Wat vind je typisch 2009?
donderdag 10 december 2009 om 10:27
Eind van het jaar: tijd om terug te blikken en vooruit te kijken. In een aantal topics wordt er al nagedacht over wat we wel en niet willen in 2010. Maar... wat was nou typisch 2009 volgens jou? Dit kan gaan om een liedje, een gebeurtenis, een uitvinding, mode etc. Het kan zowel persoonlijk als algemeen zijn...
Ik heb het afgelopen jaar in het buitenland gezeten, verstoken van fatsoenlijke tvkanalen en betrouwbaar internet. Ik heb dus veel van wat er in NL gebeurde gemist. Jullie verhalen kunnen voor mij deze gaten een beetje vullen, zodat ik voorbereid terug naar Nederland kom.
Voor mij was typisch 2009: Alesha Dixon, mexicaanse griep, obama en hele leuke mode (hier althans) met floddertopjes en prachtige rokken... Misschien verzin ik straks nog wel meer.
Ik heb het afgelopen jaar in het buitenland gezeten, verstoken van fatsoenlijke tvkanalen en betrouwbaar internet. Ik heb dus veel van wat er in NL gebeurde gemist. Jullie verhalen kunnen voor mij deze gaten een beetje vullen, zodat ik voorbereid terug naar Nederland kom.
Voor mij was typisch 2009: Alesha Dixon, mexicaanse griep, obama en hele leuke mode (hier althans) met floddertopjes en prachtige rokken... Misschien verzin ik straks nog wel meer.
donderdag 10 december 2009 om 16:17
Weet niet in hoeverre het al genoemd is, maar dit zijn dingen die bij mij opkomen:
- Kredietcrisis
- Mexicaanse griep
- Q-koorts
- Banken die omvallen (crisis, maar wil hem toch apart noemen)
Showbusiness:
- Toppers bij elkaar, uit elkaar, door elkaar, etc.
- Patricia & Adam uit elkaar
- Patricia in de Playboy
- Zanger van Boyzone overleden
- Kredietcrisis
- Mexicaanse griep
- Q-koorts
- Banken die omvallen (crisis, maar wil hem toch apart noemen)
Showbusiness:
- Toppers bij elkaar, uit elkaar, door elkaar, etc.
- Patricia & Adam uit elkaar
- Patricia in de Playboy
- Zanger van Boyzone overleden