Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
23-02-2020 11:18
Over 4 weken is het lenteee!!! :cheer: :cheer: :cheer:

:sun:
De 20ste zelfs al, dus nog 2 dagen minder! :cheer2:
Drackie schreef:
23-02-2020 11:34
De 20ste zelfs al, dus nog 2 dagen minder! :cheer2:
Yep, komt door het schrikkeljaar.
Ik word toch een poepje chagrijnig van die wind zeg. Houdt het nog een keertje op?.....
Paar nachten opgenomen geweest in het ziekenhuis. Had een 'vriendin' hierover een berichtje (sms) gestuurd. Ook de groepschat (whatsapp) waar we samen in zitten bericht gestuurd aangezien ik door de opname afwezig zou zijn bij bepaalde activiteiten.
Nul reactie van 'vriendin'.
Na drie nachten in het ziekenhuis kreeg ik een heel relaas van haar over een of andere vent die ze tegen het lijf was gelopen.
Wat ik dus nu wél hardop heb gezegd, is of ze mijn berichtje over mijn ziekenhuisopname niet heeft gekregen aangezien het vreemd is dat ze daar niet op reageert en wel berichtjes kan sturen over een man.
Well done, want normaal denk ik altijd laaaaaaat maar. Maar ik was toch al geïrriteerd omdat ik niet kon slapen van de pijn.

Krijg ik een dag later terug dat ze mijn bericht inderdaad blijkbaar niet heeft ontvangen, excuses daarvoor.

Twee berichten niet ontvangen/gelezen, daar geloof ik dus helemaal niks van.

Ben nog na aan het denken of ik dat ook hardop ga zeggen of dat ik haar gewoon lekker in haar sop ga laten gaar koken.
Alle reacties Link kopieren
Ik waaide bijna weg. Letterlijk. Verpleegkundige moest me vast houden. Ik kan denk ik niet echt meer negeren dat ik zwaar ondergewicht heb he.. nee niet echt.

En dat kan ik niet echt hardop zeggen. Dat ik me zorgen maak over mezelf.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Ik had het heel veel liever ook anders gezien op meerdere vlakken. Als mensen iets vragen voel ik iedere keer dat verdriet maar ik hou me groot en zeg er weinig over maar het doet ontzettend veel pijn. Ik vecht steeds om de pijn en verdriet niet de overhand te laten nemen in mijn hoofd. Daar heb ik nog minder aan. Hopelijk worden de komende jaren beter.
nimue_iparis wijzigde dit bericht op 23-02-2020 22:50
0.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
23-02-2020 14:36
Ik word toch een poepje chagrijnig van die wind zeg. Houdt het nog een keertje op?.....
ben er ook helemaal klaar mee! :furious: :thunder:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zó moe. Ik wil naar bed en dat poes bij me komt liggen en dat we samen in slaap vallen, maar die poes wil dat toch niet. :'(
Alle reacties Link kopieren
Het reed de afgelopen week net zo lekker, 100 op de snelweg. Helaas is het vanaf morgen weer een stuk drukker, dus dat wordt weer mee met het verkeer met 130 km/u. Was het maar alvast dat weekend in maart.

En ik had niet gedacht dat ik dat ooit zou opschrijven ;-D
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
23-02-2020 15:30
Ik waaide bijna weg. Letterlijk. Verpleegkundige moest me vast houden. Ik kan denk ik niet echt meer negeren dat ik zwaar ondergewicht heb he.. nee niet echt.

En dat kan ik niet echt hardop zeggen. Dat ik me zorgen maak over mezelf.
Je kent me niet maar toch:
Pas op jezelf meis, hoe moeilijk ook. :hug:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
kerst schreef:
23-02-2020 09:48
Waarom gaat het qua gezondheid nu nooit eens zoals ik het graag wil?

Hele leven al vermoeid, en paniekerig.
Schildkliercyste.
Exceem overal.
Dan nog knieproblemen,
Overgangsproblemen.
En nu ook al een verdikking en flinke pijn aan de hiel, waardoor ik slecht loop.
Houdt het dan nooit eens op?!

Heel herkenbaar helaas. Sterkte.
Ik ga compleet onderuit. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
23-02-2020 10:13
Sterkte in ieder geval!
Dank je
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
23-02-2020 11:35
Yep, komt door het schrikkeljaar.
De volgende en de vorige vier jaar begint/begon de lente ook op 20 maart.
Drackie schreef:
23-02-2020 23:33
De volgende en de vorige vier jaar begint/begon de lente ook op 20 maart.
Van de vorige wist ik niet meer.
He verdomme. Gaat mijn broertje trouwen ( nou ja geregistreerd partnerschap maar toch ) en ben ik ziek. De hele nacht op geweest met keelpijn en oorpijn.
En bloed uit mijn oor, fijn hoor. Zo te voelen is het gaatje in mijn trommelvlies toch nog niet dicht. Dat was een fijn loopoor met pus en licht bloed.
Ga vanmiddag maar gauw naar de dokter. Zo balen dat ik me zo ellendig voel vandaag. Ik had er net zo'n zin in. :(
Oh gatsie Madrid, dat klinkt toch niet goed? Bloed uit je oor? :O
Alle reacties Link kopieren
Rookgordijn1, Kerst en Madrid: :hug: (Natuurlijk ook voor alle anderen die het nodig hebben.)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Kwebbeltje91 schreef:
24-02-2020 08:48
Oh gatsie Madrid, dat klinkt toch niet goed? Bloed uit je oor? :O
Nee ik ben er ook bang voor. Het is heel licht hoor en voornamelijk meer pus kleurig maar ja er zat ook een beetje bloed bij. Ik had ergens in augustus al een klein gaatje in mijn trommelvlies maar dat zou volgens de dokter vanzelf genezen. Dus braaf afgewacht en weinig klachten meer gehad maar nu ineens speelt het weer op.
Maar ja ik had ook eerder moeten terug gaan om het te laten checken natuurlijk. Maar ik was bang dat ik naar de KNO arts zou moeten ( kost een hoop geld ) en wellicht zelfs een operatie om het weer dicht te krijgen. Ik ben panisch voor ziekenhuizen.
Maar ja dit is ook niets natuurlijk. Ik kan vanmiddag om vier uur terecht. Meestal geneest zo'n klein gaatje vanzelf maar er kan vocht achter zitten wat gaat ontsteken. Het voelt als een oorontsteking in elk geval, die heb ik al heel vaak gehad dus ik weet hoe dat voelt.
Ik baal echt als een stekker, waarom nou vandaag? Mijn broer trouwt maar een keer ( hopelijk ) en nu voel ik me zo klote.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
23-02-2020 22:12
Je kent me niet maar toch:
Pas op jezelf meis, hoe moeilijk ook. :hug:
Dank je :Heart:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Leuk hè, die druipende druppeltjes op het raam. :heart:
Ik heb zin in Bridget Jones. Doei!!
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand waar CalamityCat is gebleven? :fortune:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
24-02-2020 17:24
Weet iemand waar CalamityCat is gebleven? :fortune:

Ze is 19 uur geleden nog online geweest in het napraat topic.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
En na Bridget is het leven weer zachtmoedig. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven