Wat onaardig!!

13-11-2013 16:38 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al jarenlang meelezer en vandaag heb ik in 5 minuten vier topics geopend, en daarvan waren bij alle vier de eerste reacties zonder uitzondering onaardig en grof. En omdat ik

al langer meelees weet ik dat bij serieuze problemen altijd super aardig en goed gereageerd wordt, maar zo gauw het gaat om vreemdgaan, spelfouten of gewoon een simpele of dommige vraag komt de slechtheid in mensen hier naar boven. Wie kan mij vertellen waarom je op die manier zou reageren? Waarom dan niet gewoon niets zeggen? Reageer je in het dagelijks leven ook zo? Ik ben echt benieuwd!
Murdoch, ik vind jou posts hilarisch!
quote:Houston77007 schreef op 13 november 2013 @ 17:57:

Itsme, die reactie van TO in dat andere topic vind ik niks met pot en ketel te maken hebben. Slechts een constatering.en zo constateren anderen ook bepaalde dingen, waar TO blijkbaar over valt
Lagygaga: dat zegt meer over jou dan over TO.
Waar zit de any-key?
Nou zeg... hebben jullie het nu voor elkaar? Jullie hebben de TO weggejaagd....
quote:boerderijgeit028 schreef op 13 november 2013 @ 18:02:

Murdoch, ik vind jou posts hilarisch!

Dankjewel lieve boederijgeit, eindelijk iemand met iets positiefs.

Ik vond het vandaag wel meevallen eigenlijk, behalve het topic Seks voor Geld. Daar stelt een man zich heel open op, hij peilt of er nog vrouwen financieel aan de grond zitten en hem evt. zouden willen doen voor 250 euro. Is lef voor nodig, je bent toch best kwetsbaar met zo'n vraag. En hoppa, meneer wordt finaal afgefikt door de frusties hier (ik noem geen namen maar Bianca was de eerste).
quote:boerderijgeit028 schreef op 13 november 2013 @ 18:02:

Murdoch, ik vind jou posts hilarisch! Berg je maar alvast voor de taalpolitie .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Murdoch schreef op 13 november 2013 @ 18:07:

[...]

. En hoppa, meneer wordt finaal afgefikt door de frusties hier (ik noem geen namen maar Bianca was de eerste).

Ik heb hem niet afgefikt; ik heb gezegd dat ik mannen neuk met voorbinddildo's voor 100 Euro.

Ik vond mezelf bijzonder hulpzaam.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ok, als je dit weet waarom post je dan?
quote:sienna. schreef op woensdag 13 november 2013 16:55 @boerderijgeit: maar dat is in t dagelijks leven toch ook niet zo? Daar helpt iedereen elkaar meestal graag, hoe stom de vraag ook is soms.Oh, vertel me gelijk waar je woont.. Kan ik daar eens een kijkje gaan nemen!
Ik geloof toch dat ik wel een beetje weet (en de anderen ook heus wel hoor) wat je bedoelt.

In het echte leven denk je misschien regelmatig; wat een domme vraag, of wat stom en op het viva forum 'zeg' je dat gewoon...of in ieder geval iets sneller..
Vroeger waren dit soort topics veel leuker. Waar kan dat toch aan liggen?
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 november 2013 @ 18:57:

Vroeger waren dit soort topics veel leuker. Waar kan dat toch aan liggen?Er is een totaal ander Resque Squad.
quote:fru1t3lla schreef op 13 november 2013 @ 17:30:

Roosje!!! Lang geleden

Fruit!!!!

Ik vind TO stom.
Popcorn!

quote:Lady-Voldemort schreef op 13 november 2013 @ 18:57:

Vroeger waren dit soort topics veel leuker. Waar kan dat toch aan liggen? de HRS is foetsie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 november 2013 @ 18:59:

[...]

Fruit!!!!

Lady!!
quote:rosanna08 schreef op 13 november 2013 @ 19:15:

[...]

de HRS is foetsie Zal ik dan maar iets roepen over cyberbullying, groepsvorming en verzuurde wijven die niets anders te doen hebben dan TO's afbranden?
quote:viennas schreef op 14 november 2013 @ 13:25:

[...]

Zal ik dan maar iets roepen over cyberbullying, groepsvorming en verzuurde wijven die niets anders te doen hebben dan TO's afbranden?

Doe dat, dan vertel ik wel over de magische eigenschappen van Teflon.
quote:viennas schreef op 14 november 2013 @ 13:25:

[...]

Zal ik dan maar iets roepen over cyberbullying, groepsvorming en verzuurde wijven die niets anders te doen hebben dan TO's afbranden?Strak plan. Dan doe ik het gegiebel over vrouwengeneuzel hahaha.
Het is eigenlijk ook maar dodelijk saai geworden hier op Viva. Als zelfs een "wat zijn jullie allemaal gemeen" topic al niet eens meer een ban of op zijn minst een waarschuwing oplevert....

Er zijn zelfs geen reacties verwijderd....
De eerste 10 bladzijden sla ik altijd over, daarna komen pas de serieuze reacties. (Dus je hebt nog even te gaan)
odi et amo
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 november 2013 @ 17:01:

[...]

Strak plan. Dan doe ik het gegiebel over vrouwengeneuzel hahaha.Oh leuk! Ik heb nog een epistel over kuddegedrag en pesten in combinatie met groepsreizen.
quote:MilaDila schreef op 15 november 2013 @ 11:55:

[...]

Oh leuk! Ik heb nog een epistel over kuddegedrag en pesten in combinatie met groepsreizen.Same old same old.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven