Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
06-06-2020 17:59
Zoiets hebben wij ook! Heb de verleiding niet kunnen weerstaan de laatste keer toen ik ook zo’n non-antwoord terug kreeg, om een mail terug te sturen met:

Re: zie intranet
Cc: management

L.S.
Helaas ben ik op het verkeerde been gezet door de benaming ‘servicedesk’. Als de service uit niets meer bestaat dan het verwijzen naar het intranet, stel ik bij deze voor om de servicedesk op te heffen en een automatische reply in te stellen met ‘zie intranet’. Op deze wijze kunnen er 2 FTE bespaard worden en komt er wellicht geld vrij om een fulltime beheerder aan te nemen om het intranet te voorzien van een heldere lay-out en werkende zoekfunctie.

Mvg
Lemoos
:kneel:
Ook op mijn werk helaas een dergelijk gebrek-aan-service desk.
celenne wijzigde dit bericht op 06-06-2020 21:47
4.02% gewijzigd
Geraldine schreef:
06-06-2020 21:40
Wat verheug ik me straks op een filmpje kijken samen met mijn vriend,een drankje en hapje erbij! Heerlijk zaterdagavond! ☺😚
Lekker van genieten! Ik hang ook lekker op de bank. Heb nu vakantie dus ik zit lekker in de vakantie-modus. Fijne avond!
Wat ik niet hardop durf te zeggen is..

"Dat ik dit topic voor het eerst open en de laatste berichten eens bekijk om te zien wat mensen dan zoal hier zeggen dat zo... "controversieel is" of je eigenlijk niet kunt zeggen

En dan lees ik de berichten en dan gaat het over straks lekker op de bank hangen.. met een hapje.. .

en berichten over vakantie..

Ik denk nou nou.. dit zijn wel de berichten die je niet zomaar hardop kunt zeggen.. inderdaad.controversieel allemaal.. "

Maar goed dit zal ik niet hardop zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Vrienden, familie, wat zijn jullie toch eigenlijk als je wat dieper kijkt toch allemaal verschrikkelijk bezig met jullie ego'tjes!!!

Miscommunicatie, ruzie'tjes, onenigheden : in 95% van de gevallen is het gewoon te herleiden naar een (onnodig) gekrenkt ego of juist het oppeppen van het eigen ego. Laat het gewoon eens gaan, bekijk niet altijd anderen negatief maar kijk ook eens kritisch naar jezelf in de spiegel en besef dat we maar kort op deze aarde hebben. Hoezo maken we er niet gewoon het beste van met z'n allen.

Wat willen jullie er toch mee bereiken?!
Alle reacties Link kopieren
Celenne schreef:
06-06-2020 21:47
:kneel:
Ook op mijn werk helaas een dergelijk gebrek-aan-service desk.

In mijn vorige baan ook. Nu werk ik voor een wat kleiner bedrijf (nog steeds 500 medewerkers) maar ken ik de 2 collega's die vaak de helpdesk bemensen. Bij een probleem bel ik en dan is het van "Hé Malibu, hoe gaat het?" en ze doen daadwerkelijk hun best je probleem op te lossen. Het kan dus ook anders :)
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
05-06-2020 10:33
Ik ga noooooooit meer met een nieuw bedrijf in zee, laten ze zich eerst maar eens bewijzen voortaan.
Ik ook niet, zo ongelofelijk klaar mee! Hier wel even goed getoetst of mijn nieuwe uitdaging bij mij past: www.glassdoor.com. En vijf gesprekken gevoerd bij dit bedrijf om er nu vol enthousiasme aan de gang te gaan 🎉. Ik heb vooral geleerd om zelf beter te kwalificeren dan ik bij mijn vorige keuzes deed. Een start-up is echt niet passend bij mij.
Alle reacties Link kopieren
01.25: “Lig jij ook wakker?” Nee, maar nu wel, dank je wel mam.
01.32: “Ik zie dat je het gelezen hebt maar je reageert niet. Ik kan hier wel dood liggen”

DAN HAD JE NIET NOG EENS KUNNEN APPEN MAM! Gdv.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
08-06-2020 01:42
01.25: “Lig jij ook wakker?” Nee, maar nu wel, dank je wel mam.
01.32: “Ik zie dat je het gelezen hebt maar je reageert niet. Ik kan hier wel dood liggen”

DAN HAD JE NIET NOG EENS KUNNEN APPEN MAM! Gdv.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Kat als je 'morgens in de kattenbak plast , betekent dat dat je niet voor 17 uur meer gaat plassen?
Dus dat ik vandaag niet meer hoef te hopen op een plasje voor de dierenarts?
lemoos2 schreef:
08-06-2020 01:42
01.25: “Lig jij ook wakker?” Nee, maar nu wel, dank je wel mam.
01.32: “Ik zie dat je het gelezen hebt maar je reageert niet. Ik kan hier wel dood liggen”

DAN HAD JE NIET NOG EENS KUNNEN APPEN MAM! Gdv.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Onderbuurman hou op met dat gestamp.Ik hoor elke stap die je zet.
Wat een genot om op maandag gewoon even een half uurtje thee te drinken in stilte :heart: Ik kom gewoon helemaal tot rust :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me er zo aan ergeren als mensen HBO in plaats van hbo typen. HBO is een zender, hbo is het onderwijstype. Aaargh.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
08-06-2020 01:42
01.25: “Lig jij ook wakker?” Nee, maar nu wel, dank je wel mam.
01.32: “Ik zie dat je het gelezen hebt maar je reageert niet. Ik kan hier wel dood liggen”

DAN HAD JE NIET NOG EENS KUNNEN APPEN MAM! Gdv.
HAHAHAH :thumbsup:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Oké, morgen regel ik het nog en dan ga ik écht vakantie houden.
Je hebt 2 masters en doet moeilijk werk. Waarom kan je dan niet gewoon een recept lezen?! Ik app je het recept, ik bestel de boodschappen en het ligt bij elkaar in de koelkast. Hoe moeilijk kan het zijn!

HET IS NASI!
Zeg kan je ook even rekening houden met de mensen die aan de lijn zijn en ongesteld moeten worden? Met je boterkoek-topic. :thunder:
Nou heb ik toch net lekker gegeten! Pittig rundvlees (stoof) naar een recept van Karin Luiten.
Heerlijk was het met haricots vers en rijst.

(boeit verder niemand maar ik moest het even kwijt)
Alle reacties Link kopieren
Potver wat ben je veel tijd kwijt met op marktplaats je fiets verkopen.
Kan dat ding misschien beter ergens parkeren in de stad.
Het zou zo fijn zijn als je 1 keertje zou kunnen zien wat ik allemaal wel niet doe. Ik snap dat je fulltime werkt, maar ik werk ook, kook uitgebreid, doe het gros van het huishouden en doe het gros met de kids en regel alles rondom het huis.

Het is niet leuk als ik 2 uur in de keuken heb gestaan om iets lekkers te maken en het eerste wat ik te horen krijg is niet dat het lekker is of bedankt voor de moeite... Nee, dat het misschoen een idee is als ik x of y volgende keer anders aanpak of iets anders toevoeg.
1 keer gewoon opeten en waarderen zou leuk zijn. En eens niet je schouders ophalen.
Ik weet dat je het niet zo bedoeld. Je snapt het gewoon niet. Ik weet dat jij ook veel doet ja. Ja. Laat maar weer.
anoniem_182272 wijzigde dit bericht op 08-06-2020 18:59
3.46% gewijzigd
kerst schreef:
08-06-2020 18:36
Potver wat ben je veel tijd kwijt met op marktplaats je fiets verkopen.
Kan dat ding misschien beter ergens parkeren in de stad.
Bedoel je de advertentie plaatsen of het verkopen zelf? Dat is toch zo gebeurd? (tijd geleden dat ik iets heb geplaatst daar hoor, kan zijn dat het veranderd is)
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
08-06-2020 18:58
Bedoel je de advertentie plaatsen of het verkopen zelf? Dat is toch zo gebeurd? (tijd geleden dat ik iets heb geplaatst daar hoor, kan zijn dat het veranderd is)
Nee, ik bedoel dat ze niet op komen dagen als je voor ze thuisblijft.
Of dat als ze de fiets zien , ze hem niet willen kopen.
kerst schreef:
08-06-2020 19:02
Nee, ik bedoel dat ze niet op komen dagen als je voor ze thuisblijft.
Of dat als ze de fiets zien , ze hem niet willen kopen.
Oh zo, ik snap je ;) Frustrerend is dat dan he. Je zou hem inderdaad beter in de stad kunnen zetten ofzo.
blablamana schreef:
08-06-2020 18:56
Het zou zo fijn zijn als je 1 keertje zou kunnen zien wat ik allemaal wel niet doe. Ik snap dat je fulltime werkt, maar ik werk ook, kook uitgebreid, doe het gros van het huishouden en doe het gros met de kids en regel alles rondom het huis.

Het is niet leuk als ik 2 uur in de keuken heb gestaan om iets lekkers te maken en het eerste wat ik te horen krijg is niet dat het lekker is of bedankt voor de moeite... Nee, dat het misschoen een idee is als ik x of y volgende keer anders aanpak of iets anders toevoeg.
1 keer gewoon opeten en waarderen zou leuk zijn. En eens niet je schouders ophalen.
Ik weet dat je het niet zo bedoeld. Je snapt het gewoon niet. Ik weet dat jij ook veel doet ja. Ja. Laat maar weer.

Niet laat maar weer, praat erover! Dit gaat aan je vreten anders. Straks krijg je een hekel aan 'm.
RikM schreef:
08-06-2020 19:20
Niet laat maar weer, praat erover! Dit gaat aan je vreten anders. Straks krijg je een hekel aan 'm.

Dit. Heel erg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven