Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Stop nou eens met dat gestoei met die kinderen, want je bent helemaal niet in staat om de situatie in te schatten. Elke keer is het weer raak, tand door de lip, bult op de kop, bloedneus, zere arm... Kap nou eens, je speelt te ruw met ze!
Vorige week ving ik nota bene net een kind, anders was ze zo van het bed afgepleurd.
Alle reacties Link kopieren
really.... wat is dat nou weer voor een achterlijke kut opmerking...... :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Hou eens op met dagelijks allerlei klusvragen te appen. Ja het is voor jou heel naar dat mijn man ziek is en hij daardoor niet in jouw huis komt klussen.
Uiteraard gebeurt er hier wéér niets :|
Wat heb je toch een ontzettend zielig leventje als je me continu vriendschapsverzoeken stuurt op social media 'omdat we toch een soort van familie zijn'

We zijn helemaal geen familie muts, ga weg. En al zouden we familie zijn, dan betekend het niet automatisch dat ik je toevoeg. En het helpt ook niet als je gaat slijmen. Triest mens. Zoek een leven!
Alle reacties Link kopieren
Beste meneer/mevrouw Cavia,

De melding met referentie 5044 is afgehandeld.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
Gemeentereiniging



Beste mevrouw van de gemeentereiniging,

Fijn voor u dat u deze taak van uw lijst kunt afvinken, maar wat héb ik nu aan dit antwoord. Waarom waren de kliko's in de straat niet geleegd en is dat nu wel gebeurd?

Ook met vriendelijke groet,
S. Cavia
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
06-06-2020 09:13
Beste meneer/mevrouw Cavia,

De melding met referentie 5044 is afgehandeld.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
Gemeentereiniging



Beste mevrouw van de gemeentereiniging,

Fijn voor u dat u deze taak van uw lijst kunt afvinken, maar wat héb ik nu aan dit antwoord. Waarom waren de kliko's in de straat niet geleegd en is dat nu wel gebeurd?

Ook met vriendelijke groet,
S. Cavia
Wat een probleem... (sarcasme)
Alle reacties Link kopieren
Jij bent die mevrouw van de gemeentereiniging?
Ik vind hier dingen van.
Michella_1991 schreef:
06-06-2020 09:35
Wat een probleem... (sarcasme)

En dat zeg jij?! :HA:
Sabeltandcavia schreef:
06-06-2020 09:13
Beste meneer/mevrouw Cavia,

De melding met referentie 5044 is afgehandeld.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
Gemeentereiniging



Beste mevrouw van de gemeentereiniging,

Fijn voor u dat u deze taak van uw lijst kunt afvinken, maar wat héb ik nu aan dit antwoord. Waarom waren de kliko's in de straat niet geleegd en is dat nu wel gebeurd?

Ook met vriendelijke groet,
S. Cavia



Tssss, ambtenaren :biggrin:
Peixe schreef:
06-06-2020 12:07
En dat zeg jij?! :HA:
:rofl: Ik wou hetzelfde typen.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn bank - banen en bankmensen vaak toch verschrikkelijk suf eigenlijk. Collega's die na 14 weken thuis werken nog blij worden van de mededeling dat het nog wel eens maanden zo door kan gaan, zodat ze lekker kunnen blijven uitslapen en binnen kunnen blijven suffen.

Wat zou ik toch stiekem graag een hovenier zijn of een aannemer. Wat een respect heb ik voor dat soort mensen. 'S ochtends om half zes hun nest uit, keihard werken, goed verdienen en aan het einde van de werkdag met moeie poten thuiskomen i.p.v. een zere kont van het zitten.
anoniem_386306 wijzigde dit bericht op 06-06-2020 17:02
3.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
06-06-2020 09:35
Wat een probleem... (sarcasme)
ik zou het toch best vervelend vinden wanneer ik 2 weken lang mijn vuilnis niet kwijt kan, maar jij blijkbaar niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Buren als jullie last hebben van ons huis dan kunnen jullie dat beter tegen ons zeggen in plaats van tegen de hele buurt behalve ons.
Alle reacties Link kopieren
Het is een bericht zonder informatie. 'Beste burger, ik heb een melding afgehandeld'. Maar wat die afhandeling inhoudt staat er niet in. Betekent het dat er een andere dag is gepland? Of is de melding gewoon dichtgezet en gaan ze er niets aan doen? Kan die bak blijven staan en hoe lang dan? Ik weet niet waar ik aan toe ben.

Waarom niet "Beste burger, bedankt voor uw melding. Ik heb het uitgezocht en dan iets met per abuis. De eerstvolgende datum is dan en dan. Excuses voor het ongemak."
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
06-06-2020 09:13
Beste meneer/mevrouw Cavia,

De melding met referentie 5044 is afgehandeld.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
Gemeentereiniging



Beste mevrouw van de gemeentereiniging,

Fijn voor u dat u deze taak van uw lijst kunt afvinken, maar wat héb ik nu aan dit antwoord. Waarom waren de kliko's in de straat niet geleegd en is dat nu wel gebeurd?

Ook met vriendelijke groet,
S. Cavia
Wij hebben op het werk een servicedesk voor AL je vragen.
Uit betrouwbare bron weet ik dat die mensen zich kapotvervelen.
Als je dan een vraag stelt krijg je binnen 3 minuten een antwoord

AFMELDING UW VERZOEK 123R823I

BESTE GROEPJE,

DEZE VRAAG HOORT THUIS BIJ DE AFDELING FRARIARMACERY*
VOORHEEN FINANCE AND STABILITY.
ZOALS JE HAD KUNNEN LEZEN OP INTRANET.

MET VRIENDELIJKE GROET,.
SERVICEDESK

Dus ik kijk op intranet.
Facturen gaan nu via de afdeling FRARIARMACERY*
-onduidelijk stroomdiagram, niet groter te maken-
Emailadres FINANCEANDFIWKR@werkgever.nl.
(let op! Emailadres is veranderd want er kwam teveel mail op binnen!)

Kortom ik moet eerst zelf een half uur op onderzoek uit als ik iets wil en moet zelf maar bedenken wat voor fantasienaam er nu weer is bedacht voor die afdeling, of de onlogische email, en die stomme servicedesk helpt geen reet.
Jeetje, wat val jij nu vreselijk door de mand. Eigenlijk heb ik zelfs met je te doen.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
06-06-2020 17:02
ik zou het toch best vervelend vinden wanneer ik 2 weken lang mijn vuilnis niet kwijt kan, maar jij blijkbaar niet
Zal je eens wat leuks vertellen? bij ons wordt alles om de week opgehaald ipv elke week.
De grijze bak legen kost € 6,10. Dus nee, die zet ik niet altijd aan de weg.
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
06-06-2020 17:44
Zal je eens wat leuks vertellen? bij ons wordt alles om de week opgehaald ipv elke week.
De grijze bak legen kost € 6,10. Dus nee, die zet ik niet altijd aan de weg.
uh ja, en je punt is?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
06-06-2020 17:16
Wij hebben op het werk een servicedesk voor AL je vragen.
Uit betrouwbare bron weet ik dat die mensen zich kapotvervelen.
Als je dan een vraag stelt krijg je binnen 3 minuten een antwoord

AFMELDING UW VERZOEK 123R823I

BESTE GROEPJE,

DEZE VRAAG HOORT THUIS BIJ DE AFDELING FRARIARMACERY*
VOORHEEN FINANCE AND STABILITY.
ZOALS JE HAD KUNNEN LEZEN OP INTRANET.

MET VRIENDELIJKE GROET,.
SERVICEDESK

Dus ik kijk op intranet.
Facturen gaan nu via de afdeling FRARIARMACERY*
-onduidelijk stroomdiagram, niet groter te maken-
Emailadres FINANCEANDFIWKR@werkgever.nl.
(let op! Emailadres is veranderd want er kwam teveel mail op binnen!)

Kortom ik moet eerst zelf een half uur op onderzoek uit als ik iets wil en moet zelf maar bedenken wat voor fantasienaam er nu weer is bedacht voor die afdeling, of de onlogische email, en die stomme servicedesk helpt geen reet.
Zoiets hebben wij ook! Heb de verleiding niet kunnen weerstaan de laatste keer toen ik ook zo’n non-antwoord terug kreeg, om een mail terug te sturen met:

Re: zie intranet
Cc: management

L.S.
Helaas ben ik op het verkeerde been gezet door de benaming ‘servicedesk’. Als de service uit niets meer bestaat dan het verwijzen naar het intranet, stel ik bij deze voor om de servicedesk op te heffen en een automatische reply in te stellen met ‘zie intranet’. Op deze wijze kunnen er 2 FTE bespaard worden en komt er wellicht geld vrij om een fulltime beheerder aan te nemen om het intranet te voorzien van een heldere lay-out en werkende zoekfunctie.

Mvg
Lemoos
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Nevermind.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
06-06-2020 17:59
Zoiets hebben wij ook! Heb de verleiding niet kunnen weerstaan de laatste keer toen ik ook zo’n non-antwoord terug kreeg, om een mail terug te sturen met:

Re: zie intranet
Cc: management

L.S.
Helaas ben ik op het verkeerde been gezet door de benaming ‘servicedesk’. Als de service uit niets meer bestaat dan het verwijzen naar het intranet, stel ik bij deze voor om de servicedesk op te heffen en een automatische reply in te stellen met ‘zie intranet’. Op deze wijze kunnen er 2 FTE bespaard worden en komt er wellicht geld vrij om een fulltime beheerder aan te nemen om het intranet te voorzien van een heldere lay-out en werkende zoekfunctie.

Mvg
Lemoos
I wanna be you when I grow up :cheer:
Michella_1991 schreef:
06-06-2020 17:44
Zal je eens wat leuks vertellen? bij ons wordt alles om de week opgehaald ipv elke week.
De grijze bak legen kost € 6,10. Dus nee, die zet ik niet altijd aan de weg.

Oh joh. Dat is verder nergens.
Dûh.
Kwebbeltje91 schreef:
06-06-2020 15:26
:rofl: Ik wou hetzelfde typen.
Ik was hetzelfde van plan.
Wat verheug ik me straks op een filmpje kijken samen met mijn vriend,een drankje en hapje erbij! Heerlijk zaterdagavond! ☺😚

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven