Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Alle reacties Link kopieren
O ja, en everything comes back to you. Stomme trut. Met je kutkarakter. Bleeeeeeeeeeegh
Beste buren, waarom moet die muziek altijd zo hard?? Jullie zijn een hardwerkend stel met goede banen, twee kinderen en jullie wonen in een rijtjeshuis met dunne muren. Dus waarom moet die muziek zo hard dat ik hier letterlijk kan horen welk liedje jullie op hebben staan??
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Tnxx voor de :hug: en lieve woorden calamitycat yourlocalhero en nauscia. Fijn dat op het forum mensen het wel begrijpen :heart:
eefje677 schreef:
26-05-2018 11:26
Prachtig topic.
Ik heb een bijdrage.

Waarom fijne vriendinnen (groepje van 6), krijg ik op mijn appje dat ik een voor mij veel betekenende nieuwe baan heb verworven (grote carrièrestap, weinig vacatures, behoorlijke selectieprocedure) maar van 2 van jullie een gefeliciteerd-appje terug? En waarom reageert zelfs niet iedereen op het even recente nieuws dat mijn relatie na 4jr over is??? Ik weet dat iedereen druk is, maar een appje moet er toch af kunnen??!!

Zo eentje heb ik er ook: bedankt schoonzus voor het compleet negeren dat je schoonbroer en ik zijn getrouwd :thumbsup:

En vriendin bedankt dat je er niet voor me kon zijn toen ik twee keer wekenlang in het ziekenhuis doorbracht, omdat je weer eens liefdesverdriet had van je knipperlicht relatie.

Eefje: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Klinkt als een behoorlijke prestatie :-D
En veel sterkte met de breuk. Hopelijk vind je de komende tijd leuke afleiding door je baan :redrose:
Dreamer schreef:
26-05-2018 19:25
Ik word gék van dat gemopper op het warme weer. We hebben vorig jaar niet eens een hittegolf gehad, het is misschien 6 dagen per jaar zo warm in Nederland en niets dan klagen hier en daar. Bah bahbah. Leer toch eens te genieten!
6 dagen?
Volgende week ook nog de hele week hoge temperaturen en we hebben er al wat opzitten.
Het is gewoon pleurisweer voor mensen die niet goed tegen de hitte kunnen.
Lucifer2018 schreef:
26-05-2018 20:17
Dat durf of wil je niet hard opzeggen? Want daar is niks mis mee hoor. :-D
Ik krijg het idee dat ik het niet mag zeggen.
Maar hier wel toch?
obelix84 schreef:
26-05-2018 20:42
Zo.. Chill ff!

Ze gaf alleen aan dat er n speciaal topic was voor mensen die last hebben van dit weer of het gewoon stom vinden. Daar zou je mss wat aan kunnen hebben. Het was een tip. Advies. Goed bedoeld. Om te helpen. Geen oordeel over wat jij van t weer vindt. Hoef je niet meteen zo wild om je heen te gaan slaan, nergens voor nodig.
Dank je,.. dacht al dat ik iets raars gezegd had. :)
Later is nu
En als je dan bedenkt dat ik helemaal niets verkeerd heb gedaan...
Hier ook enorme frustratie met de buren. Ik kan niet slapen (dat is niet de schuld van de buren), ik heb het warm, ik heb ruzie met een mug, ik voel me niet lekker (zwanger) en ik heb zin in wat lekkers en heb niets in huis.
Dat is allemaal nog niet het probleem, wat wel het probleem is, is dat de buren daarstraks het meest lekkere eten aan het eten waren (ja in de nacht, ivm Ramadan) en ik dat dus ruik, en nu wil ik dat ook.

Dus buren, als jullie meelezen: ik voel me beroerd, het werkt dus niet mee als jullie dingen gaan eten die ik ook lekker vind, hou effe rekening met mij en eet gewoon een boterham met kaas, willen jullie!

(voor de goede orde: geweldig leuke mensen, dus geen buren problemen, ben gewoon moe en hormonaal)
oh en daar aan toevoegend, ik ben ook kwaad op mijn man, hij ligt dus wel heerlijk te slapen. Vind het leven verschrikkelijk oneerlijk op dit moment, krijg de neiging om met twee pannen deksels tegen elkaar te gaan slaan. Als ik niet kan slapen, zou niemand moeten kunnen slapen.
Ja hoor de drukste periode kwam er aan en wederom was jij ineens ziek. Wederom met onduidelijke psychische klachten waar niemand naar mag vragen. Waarvan jij op voorhand al zegt dat niets gaat helpen behalve maanden thuis. Ik werk nu 8 jaar met je en dit is de 6 e x. Daarvoor was het ook al bijna jaarlijks raak begrijp ik. En altijd is een ander de schuldige want stel je voor dat je aan jezelf werkt. En ja hoor wij mochten het weer allemaal oplossen. Al jouw futen wegpoetsen en weer maanden overwerken. Toen kwam je weer een paar uurtjes. Een dank je wel kon er niet vanaf. Niets kon er van af. Geen woord werd er gesproken met je directe collega’s. En toen kwam het er uit. Dit x was ik al schuldige aangewezen. Door mij kon je niet naar kantoor komen. En dat dat vast beter gong nu ik mijn baan op had gezegd. Ik die dagelijks had gezegd of ik kon helpen, dat je op tijd naar huis moest gaan etc. Blijkbaar was ik schuldig dat jij om 6 uur tot 23 uur op kantoor zat tja. Wat voelde ik me gekwetst dat je dat flikte. Ik had je zo vaak de helpende hand toegestoken. Toen je door je anti depressies zo wazig was dat je met volle snelheid de stoep op was gereden en een aantal keer bijna ongelukken had gehad heb ik inderdaad gezegd dat je misschien tijdelijk niet meer moest autorijden omdat er ook nog andere op de weg zijn ja. Had ik dat niet mogen zeggen? Vandaag had ik mijn laatste dag. De baas gaf een mooie speech met veel tranen dn lieve woorden en jij dacht even een moment de show te stelen door door zijn speech te blèren dat jij er weer was dus dat alles goed kwam. Gemeen maar ik vond het heerlijk dat hij je even in publiek op je plaats zette dat het niet jouw moment was. Jouw gezicht elke keer als iemand in tranen afscheid kwam nemen vond ik heerlijk. Zelfde iemand zo verongelijkt zien kijken. En toen mijn lieve collega met wie ik zo hard heb gezwoegd het cadeau wilde overhandigen wilde je ook poeslief mee doen. Nee dank je zei ze ook zij is je zat. Dat je vervolgens toen je naar huis ging niet het fatsoen kon opbrengen even gedag te zeggen wist ik genoeg. Je bent een aandachtsgeil mens. Alleen als je er iets uit kunt halen doe je aardig. Ik twijfel of ik je nog ga mailen. Dat ik je het beste wens, dat je maar weer snel aan de slag kunt en dat dat vast geen probleem zal zijn nu ik weg ben. Maar misschien moet ik de eer maar aan mezelf houden.*ik wil niemand met psychische problemen kwetsen maar dit is iemand die zo n misbruik maakt van alles en weigert hulp te zoeken.

En ten tweede: dat ik het doodeng vindt aan mijn nieuwe baan te beginnen. Dat ik zo hoop dat het gaat zijn wat het is
Vixxen schreef:
26-05-2018 23:06
Zo eentje heb ik er ook: bedankt schoonzus voor het compleet negeren dat je schoonbroer en ik zijn getrouwd :thumbsup:
Heb ik het mis? Maar dat is toch geen familie dan of zo, waarom moet ze reageren.

En vriendin bedankt dat je er niet voor me kon zijn toen ik twee keer wekenlang in het ziekenhuis doorbracht, omdat je weer eens liefdesverdriet had van je knipperlicht relatie.
Dat is ronduit k*t
Such a beautiful place to be with Friends.
Vixxen.. das zeker kut... en zó herkenbaar.

Ik slecht nieuws gekregen; kanker weer terug.. op zich al een reden om dingen te roepen die je niet mag roepen maar als je dan een appje krijgt van je schoonmoeder en niks hoort verder van je schoonvader enz enz.. dan is de wereld toch wel verrot hoor..

Mijn gezin in de vernieling van de stress en dan afdoen met een appje..

Kutkarakters
Nou ja.. dat dus..
Ach Bloosje, de wereld weer op z'n kop en dan zo'n kloteappjes :hug:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond :hug:

We hebben een hele warme omgeving hoor, dat maakt zoiets afdoen met een appje nog armoediger. Zou m'n buurvrouw nog geeneens een appje sturen mocht ze in zo'n situatie belanden. Een appje.. for God's sake..

Aan de andere kant verbaast het me ook weet niet..

Kutkarakters
Nou ja.. dat dus..
Ach Bloosje, wat naar. Vooral dat de kanker terug is maar ook hoe er (niet) gereageerd wordt. Sterkte :hug:
Bloosje :hug:
Sterkte Bloosje :hug:
Bloosje, :hug:
LoveDobby schreef:
27-05-2018 09:01
Heb ik het mis? Maar dat is toch geen familie dan of zo, waarom moet ze reageren.
Ze is de vrouw van de broer van mijn man. Dat is dan wel vreemd toch?

Bloosje :redrose:
Vixxen schreef:
27-05-2018 11:17

Bloosje :redrose:
Oké nu snap ik hem, kwam er niet uit wat de relatie precies was. Maar ja, dat is wel vreemd.
Vixxen schreef:
27-05-2018 11:17
Heeft de broer van je man jullie niet gefeliciteerd namens hen beiden? Waarom is dat haar taak?
Bloosje :hug:
Cum non tum age
Fragolisa schreef:
27-05-2018 11:35
Heeft de broer van je man jullie niet gefeliciteerd namens hen beiden? Waarom is dat haar taak?
Zij zag ons een past dagen na het nieuws en heeft er niets over gezegd. Vind ik vreemd.
Serieus? Je bent weer zwanger?

Je kan je kinderen nu al niet aan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven