Wat je niet hardop wilt zeggen Deel 8

19-12-2020 11:47 3010 berichten
Hier kunnen we weer verder zeuren en zeiken over alle minder leuke zaken in het dagelijkse leven. Reageren en kletsen hoeft niet, mag wel!
Alle reacties Link kopieren
Cultuurverschillen gaan wel wat dieper dan een eeuwige suntan, lekkere hapjes en een charmant accent. En natuurlijk komen ze ‘heel anders op jou over’, dat is het hele punt. Jij bent geen familie jij bent een buitenstaander. En die krijgen alleen te zien wat zij willen dat buitenstaanders te zien krijgen.

En nee, uit mij krijg je niets los. Voor mij ben je ook gewoon een buitenstaander met onbeschofte vragen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Caafje :hug:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Voor Caaf :hug:
Afbeelding
...
Alle reacties Link kopieren
Terwijl jij zit te geinen en grappen met je zoon ga ik van binnen kapot...
Door jou is mijn dochter weer terug naar de groep. Jij moest zo nodig mijn dochter aan haar naar buiten trekken. Omdat ze in een ruzie tussen jou en mij partij voor mij koos. Ook belde je vandaag de politie... vanwege huisvredebreuk..
Hoe ik het ga doen weet ik nog niet, maar ik kom wel weer op mijn pootjes terecht, zoals altijd. :cry:
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Sterkte, Lichtbron :hug:
Castor oil helpt dus inderdaad tegen donkere kringen onder je ogen, vraag me toch af hoe dat dan werkt...... apart spul.


VROLIJK KERSTFEEST
Alle reacties Link kopieren
Ja bedankt voor het vragen, voor ons is kerst nu ook niet leuk en ik zit nu ook met huilende kinderen.
En voor niks dagen gekookt en voorbereid.
Echt, fijn al die belangstelling en het inlevingsvermogen. Je bent in de 40, die rol van boze peuter in de Ikke Ikke fase is echt irritant.
'Het sloeg in als een bom' .
Ja, hier ook, WANT WIJ ZIJN HET GEZIN DAT HET BETREFT EN ZITTEN MET HET KIND WAT HET BETREFT.
Alle reacties Link kopieren
Caafje :hug: Lichtbron :hug: Surebaby :hug: en iedereen die het kan gebruiken :hug:
Alle reacties Link kopieren
Dank je Drackie en Roelie!! :love:
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik had toch eigenlijk wel verwacht dat je volgende bericht zou zijn: maar vertel, hoe is het dan met jou?? Maar blijkbaar vind je het toch niet zo bijzonder om na al die tijd weer contact te hebben. Jammer :-[
Ik verveel mij momenteel zo te pletter dat ik bijna die lelijke regenjas van America Today op de reclamebalk van Viva leuk ga vinden. Fantaseer er al passende laarzen, sjaal en broek bij :$
Henk-en-Roelie schreef:
26-12-2020 16:07
Ik verveel mij momenteel zo te pletter dat ik bijna die lelijke regenjas van America Today op de reclamebalk van Viva leuk ga vinden. Fantaseer er al passende laarzen, sjaal en broek bij :$
En dat is dan een favoriet van Viva, dus als je een vrouw of vrouwen ziet lopen in de meuk die in die balk staan, dan weet je wie het zijn.
Cateautje schreef:
26-12-2020 16:30
En dat is dan een favoriet van Viva, dus als je een vrouw of vrouwen ziet lopen in de meuk die in die balk staan, dan weet je wie het zijn.
Wijs gesproken, daar had ik nog niet eens bij stil gestaan, hahahaha!
Jee, de leuke schaker uit India waar ik gister zoveel lol mee had op de chat blijkt een valsspeler en heeft een ban. Nouja zeg, is niets meer heilig? En nog zorgelijker, ga ik zelfs op zo'n duffe site nog voor de foute man :steam:
Alle reacties Link kopieren
Een foto op je Facebook met onze oude Chinese fonduepan. Die jij meenam na de scheiding. Maar wij kregen een paar jaar daarna lekker een nieuwe :-P Exact zo'n zelfde trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Aaarggghhh!

Waarom doe ik eigenlijk nog moeite?
Om jou recht in je ongeluk te zien lopen?

En waarom luister ik nog? Als ik elke keer tussen de lijnen door mag aanhoren dat die andere dochter zoveel beter is?
Maar die al tijden geen contact meer wil en jij het dus maar weer op een zuipen zet.

Zit ik hier alweer een hele avond te malen, terwijl het jou waarschijnlijk geen bal kan schelen.

*Grmbl*

En nee, pap, ik geef haar niet op.
Daar ben ik een te zacht ei voor.
En ik hou liever nog een klein beetje controle op wat ze nu weer allemaal uitsteekt en verknalt.

Maar af en toe zou ik toch eens de zekerheid willen in een week zonder miserie, gedoe, drama en drankorgieën.
En wil ik ook eens horen dat jullie blij zijn dat ik nog wel contact poog te houden.
Ook al ben ik dan second's best dochter.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik word nu al helemaal kriegel van het nieuwe bordspel dat je hebt gekocht...een strategisch spel met veel te veel elementen, wat je niet zomaar even speelt. En dan wel verwachten dat we gezellig met zn allen een spelletje doen. Donder toch op..ik doe liever weetspelletjes of spellen waarbij geluk een grote rol speelt.
Bijna 52.
Veel geworsteld. Gevallen en weer opstaan. Laag zelfbeeld en onzeker. Vaak vastgelopen.
Maar nu kan ik eindelijk vanuit mijn tenen denken "ik ben trots op mezelf". Trots op de vrouw die ik ben geworden en trots op hoe ik mijn leven leef. En dat is echt een fijn gevoel, kom ik nu achter.
:jump:
Dwaler schreef:
27-12-2020 15:02
Bijna 52.
Veel geworsteld. Gevallen en weer opstaan. Laag zelfbeeld en onzeker. Vaak vastgelopen.
Maar nu kan ik eindelijk vanuit mijn tenen denken "ik ben trots op mezelf". Trots op de vrouw die ik ben geworden en trots op hoe ik mijn leven leef. En dat is echt een fijn gevoel, kom ik nu achter.
:jump:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:


:-D
Cateautje schreef:
27-12-2020 15:35
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:


:-D
:-D
Dwaler schreef:
27-12-2020 15:40
:-D
Zonder jezelf ben je niets meid. :D
Alle reacties Link kopieren
Ja ik weet dat het de feestdagen zijn maar jij word er voor betaald om bereikbaar te zijn. Ik niet ( terwijl ik ook nog hoog zwanger ben)

Dus ik kan wel indenken dat mijn manager de directeur heeft ingeseind dat jij niet bereikbaar was ( ook niet in de ochtend terug gebeld)

En nee een jongen van 22 die net bij ons werkt kan de opstart en de mensen begeleiden nog niet alleen.

Nog 10 ochtende werken en dan eindelijk verlof en dan blijft mijn werktelefoon mooi bij jullie.
Cateautje schreef:
27-12-2020 15:46
Zonder jezelf ben je niets meid. :D
Helemaal waar. Heb een sprong in het diepe gewaagd. En weet nog niet of dat uiteindelijk blijvend is, maar voor nu ben ik er heel gelukkig mee.
Alle reacties Link kopieren
Als het erop aan komt kun je hulp wel vergeten... kan niet eens rekenen op mijn eigen ouders... of vrienden..
Nu via sooedhuren een onderdak regelen. Sollicitaties de deur uit. En nu maar afwachten..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Plaatsvervangende schaamte krijg ik van die seksistische opmerkingen van je, gadverdamme.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven