens en een leeg karretje in de rij. Ik heb er ook al woorden over gehad toen iemand vond dat ik geen afstand hield. Gezegd dat dat probleem er niet geweest zou zijn als hij daar niet stond met een leeg winkelwagentje. Ik kan me daar echt aan storen omdat dat de boel verstopt. Voor corona hoef ik volgens de dokter niet bang te zijn tot juli.
Henk-en-Roelie schreef:
28-04-2021 14:51
Brugman van het praten?
Van het lullen Roeltje. ;-)


Als deze dag blijft zoals deze is mag hij 72 uren duren. :-D
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
28-04-2021 13:52
Ok, hardere aanpak, strakke broek aan, push-up bh, knoopjes los, bukken " o jongens het snoertje' en vervolgens vragen of ze de oude wasmachine bij je ex kunnen afleveren.
Je beschrijft hier hoe mijn moeder de jongeheren van CoolBlue gijzelt. En vooral veel ‘Mijn zoon heeft dat geprobeerd met de schoonzoon maar het lukte hen niet...’

Liefst terwijl broer bezig is een ander vuil klusje op te knappen voor haar.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Helaas niet gelukt. Moet het toch zelf gaan regelen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
28-04-2021 15:00
Helaas niet gelukt. Moet het toch zelf gaan regelen.


Waarom niet? Je liep toch niet in je huispak?
dianaf schreef:
28-04-2021 15:00
Helaas niet gelukt. Moet het toch zelf gaan regelen.
Vreemd, je betaald bij de aanschaf een bedrag om het weer mee te laten nemen, dat zit in de prijs en volgens mij heeft de winkel wettelijk de plicht om de machine in te nemen, dus daar zou ik het niet bij laten zitten.

https://www.thuiswinkel.org/nieuws/3058 ... de-website
Cateautje schreef:
28-04-2021 15:22
Vreemd, je betaald bij de aanschaf een bedrag om het weer mee te laten nemen, dat zit in de prijs en volgens mij heeft de winkel wettelijk de plicht om de machine in te nemen, dus daar zou ik het niet bij laten zitten.

https://www.thuiswinkel.org/nieuws/3058 ... de-website


Jij hebt volgens mij gelijk, daar betaal je voor.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
28-04-2021 15:22
Vreemd, je betaald bij de aanschaf een bedrag om het weer mee te laten nemen, dat zit in de prijs en volgens mij heeft de winkel wettelijk de plicht om de machine in te nemen, dus daar zou ik het niet bij laten zitten.

https://www.thuiswinkel.org/nieuws/3058 ... de-website
Het zal er wel om gaan dat ze niet verplicht zijn zo’n apparaat een of meerdere verdiepingen naar beneden te moeten sjouwen alvorens tot inname overgegaan kan worden.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
28-04-2021 14:53
Je beschrijft hier hoe mijn moeder de jongeheren van CoolBlue gijzelt. En vooral veel ‘Mijn zoon heeft dat geprobeerd met de schoonzoon maar het lukte hen niet...’

Liefst terwijl broer bezig is een ander vuil klusje op te knappen voor haar.
:lol:

Je broer liet toch wel dat klusje meteen vallen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ze hoefden hem niet mee te nemen, want hij gaat naar ex-partner. Maar ik had gehoopt dat ze hem misschien voor mij beneden wilden zetten. Dan hoeven we niet zelf te kutten met dat sjouwen.
Dus als het gelukt was, was het bonus, maar ik ging er zelf vanuit dat ze dat niet zomaar zouden doen. Soms best jammer om gelijk te krijgen. :-?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven