Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Nu probeer ik dichter bij mezelf te blijven en mijn grenzen te bewaken.
Maar ik vind dat dan toch lastig als ik zo'n schrikbeeld zie als jou van de week.
- niet op die plek willen zitten ivm hooikoorts en tocht (heb ik ook en nooit nagedacht over tocht)
- niet op die plek kunnen zitten want hoofdpijn want digiboard niet goed kunnen zien (ja een beetje omgekeerd zitten is niet ideaal maar om nou net te doen of je er een dwarslaesie van krijgt is ook wat overdreven)
-niet op een andere plek kunnen zitten want dan was er iets met je zicht en de leesbril (heb ik ook, ik zie nooit echt goed meer maarja)
- dit alles omstandig uitleggen
- eenmaal op de ideale tochtvrije plek dramatisch pijnstillers slikken en daarna met het hoofd op de armen gaan liggen
- weglopen want teveel prikkels, ook dit heel uitgebreid uitleggen
- weer terugkomen
- dan weer weggaan omdat je op jouw leeftijd geen geduld meer hebt voor nutteloze dingen, ook dit kostte ons weer 5 minuten
Nou, ik zit nog liever als een uil met mijn hoofd omgedraaid en het digiboard voor mijn slechte oog te luisteren naar BZN dan dat ik zo onbeschoft ben.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
02-04-2019 16:20
Het gros van de cursussen die ik moet doen, zijn nogal zinloos. Als het vaktechnisch is, dan is het vaak te simpel of te ingewikkeld, maar nooit exact dat dingetje waar je tegenaan loopt...
Gelukkig is het eten vaak wel lekker.
Deze is niet vaktechnisch, dus bij voorbaat heb ik er dan al minder zin in. Maar nu al helemaal niet, omdat we volgende week ook hele belangrijke beslissingen over onze lessen en lesinhoud gaan nemen en ik mis die vergadering dus. Nu ben ik geen fan van vergaderen, maar via deze vergadering kan ik ook de inhoud van mijn functie de komende jaren vormgeven.

Ow, ik moet mijn eigen eten meenemen, want de keuken snapt vegan niet. Vorige keer kreeg ik een broodje met sla en tomaat.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Wat ben je toch ook een waailap.
Alle reacties Link kopieren
Denk je nou echt dat je een vast contract krijgt door achter de rug om mensen zwart te maken? Wat een sneu-neus ben jij zeg.
Jammer dat je dan net de verkeerde collega hebt uitgekozen. Er zijn vast mensen die bang zijn voor jou grote bek en naar jou pijpen dansen. Maar met een dienstverband van ruim 17 jaar ben ik dat niet. Had je niet op gerekend hé, dat je tegengas zou krijgen?
Triest figuur, bah!!
Wie noemt zijn kind nu nog Sophie
Echt duizenden Sofies in Nederland
Was dan wat origineler geweest blehg
Alle reacties Link kopieren
Bel nou niet iedere dag. Ik wil niet uitgepraat raken met jou.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
*#$#!! honden! Vanochtend op weg van de tram naar kantoor hapte er zo'n klein kuthondje in mijn kuit. Hij beet niet echt door, maar er zit nu wel een flinke blauwe plek op mijn kuit. En morgen is zo'n beetje de enige dag in het jaar dat ik echt echt echt in een jurk en panty verwacht word vanwege een receptie op mijn werk. Stomme honden! "Ze is echt heel lief hoor!" zei de eigenaresse nog. Ja, dat zeggen al die stomme hondenbezitters.
* verbergt de kras op haar hand die haar eigen kat veroorzaakt heeft angstvallig *
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Wat een kutgevoel heb ik van dat telefoontje van net zeg.
Mijn huurcontract wordt niet verlengd.
Kan ik weer op zoek naar een ander huis.
Bah, mijn kinderen en ik voelden ons hier net zo fijn en tot rust komen.
Gelukkig heb ik nog ruim 1/2 jaar, maar ja, hier in de buurt is zo weinig aanbod.
Ik haat zulke onzekerheid!
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Sommige vrouwen fantaseren over seks als ze 's avonds in bed liggen, ik fantaseer over een kerel die normaal om kan gaan met andermans emotionele veiligheid in moeilijke situaties.
cowandchicken schreef:
03-04-2019 10:25
Wat een kutgevoel heb ik van dat telefoontje van net zeg.
Mijn huurcontract wordt niet verlengd.
Kan ik weer op zoek naar een ander huis.
Bah, mijn kinderen en ik voelden ons hier net zo fijn en tot rust komen.
Gelukkig heb ik nog ruim 1/2 jaar, maar ja, hier in de buurt is zo weinig aanbod.
Ik haat zulke onzekerheid!

Wat klote!! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Lekker rustig de afgelopen 2 dagen op het werk. Want de voorvrouw was ziek. Achterlijk mens.
Ik weet dat we geen vrienden zijn, maar dat jij eigenlijk voor mij "werkt", maar ik ben de afgelopen tijd wel heel erg met je gaan meeleven en ik hoop dat het allemaal goedkomt
Ik heb een beetje genoeg van mensen die steeds zeggen dat ze contact willen houden en toch echt snel iets willen afspreken, terwijl ze als het erop neerkomt gewoon geen tijd hebben. Het is niet erg als je het te druk hebt en ik er niet meer bij kan. Maar geef dat dan ook toe, vooral ook aan jezelf. Nu verheug ik me steeds op iets dat maar niet komt.
Nu zou je vorige week weer een berichtje sturen maar ik heb nog niks gezien. Ik ga er niet meer op zitten wachten en ook niet meer vragen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, herkenbaar, ñuca... Ik had het laatst met een oud-collega die ik al een jaar niet had gezien. We zeggen al tijden dag we snel moeten afspreken, maar het komt er nooit van.

Laatst gingen we naar hetzelfde concert en hadden om half 6 afgesproken op Bijlmer.
Uiteindelijk was zij om half 6 nog in de Primark in het centrum, en ze vond dat ik wel even daarheen kon komen om samen te eten.
Thanks, but no thanks. Ik was net al op Bijlmer en de deuren gingen om half 7 open. Ik laat het maar even gaan.
¡Apagando las luces!
Heel herkenbaar inderdaad.

Ik heb een leuke groep vrienden overgehouden aan mijn vorige baan en als we elkaar zien, is het echt gezellig. Iedere keer wordt er dan geroepen dat we écht vaker moeten afspreken. Ik probeer dan ook best vaak iets te organiseren, maar negen van de tien keer krijg ik te horen dat men te druk is. Beetje vreemd als er tijdens een avondje samen gezegd wordt dat men altijd tijd heeft.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, op het hopen wat niet komt. Bij verschillende vriendinnen meegemaakt. Mijn single-vriendin is ook zo. Ze vind dat ik te weinig initiatief neem, maar zelf zegt ze onze afspraken 9 van de 10 keer af. Want toch geen tijd of vergeten. We hebben al sinds Juli niet meer afgesproken. Beiden geen initiatief meer genomen. Ik heb er weinig zin meer in op deze manier.
Pas geleden was ik even in de flat bij mijn oom. Zij woont in dezelfde flat en zei op Facebook dat ze mijn moeder had gezien. Ik zei dat ik ook even was geweest. Toen vroeg ze waarom ik niet langs gekomen was. Nou, omdat ik zelf niet van onverwachts bezoek houd en het daarom ook niet bij een ander doe. Zij doet dat blijkbaar wel bij anderen. Hoewel ze dat bij mij nog niet gedaan heeft. Gelukkig, want ik vind dat erg ongemakkelijk.
Deze persoon is echt van goede wil en zegt ook geen afspraken af. Ze zegt alleen steeds dat we echt binnenkort een afspraak gaan maken. Maar ik heb ondertussen door dat ze helemaal geen tijd heeft omdat ze al zoveel dingen doet en zoveel mensen ziet. Ik zou dus graag willen dat ze zelf inziet dat ze die tijd niet heeft en dus beter kan stoppen met loze beloftes doen. Beter toegeven dat je geen ruimte hebt in je leven dan mensen aan het lijntje houden.
Ook al weet ik dat ze het echt niet met opzet doet, het is een heel lief mens eigenlijk.
Ja joh, tuurlijk. Lekker drie kwartier lang helemaal doorweekt geregend op de fiets net ( zelfs onder mijn jas was mijn shirt klets, schoenen half verzopen ), bestoken met hagel, harde wind, ijskoude vingers, uitgelopen make up en vrachtwagens die nog even wat extra water produceren door een golf van een plas over me heen te waaien en twee stappen voor de voordeur is het spontaan droog. Nu schijnt de zon ook nog. (6) :thunder:

Waarom heb ik toch geen rijbewijs en een auto??? :furious:
Alle reacties Link kopieren
Het is ‘a European’ niet ‘an European’. The E in European is a silent vowel. The U is pronounced as a Y, a consonant sound! You little twat.

Met je ‘Ik studeerde aan Cambridge en ben eigenlijk te hoogopgeleid voor lesgeven op vmbo’. Sta je dan met je bekwerk vol tanden. Gevloerd en afgeserveerd door mavo 3.

Yes young padawan. Taught well I have, supreme bitch I am. En nu tel je dat punt erbij en geef jij je fout toe met een big smile. Stap maar over jouw ego heen, een volgende keer breken ze je bij de enkels af. En waag het niet om nog eens te gaan zeikstralen over het hoe en waarom je geen eindexamenklassen krijgt.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Junk buurman heeft zijn camper geschorst voor belasting.Maar dan ook graag van de parkeerplaats af met dat wrak
Na dik een half jaar ben ik er wel flauw van dat jouw kapotte camper een parkeerplek bezet houdt . Maar dat doet Grootbek niet
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 03-04-2019 19:40
0.21% gewijzigd
lemoos2 schreef:
03-04-2019 18:17
Het is ‘a European’ niet ‘an European’. The E in European is a silent vowel. The U is pronounced as a Y, a consonant sound! You little twat.

Met je ‘Ik studeerde aan Cambridge en ben eigenlijk te hoogopgeleid voor lesgeven op vmbo’. Sta je dan met je bekwerk vol tanden. Gevloerd en afgeserveerd door mavo 3.

Yes young padawan. Taught well I have, supreme bitch I am. En nu tel je dat punt erbij en geef jij je fout toe met een big smile. Stap maar over jouw ego heen, een volgende keer breken ze je bij de enkels af. En waag het niet om nog eens te gaan zeikstralen over het hoe en waarom je geen eindexamenklassen krijgt.

Ik vind het zo heerlijk als zoiets gebeurt :biggrin:
miedo schreef:
03-04-2019 19:39
Junk buurman heeft zijn camper geschorst voor belasting.Maar dan ook graag van de parkeerplaats af met dat wrak
Na dik een half jaar ben ik er wel flauw van dat jouw kapotte camper een parkeerplek bezet houdt . Maar dat doet Grootbek niet

Dat kun je wel ergens melden, toch? Een camper mag helemaal niet zo lang aan de openbare weg staan (maximaal drie dagen of zo) en al helemaal niet als die geschorst is.
lemoos2 schreef:
03-04-2019 18:17
........

Yes young padawan. Taught well I have, supreme bitch I am.
........

:applause:
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
03-04-2019 19:39
Junk buurman heeft zijn camper geschorst voor belasting.Maar dan ook graag van de parkeerplaats af met dat wrak
Na dik een half jaar ben ik er wel flauw van dat jouw kapotte camper een parkeerplek bezet houdt . Maar dat doet Grootbek niet
Laten afslepen. Dat ding mag helemaal niet op de openbare weg/parkeerplaats geparkeerd worden. Enkel op privé plaats/terrein.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik houd ook heel veel van jou. Maar ik ben me erop voor aan het bereiden dat we het niet gaan redden.

Ik wil samen oud met je worden, kun je een snelcursus emotioneel volwassen worden volgen? En houd op met zulke gestoorde mensen in je leven toe te laten, hoe kun je dit niet herkennen na de vorige situatie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven