Wat onaardig!!

13-11-2013 16:38 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al jarenlang meelezer en vandaag heb ik in 5 minuten vier topics geopend, en daarvan waren bij alle vier de eerste reacties zonder uitzondering onaardig en grof. En omdat ik

al langer meelees weet ik dat bij serieuze problemen altijd super aardig en goed gereageerd wordt, maar zo gauw het gaat om vreemdgaan, spelfouten of gewoon een simpele of dommige vraag komt de slechtheid in mensen hier naar boven. Wie kan mij vertellen waarom je op die manier zou reageren? Waarom dan niet gewoon niets zeggen? Reageer je in het dagelijks leven ook zo? Ik ben echt benieuwd!
quote:charlottew88 schreef op 01 februari 2014 @ 19:13:

[...]

Oh ja dat was grappig

Dat was dus helemaal niet grappig JA!!!

Zit ik daar in de the middle of nergens zonder ereader!!

Het was drama!

Ik denk dat ik je alsnog ga staffen voor deze ongevoelige reactie!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 01 februari 2014 @ 22:20:

[...]

Dat was dus helemaal niet grappig JA!!!

Zit ik daar in de the middle of nergens zonder ereader!!

Het was drama!

Ik denk dat ik je alsnog ga staffen voor deze ongevoelige reactie!Ik zal noooooooit meer zo ongevoelig reageren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:dubbeltje4 schreef op 01 februari 2014 @ 16:21:

[...]

Aha, je hebt de eerste de beste vent genomen om een kind mee te krijgen vanwege je rammelende eierstokken. En die vent ging er vandoor. Je hebt nu een uitkering van de soos. En piest ook nog eens naast de pot met een erfenis. Ja, daar kan je aardig zuur van worden.

Er is gelukkig een lichtpuntje: je mag 5 jaar in je uitkering blijven hangen. Fijn toch?:-)))))
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 februari 2014 @ 18:52:

[...]

Ik wilde Soulfood niet teleurstellen, zo ben ik nou eenmaal.: groot hart. ( hangt gekookt op mijn rug )

Mijn katten zijn gek op gekookte hart....

(rauw ook)

Verder alles goed Soulfood?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven