Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Het is te warm voor de tijd van het jaar. Het is oktober. Ik wil storm, regen, wind. Alles behalve zon. Ik ben zo klaar met die vervelende zon en warme temperaturen.
Dubbel...
anoniem_64eb3e46b8057 wijzigde dit bericht op 12-10-2018 18:43
97.38% gewijzigd
Dit kan ik niet hardop zeggen, omdat ik in de trein zit... en ik zit erin omdat een lieve jongen me hielp door me met hem mee t laten meelopen door het ov poortje...

Sjongejonge wat een ontzettend domme ka uu tee ben je toch, Caribea!
Stoer doorlopen op het perron, zuchten omdat je je ergert aan domme irritante mensen, dringen om in de overvolle metro te passen en ondertussen je OV jaarkaart verliezen.

Hoe stom ben je nou eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Wordt echt goed zat van die rusteloze benen. Kon ik maar van die medicijnen af die het veroorzaken..

Nog maar 2130uur
Alle reacties Link kopieren
Nectarinepit schreef:
12-10-2018 13:38
Het is te warm voor de tijd van het jaar. Het is oktober. Ik wil storm, regen, wind. Alles behalve zon. Ik ben zo klaar met die vervelende zon en warme temperaturen.
Nou ik ook!!!
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
12-10-2018 21:31
Wordt echt goed zat van die rusteloze benen. Kon ik maar van die medicijnen af die het veroorzaken..

Nog maar 2130uur
Ik heb je geprobeerd te pb-en, maar dat is volgens mij niet aangekomen. Even een tip ivm je rusteloze benen. Ik gebruik sinds kort 's nachts een koelmat voor honden. Slaapt een stuk prettiger.

https://www.bol.com/nl/p/cool-dog-koelm ... oductTitle
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
12-10-2018 21:31
Wordt echt goed zat van die rusteloze benen. Kon ik maar van die medicijnen af die het veroorzaken..

Nog maar 2130uur
Heb je al magnesiumbadjes geprobeerd?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Als je mensen en situaties beter kon lezen, had je de blik gezien die je kreeg toen je dát zei. En je had gehoord wat iemand daar tussen neus en lippen over te zeggen had. Maar dat is compleet langs je heengegaan.
Als je een open dag organiseert voor je mbo-opleiding en moet daar een presentatie hoeden., dan noem je je toekomstige leerlingen geen kinderen, vraag je niet of ze een baantje hebben een weet je duidelijk uit te leggen waar de opleiding voor opleidt. Verder zorg je dat de leerlingen die hun school gaan presenteren goed weten wat ze moeten doen en zeggen.

Na de informatie van de open dag weet ik nog steeds net zo veel als ik in de folder had gelezen. Of misschien weet ik nu toch genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Soms wil je iemand gewoon een enorme snotneus toewensen.
...
Alle reacties Link kopieren
SjaanRoeispaan schreef:
13-10-2018 15:12
Ik heb je geprobeerd te pb-en, maar dat is volgens mij niet aangekomen. Even een tip ivm je rusteloze benen. Ik gebruik sinds kort 's nachts een koelmat voor honden. Slaapt een stuk prettiger.

https://www.bol.com/nl/p/cool-dog-koelm ... oductTitle
Dankje, kan ik ook proberen.kou helpt inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
mamavanf schreef:
13-10-2018 15:49
Heb je al magnesiumbadjes geprobeerd?
magnesiumolie
Je hebt er zo'n grote mond over dat je zo veranderd bent en zoveel hebt geleerd, maar een sprankje loyaliteit is je nog steeds vreemd.
Dit is de laatste keer geweest.
Alle reacties Link kopieren
Wees gerust, ik moet jou ook niet. De enige reden waarom je bij mij binnen komt is het feit dat je getrouwd bent met een lul die toevallig het broertje is van mijn man. Ik zou anders nog liever de hut in de fik steken dan jou binnen te laten. Zeg het eens recht in mijn gezicht, geef mij gewoon een reden. Dan zorg ik er op een nette manier voor dat we elkaar alleen nog hoeven te tolereren op de uitvaart van onze schoonouders.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ben niet uitgenodigd voor verjaardag van een kennis vanavond. Blijkt ze het ook nog bij haar vriend die 25 kilometer verderop woont te vieren. Ik kan het natuurlijk niet hardop zeggen maar wat een mazzel dat ik er niet uitgenodigd ben. Lekker op de bank na een dag wandelen heerlijk.
Het is verdorie oktober en ik zit mijn tenen te scheren.
Alle reacties Link kopieren
Ik trek mooi mijn zwarte winterbroek aan vandaag.
Klaarmetdiezomer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat je het wél hardop zei. Ik had helemaal niet door dat ik je kwetste met ons gesprek en dat het iets raakte uit jouw familie. Achteraf weet ik dat me ooit iets ter ore is gekomen, maar ik had niet gedacht dat het nu nog zó gevoelig lag, en dat jij er ook zo door geraakt was.
Gelukkig konden we het er met zijn drieën over hebben nadat het even stil was. En ja ik weet hoe het is als je familie dingen stil houdt, ik weet dat het dan blijft broeien. Fijn dat je het verteld hebt en dat we afgesproken hebben dat het onder ons blijft.

Zo kun je zomaar een bijzonder gesprek hebben.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet echt wel dat je op de uitkijk stond hoor. Je wil gewoon een confrontatie uitlokken tussen jouw hond en de mijne. Gelukkig is mijn hond wel zo verstandig niet te reageren op de jouwe terwijl die van jou het liefst de mijne aan stukken rijdt. Daarom ging hij ook tekeer naar een andere hond nadat ik uit zn beeld was. Je moet die moordmachine eens beter opvoeden of weg doen. Maar dat zal helaas nooit gaan gebeuren. (6)
Alle reacties Link kopieren
Ik droog spontaan op van die 'nova,-mora' reclame. 'Beetje pittig' :@@:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Zeeepje schreef:
12-10-2018 12:47
Mooi citaat in je signature :hihi:
:lol: soms komt iets te vaak voor om je alleen te verwonderen. Maar je hebt wel gelijk!
Erger u niet, verwonder u slechts!
Alle reacties Link kopieren
Zie me!
Zie waar ik mee bezig ben, wat het voor me doet, merk me op.
Bevestiging van buitenaf maakt het makkelijker voor mij om door te zetten, vol te houden, te doen wat moet gebeuren.
I don't know what that means.
Alle reacties Link kopieren
Belbe schreef:
15-10-2018 07:59
:lol: soms komt iets te vaak voor om je alleen te verwonderen. Maar je hebt wel gelijk!
Haha, ik snap je volledig. Het contrast ontging me alleen niet, hij was mooi :lol:
Alle reacties Link kopieren
Zeg mw kortpittig vijf rijen voor me. Leuk dat je ook eens naar het buitenland gaat, maar daar hoeft niet iedereen voortdurend van mee te genieten. M.a.w. neem wat valeriaan en klep houden nu. Ga anders terug naar je boerderij en maak de koeien gek met je geklep.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
En bedankt dat je me donderdag liet geloven dat je me tóch leuk vind (´gelukkig´ zei je op tijd dat je dit niet kon maken en je me alleen zou gebruiken om je ex te vergeten.
Nu ben ik boos en van slag, je weet hoe ik op je reageer..

Ik kan dit niet meer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven