Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Eefje, gefeliciteerd met je nieuwe baan! En balen dat je relatie uit is, 4 jaar is niet niks.
Godver
27 graden nu al.
Ik vind het niks aan en heb het stikheet.
Ik mis de "normale" Nederlandse zomerse tempraturen van dit weer word je gewoon vies en suf al voordat de dag goed en wel begonnen is.
Bblientje schreef:
26-05-2018 11:57
Godver
27 graden nu al.
Ik vind het niks aan en heb het stikheet.
Ik mis de "normale" Nederlandse zomerse tempraturen van dit weer word je gewoon vies en suf al voordat de dag goed en wel begonnen is.
+1
Geen airco ook hier in huis dus het wordt hier om te stikken aan het einde van de dag.
Alle reacties Link kopieren
Wat ben jij een egoïstische trut. Zogenaamd zo gevoelig, maar wat je eigenlijk bedoelt is dat je gaat janken als je je zin niet krijgt. Ik heb mijn best gedaan om vriendelijk tegen je te zijn, maar dat hoef ik niet meer van mezelf. Ik heb genoeg van jouw gezeik en die kutregeltjes van jou. Dat overdreven opvoedkundige gelul en gedoe met je kind trek ik ook niet meer. Geef dat kind eens wat ruimte zodat ze ook eens iets zonder haar mammie kan doen. Ik zal beleefd tegen je zijn omwille van anderen, maar ga nooit moeilijk tegen me doen, want dan zul je mijn ongezouten mening krijgen. Dan heb je echt iets om over te janken.
Cum non tum age
Bobby-Pin schreef:
26-05-2018 12:19
+1
Geen airco ook hier in huis dus het wordt hier om te stikken aan het einde van de dag.
Ik heb een ventilator maar het enige wat het ding doet is warme lucht blazen. Heb je lekker veel aan.
Ik ga zo maar weer eens een keer onder de douche.
Ik word helemaal naar van die pleuris hitte.
TREK EEN T-SHIRT AAN!

Of je nou het goddelijke lichaam van een achttienjarige hebt, of het uitgezakte lijf van een tachtigjarige, doe een T-shirt aan! Je gaat niet naar de supermarkt of het tuincentrum in je blote bovenlijf.
Het-groepje en Oudblond, dank!! :)
Dreamer schreef:
26-05-2018 11:35
Ik wil zooooo graag hier wat zeggen over iemand, maar ik ben bang dat die iemand hier ook zit.
Ik doe mijn ogen wel even dicht :proud:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Andersom schreef:
26-05-2018 13:09
TREK EEN T-SHIRT AAN!
+1!

En dan ook een echt T-shirt. Niet zo'n oversized hemd met armsgaten tot heupen en zichtbare plukken okselhaar!
Is het eindelijk mooi weer, is het weer niet goed.

Zeikerds.
Aan mijn collega: kun je nou eindelijk eens ophouden met mij als stront te behandelen? Jij bent echt niet meer dan ik hoor, omdat je meer verdient en je constant loopt te roepen dat je het zo druk hebt!
Wat denk je zelf, als ik in mijn eentje al het werk van de afdeling doe en jij mij iets stompzinnigs vraagt om te doen wat je nog sneller zelf even had kunnen doen?!
Jij denkt dat ik er alleen ben voor jou? Dat ik mij dienstbaar moet opstellen voor jou?
Je kan de boom in, doe het lekker zelf, jij hebt daar veel meer tijd voor dan ik!
Jij met je gehinnik de hele dag op de gang en het gillen van het lachen met andere collega's terwijl ik aan de telefoon zit met klanten.
Jij had het toch zo druk??? En dan nog uit de hoogte gaan lopen doen ook nog? En als ik je vraag om wat rustiger te doen op de gang meld je mij dat dat nogal vreemd overkomt? Nee, je gedragen als een domme puber op je werk komt zeker niet vreemd over?
Bblientje schreef:
26-05-2018 13:06
Ik heb een ventilator maar het enige wat het ding doet is warme lucht blazen. Heb je lekker veel aan.
Ik ga zo maar weer eens een keer onder de douche.
Ik word helemaal naar van die pleuris hitte.

Zet een paar plastic flessen met bevroren water vóór de ventilator. Dan blaast 'ie koude lucht. :idee:
foeksia72 schreef:
26-05-2018 13:31
Is het eindelijk mooi weer, is het weer niet goed.

Zeikerds.
Tssss.

Heb je het tegen mij? :thunder:
Ik heb goddomme het kookpunt bereikt. Opvliegers zijn al niet leuk maar met deze tropische temperaturen ronduit RUK!!!
Zweet tot in mijn bilnaad, gadverdegadverdamme! Degene die de overgang heeft uitgevonden moest gekielhaald worden. En daarna gevierendeeld, met benzine overgoten en in de fik gestoken. Weet die ook eens hoe een opvlieger voelt!
Zo, nu ga ik koud douchen en daarna in de vriezer zitten. Kutzooi. Ik kots van de overgang!!! :@
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
NEE het gaat nog niet beter met me. En aangezien ik 9x per dag overgeef en de hele dag misselijk en moe ben en hoofdpijn heb bijna flauwval kan ik niet garanderen dat ik morgen op kraamvisite kom. En als ik wel kom dan is dat gelijk mn enige activiteit van die dag. En nee ik ga dus ook niks leuks doen vandaag met het mooie weer, niet mee bbq'en, niet mee naar het strand.
En oja werkgever ook nog niet werken want ik weet gewoon écht niet hoe ik dat moet waarmaken. :cry:

Verder ben ik heel blij met in verwachting zijn hoor. Maar hoe je het ook uitlegt, mensen lijken te denken dat je je aanstelt.
Calamitycat schreef:
26-05-2018 14:23
Ik heb goddomme het kookpunt bereikt. Opvliegers zijn al niet leuk maar met deze tropische temperaturen ronduit RUK!!!
Zweet tot in mijn bilnaad, gadverdegadverdamme! Degene die de overgang heeft uitgevonden moest gekielhaald worden. En daarna gevierendeeld, met benzine overgoten en in de fik gestoken. Weet die ook eens hoe een opvlieger voelt!
Zo, nu ga ik koud douchen en daarna in de vriezer zitten. Kutzooi. Ik kots van de overgang!!! :@
Allebei hormonen issues dus :there:
Yellow :hug:
Hoop dat je je snel wat beter voelt. En ondanks alle vervelende kwalen toch gefeliciteerd met je zwangerschap :)
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Yellow002 schreef:
26-05-2018 14:24
NEE het gaat nog niet beter met me. En aangezien ik 9x per dag overgeef en de hele dag misselijk en moe ben en hoofdpijn heb bijna flauwval kan ik niet garanderen dat ik morgen op kraamvisite kom. En als ik wel kom dan is dat gelijk mn enige activiteit van die dag. En nee ik ga dus ook niks leuks doen vandaag met het mooie weer, niet mee bbq'en, niet mee naar het strand.
En oja werkgever ook nog niet werken want ik weet gewoon écht niet hoe ik dat moet waarmaken. :cry:

Verder ben ik heel blij met in verwachting zijn hoor. Maar hoe je het ook uitlegt, mensen lijken te denken dat je je aanstelt.
:hug:
Haat aan hormonen :@ :whip:
Bblientje schreef:
26-05-2018 14:13
Tssss.

Heb je het tegen mij? :thunder:
:A: :sun:
Dreamer schreef:
26-05-2018 11:35
Ik wil zooooo graag hier wat zeggen over iemand, maar ik ben bang dat die iemand hier ook zit.
En weet die iemand dan ook dat jij jij bent?
Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.

Ik vind mezelf even heel erg stom en dom en bleh. Gewoon bleh.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Ik hoop dat je zo tering hard uitglijd...
Zo met je hoofd in je box klapt met je stereo's bassssss knop op 200 en je dan sterft.
Vervelende nare aso. Misschien heb ik dan eens een rustige avond.

En kan iemand die klotezon uitzetten en alle zonliefhebbers die vinden dat ik dat ook fijn moet vinden een dikke vette zonnesteek geven?
En ja ik hou wel van regen en sneeuw en kou. Dus dan is het prima hoor.

Mijn dank is groot. :sun:
Ertha schreef:
26-05-2018 15:51
En weet die iemand dan ook dat jij jij bent?

Ik zit hier al 18 jaar, dus als die persoon hier rondzwerft, is er een kans dat diegene mij herkent heeft, ja.

Gelukkig ben ik nu weer helemaal zennnnn :daisy:
Later is nu
EN voor degenen, die een hekel hebben aan dit weer: lieverds, daar is een héél topic over. Heerlijk, lekker boos zijn op de zon met gelijkgestemden!

En dat klinkt misschien sarcastisch en cynisch, maar zo bedoel ik het niet. Ik heb een hekel aan kou, en dat is als het onder de 25 graden is, dus ik mopper ook nogal eens op het weer ;-D
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven