Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
GlitterCupcake schreef:
15-01-2019 17:19
Ja en dan ook nog die zak snoep. Een tweejarige met een zak snoep?

Dat verbaast me bij Spanjaarden niets. Die lopen ook in de zomer om half 12 's avonds nog met hun verdwaasde (van de slaap) peuters over de ramblas.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond je al geweldig, 11 jaar geleden al toen we voor het eerst samenwerkten. Gewoon als mens geweldig. En nu vandaag stuur je de tekst voor een speech die je gaat houden en ik vind je nu nog geweldiger. Dat je dit allemaal uitgezocht hebt en dat je zo eerlijk daar wilt gaan staan :-)

Ik heb laatst voor iets anders al mijn waardering uitgesproken. Ik ga het niet te vaak doen, daar word je verlegen van.
Je kunt méér.
...
anoniem_85823 wijzigde dit bericht op 19-01-2019 10:10
Reden: Onaardig.
96.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
15-01-2019 16:43
Goh twee kinderen verliezen waar alleen familie getuige is van het drama.. en bij die eerste konden ze niks vinden qua oorzaak dus maakte ze er maar hartfalen van.
Jij zegt het, ik dacht het.....
Morgen kunnen we vast weer lezen dat het gezin al jaren onder toezicht stond van Bureau Jeugdzorg ofzo.
Wel kut voor die peuters natuurlijk.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Wat leven we in een land waarin 2 gehandicapte broers in rolstoel niet eens een taxivergoeding krijgen om naar hun dagbesteding te gaan?
Het nederlandse geld wordt allemaal in en voor het buitenland gepompt.Laten we eens eerst aan ons eigen volk denken.
Godsamme klote hernia, laat me met rust! Ik moet werken!
Misschien toch maar naar de dokter gaan als het volgende week nog niet over is.

Ja ik doe het zelf, ik buk niet goed en mijn werk maakt het nog erger. Moet te hard werken waardoor ik geen tijd heb om bewust op mijn bewegingen te letten. Drukke locatie, spoelkeuken, veel bukken om met zware kratten te sjouwen. Goed plan muts.
Ik heb bij jou altijd het idee dat je met je 6-jarige nichtje zit te appen of onder een zwarte pieten bericht op Facebook zit te schrijven, i.p.v. op een forum. Mens wat kom je achterlijk over.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap werkelijk waar niet waarom je blijft liegen. Mij kwets je er niet mee, maar je vader wel.
Hey! Wij snappen er nog steeds geen ZAK van, dat je die incompetente amateur het handje boven het hoofd houdt. Ja, het woord zak vind je blijkbaar aanstootgevend.
En als je dan dreigt met opstappen, die dat dan lekker, mensen zoals jij hebben we niet nodig. We weten allang dat familie overrated is.
Mijn baas vanmorgen, toen ik (nog steeds geschokt en ontdaan) veel te laat binnen kwam, omdat iemand zichzelf van het leven wilde beroven voor de metro waarin ik zat met een grote, blije glimlach zei: "joh, je bent er nu, slik het in". Ik wilde persoonlijk de kop van zijn romp trekken.
portemonnee.
niet portomonee
Alle reacties Link kopieren
Makkelijk he, een agenda?
Als je er nou in gekeken had had je geweten dat we om 14.30 uur een afspraak hadden om de lopende zaken te bespreken. Nu blijkt dat je sinds 13.00 uur al naar huis bent.. (werk)
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor mevrouw de directrice komt onaangekondigd binnenlopen.
Denk je net naar huis te kunnen.
Deelt 1 van de medewerkers ook nog mee "best een kop thee te lusten"
Ga zelf maar eens urenlang lopen zwoegen in een horecakeuken vanaf 9 uur vanmorgen.. :steam:
snippers schreef:
17-01-2019 11:32
Mijn baas vanmorgen, toen ik (nog steeds geschokt en ontdaan) veel te laat binnen kwam, omdat iemand zichzelf van het leven wilde beroven voor de metro waarin ik zat met een grote, blije glimlach zei: "joh, je bent er nu, slik het in". Ik wilde persoonlijk de kop van zijn romp trekken.

Wat een hork!
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie gek ofzo? met dit soort temperaturen mag je officieel niet eens roeien!
Na gisteren een appje te hebben gedaan of het doorgaat kreeg ik terug ''denk het wel hoezo?'' Lees het weerbericht, het is -1, nu al geen zin in.
Kak en natuurlijk precies op de dag dat ik moet afrijden voorspellen ze ijzel. (Dat vertel ik alleen hier omdat ik nerveus word van al die mensen die mij succes gaan wensen)
Alle reacties Link kopieren
Nee ik wil ook niet terug naar mijn ouders, maar heb ook niet veel keus.
Heb jij zak met geld voor me dan zodat ik een huis kan kopen.

Yes I f**ing did it, heb de baan :cheer2:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Schuldig totdat onschuld bewezen is?
Zou je even willen laten zien dat je een giga eikel ben, zou het even wat makkelijker maken
Alle reacties Link kopieren
snippers schreef:
17-01-2019 11:32
Mijn baas vanmorgen, toen ik (nog steeds geschokt en ontdaan) veel te laat binnen kwam, omdat iemand zichzelf van het leven wilde beroven voor de metro waarin ik zat met een grote, blije glimlach zei: "joh, je bent er nu, slik het in". Ik wilde persoonlijk de kop van zijn romp trekken.
:O
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
19-01-2019 09:59
Nee ik wil ook niet terug naar mijn ouders, maar heb ook niet veel keus.
Heb jij zak met geld voor me dan zodat ik een huis kan kopen.

Yes I f**ing did it, heb de baan :cheer2:
Gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Lief lief kleintje. Ik hou van je en ik vind het vreselijk dat je zo huilt om mij. Maar papa is bij je, en ik weet ook dat je een peuterdraakje bent, dat blijft krijsen om de zin te krijgen. Dus ik geef niet toe. Hoewel ik je nu het allerliefst zou knuffelen.
Alle reacties Link kopieren
Tja, sinds ik een nieuwe camera heb... dus eigenlijk sinds vrijdag, zie ik mijn foto's ook anders. Ik vind ze zelf heel erg mooi geworden en wil liever niet dat jij ze zomaar op Facebook zet. Jij snapt daar niks van, want waarom heb ik dan foto's gemaakt?
Tja jij bent jonger, voor jou is dat anders.

We hebben een compromis, we hebben er tekst in gezet. Want ja, het is waar, ik zou 'de' foto's maken. Ik heb niet gezegd dat ik ze alleen voor thuis wilde.

Thanks voor je feedback, ik zal nadenken over hoe ik het volgende keer doe als ik 'de' foto's maak en er toevallig een pareltje tussen zit.

(of nouja ik wil ze niet per se alleen voor thuis, ik wil alleen niet dat iedereen m zo kan knippen en plakken).
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
wat ben je toch een ongelooflijke klooi-jo!!
een huis kopen wat je moet opknappen, (er is 40 jaar lang niks aan gedaan... ) terwijl je zelf 2 linker handen hebt, en dan presteer je het ook nog andere de kloten klusjes te laten doen en zelf alleen de leuke werkjes. die je dan ook nog verprutst..

En zet niet zulke grote bekken op tegen je vrouw!! ze is geen slaaf..
in de tijd van het opknappen ook 3x zogenaamd naar de tandarts geweest.. wat een mentaliteit. Maar goed je vrouw kiest er zelf voor... alleen jammer dat het mijn dochter is.
Maar ze begint je door te krijgen.. eindelijk..
Alle reacties Link kopieren
Wat zou ik toch graag een auto willen zodat ik niet zo afhankelijk ben van anderen.

De afspraak is vorige week gemaakt, je was er zelf bij, je vond het goed en ook genoteerd en nu moet ik het weer afzeggen omdat het van jouw kant niet kan. Verder ook niemand die ik kan vragen om even heen en weer te rijden.
Ik baal er van >:-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven