Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

woensdag 13 mei 2020 om 11:45

donderdag 23 juli 2020 om 12:36
Metallover schreef: ↑23-07-2020 05:09Dit moet je niet willen! Een vreselijke en langzame manier van sterven voor die dieren.
Snap niet dat dit niet allang verboden is.
Helemaal mee eens. Ik heb ook de pest aan vliegen en muggen in huis. Ik heb het geluk van een handige man die voor alle ramen horren heeft gemaakt in een raamwerk. Hordeur voor de achterdeur hebben we kant-en-klaar gekocht.

donderdag 23 juli 2020 om 17:06
Sorry, maar de cola kwam uit mijn neus van het lachen. Ik zat je echt niet uit te lachen buuv, het was een feest van herkenning. Vandaar.
*Buurjongetje met ADHD loopt de hele dag al in zichzelf te mompelen ‘Pas op, de deuren zijn net geverfd, oppassen’, loopt vervolgens naar binnen en leunt tegen de deur met zijn hand. Buurvrouw tot het uiterste getergd met drie ‘Ik verveel me’ kinders in huis:”Hoe krijg je het verdorie nu voor elkaar?!”. Buurjongetje:”Ja mama, dat vraag ik mij ook heel vaak af”*
*Buurjongetje met ADHD loopt de hele dag al in zichzelf te mompelen ‘Pas op, de deuren zijn net geverfd, oppassen’, loopt vervolgens naar binnen en leunt tegen de deur met zijn hand. Buurvrouw tot het uiterste getergd met drie ‘Ik verveel me’ kinders in huis:”Hoe krijg je het verdorie nu voor elkaar?!”. Buurjongetje:”Ja mama, dat vraag ik mij ook heel vaak af”*

donderdag 23 juli 2020 om 17:08
lemoos2 schreef: ↑23-07-2020 17:06Sorry, maar de cola kwam uit mijn neus van het lachen. Ik zat je echt niet uit te lachen buuv, het was een feest van herkenning. Vandaar.

donderdag 23 juli 2020 om 18:03
Het ergste van dat de auto kapot is, vind ik de ellenlange ngesprekken die ik moet voeren en aanhoren over auto's.
Schoonfamilie vindt dit HET EVENEMENT van de eeuw en ieder idee dat oom die, opa, broer, schoonzus appen moet besproken worden.
NOOIT hoor je wat van die mensen maar nu zijn ze allemaal de hele dag druk met ons.
We zouden dit weekend leuk uit eten gaan maar dat gaat ook verpest worden en iedereen blijft maar plaatjes en bedragen appen.
Als ik dan uit beleefdheid wat meedoe, dan is dat of een idioot duur idee, of compleet niet praktisch, inclusief omstandige uitleg.
Die ik na 2 seconden al niet meer volg want ik zei maar wat, kan mij het schelen.
Koop gewoon iets.
Schoonfamilie vindt dit HET EVENEMENT van de eeuw en ieder idee dat oom die, opa, broer, schoonzus appen moet besproken worden.
NOOIT hoor je wat van die mensen maar nu zijn ze allemaal de hele dag druk met ons.
We zouden dit weekend leuk uit eten gaan maar dat gaat ook verpest worden en iedereen blijft maar plaatjes en bedragen appen.
Als ik dan uit beleefdheid wat meedoe, dan is dat of een idioot duur idee, of compleet niet praktisch, inclusief omstandige uitleg.
Die ik na 2 seconden al niet meer volg want ik zei maar wat, kan mij het schelen.
Koop gewoon iets.

donderdag 23 juli 2020 om 18:54
Ja, al zeker 35 jaar.
donderdag 23 juli 2020 om 19:16
lemoos2 schreef: ↑23-07-2020 17:06Sorry, maar de cola kwam uit mijn neus van het lachen. Ik zat je echt niet uit te lachen buuv, het was een feest van herkenning. Vandaar.

donderdag 23 juli 2020 om 19:20

donderdag 23 juli 2020 om 19:24
Ik hou van deze zomer. Tot nu toe. Niet te heet maar het is veel droog, af en toe zon.
We hebben dagen buiten erop zitten en het is heerlijk om te wandelen, te zwemmen buiten en binnen, te winkelen, te wandelen, terrassen, in huis kloten. In de tuin hangen, timmerdorpen, buitenspeeltuinen. recreatieplassen. Alles (op de winkelstraat na en die ga ik dus ook weer lekker mijden) is rustig en prima te doen.
Ik hou van deze zomer, tot nu toe. Godsgruwelijk heerlijk.
En ja, ik durf dat wel harop zeggen maar dat wil ik gewoon even niet. Dan komen ze hitteaanbidders weer tegen me aan azijnpissen en ik heb geen zin in ze.
Die hebben hun paar jaar geluk al gehad. Nu ik. En laat niemand dat in RL voor me verpesten. Hier weet ik niet beter.
We hebben dagen buiten erop zitten en het is heerlijk om te wandelen, te zwemmen buiten en binnen, te winkelen, te wandelen, terrassen, in huis kloten. In de tuin hangen, timmerdorpen, buitenspeeltuinen. recreatieplassen. Alles (op de winkelstraat na en die ga ik dus ook weer lekker mijden) is rustig en prima te doen.
En ja, ik durf dat wel harop zeggen maar dat wil ik gewoon even niet. Dan komen ze hitteaanbidders weer tegen me aan azijnpissen en ik heb geen zin in ze.
Die hebben hun paar jaar geluk al gehad. Nu ik. En laat niemand dat in RL voor me verpesten. Hier weet ik niet beter.

donderdag 23 juli 2020 om 20:15
Ik ben benieuwd of man zondag naar de verjaardag van zijn moeder wil, ik wacht het rustig af, vorige maand feliciteerde ze hem niet met zijn verjaardag omdat ze beledigd/boos was dat hij met moederdag geen fbplaatje had gestuurd dit jaar
dus nee van mij hoeft ut niet

moonenz wijzigde dit bericht op 24-07-2020 02:11
1.35% gewijzigd
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...

donderdag 23 juli 2020 om 20:51
Woord voor woord met je eens. Ik ben een zomermens maar ik hoef niet persé temperaturen van 30+ te hebben. De temperaturen die we nu hebben vind ik heerlijk.Luci_Morgenster schreef: ↑23-07-2020 19:24Ik hou van deze zomer. Tot nu toe. Niet te heet maar het is veel droog, af en toe zon.
Die hebben hun paar jaar geluk al gehad. Nu ik. En laat niemand dat in RL voor me verpesten. Hier weet ik niet beter.![]()
![]()
![]()
donderdag 23 juli 2020 om 20:54
Ik zie geen zomer.
Behalve dan die 2 dagen laatst.
Zelfs mijn katten liggen binnen en zeggen dat het herfst is.
Ik vind het dus rotweer.
Vandaag weer in lange mouwen naar mijn werk gegaan.
Die t-shirten die eenzaam en alleen in de kast liggen zullen toch echt weer voor volgend jaar zijn
.
Behalve dan die 2 dagen laatst.
Zelfs mijn katten liggen binnen en zeggen dat het herfst is.
Ik vind het dus rotweer.
Vandaag weer in lange mouwen naar mijn werk gegaan.
Die t-shirten die eenzaam en alleen in de kast liggen zullen toch echt weer voor volgend jaar zijn

Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
donderdag 23 juli 2020 om 21:13

Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”
donderdag 23 juli 2020 om 21:25
Beetje zonlicht hebben we ook nodig.
Deze zomer beetje teleurstellend.
Straks nog meer mensen met depressies.
Ik baal dat door de overgang mijn antidepressiva slechter werken. Moet ik nog weer overstappen op een andere.
Oja ik haat brandmelders.Hele straat is wakker omdat de bijna lege batterij begon te loeien.
Deze zomer beetje teleurstellend.
Straks nog meer mensen met depressies.
Ik baal dat door de overgang mijn antidepressiva slechter werken. Moet ik nog weer overstappen op een andere.
Oja ik haat brandmelders.Hele straat is wakker omdat de bijna lege batterij begon te loeien.

donderdag 23 juli 2020 om 21:26
Een kind is wat piekerig en somber, ook altijd overal, dus al een hele training positief denken achter de rug, gesprekjes op school geweest etc.
En het steekt nu soms de kop weer op dus maar een happy schriftje voor hem gekocht, een soort dagboek met de growth mindset als basis.
De hele avond was het zo dat hij het vroegste van de hele wereld naar bed moest, waarom eten we nou nooit wat hij lekker vindt, zus had een koek meer op dan hij vandaag, zijn vrienden die de hele dag met hem hebben gespeeld deden dat alleen maar omdat er niemand anders was, ik was blijkbaar de hele dag heel boos op hem geweest, etc.
Dus dat boek er gelijk maar bij gepakt. Opdracht 1 is leuke eigenschappen van jezelf omcircelen.
'positief' vond hij een driedubbele circel waard, want 'ik ben een super positief kind, toch, mamma'
En het steekt nu soms de kop weer op dus maar een happy schriftje voor hem gekocht, een soort dagboek met de growth mindset als basis.
De hele avond was het zo dat hij het vroegste van de hele wereld naar bed moest, waarom eten we nou nooit wat hij lekker vindt, zus had een koek meer op dan hij vandaag, zijn vrienden die de hele dag met hem hebben gespeeld deden dat alleen maar omdat er niemand anders was, ik was blijkbaar de hele dag heel boos op hem geweest, etc.
Dus dat boek er gelijk maar bij gepakt. Opdracht 1 is leuke eigenschappen van jezelf omcircelen.
'positief' vond hij een driedubbele circel waard, want 'ik ben een super positief kind, toch, mamma'

donderdag 23 juli 2020 om 21:27

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

vrijdag 24 juli 2020 om 10:13
Hier gebeurt dat ook altijd 's nachts. Ik vind ook dat piepje om de paar minuten voor hij gaat loeien zo irritant. Volgens mijn moeder en stiefvader is de batterij dan nog half vol. Nou ik vind dat tijd om hem te vervangen. Dat ding heeft bij hen minstens een half jaar gepiept. En zij horen het niet eens.