Wat vind je typisch 2009?

10-12-2009 10:27 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind van het jaar: tijd om terug te blikken en vooruit te kijken. In een aantal topics wordt er al nagedacht over wat we wel en niet willen in 2010. Maar... wat was nou typisch 2009 volgens jou? Dit kan gaan om een liedje, een gebeurtenis, een uitvinding, mode etc. Het kan zowel persoonlijk als algemeen zijn...

Ik heb het afgelopen jaar in het buitenland gezeten, verstoken van fatsoenlijke tvkanalen en betrouwbaar internet. Ik heb dus veel van wat er in NL gebeurde gemist. Jullie verhalen kunnen voor mij deze gaten een beetje vullen, zodat ik voorbereid terug naar Nederland kom.

Voor mij was typisch 2009: Alesha Dixon, mexicaanse griep, obama en hele leuke mode (hier althans) met floddertopjes en prachtige rokken... Misschien verzin ik straks nog wel meer.
De kredietcrisis en twitteren
The time is now
alexander pechtold vind ik echt 2009.. zichtbare politicus
Wilders
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Apeldoorn met koninginnedag
swaffelen.....
voor mij staat 2009 voor m'n levenloos geboren kindje en het verdriet wat we daar van hebben, heel persoonlijk dus.
Dood Michael Jackson, Obama, geld/kredietcrisis, lady Gaga...p=p=p=p=pokerface, mexicaanse griep en bijbehorende discussie over het wel of niet inenten, Koninginnedag, crash bij Schiphol.
Micheal Jackson, Patrick Swayze, H1N1, Lady Gaga, Je ding doen, twitteren, crisis, Apeldoorn, vlucht 447
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?
Dat het allemaal nog steeds de schuld van links is.
oh ja, je ding doen... Zo'n typische uitdrukking! Zijn er nog meer van dat soort uitdrukkingen?

Ik wist trouwens niet dat Twitter nu ook al zo populair in NL was. Dat viel in 2008 toch wel mee? of het is aan mij voorbij gegaan...

Zijn er ook typisch 2009 dingen qua drankjes/koffiebarretjes/broodjes of juist mode, sieraden of kapsels? Ik denk zelf bijv. aan Starbucks bij NS?

@mayls heel veel sterkte bij het verwerken van jullie verlies.
Het eerste waar ik aan dacht was ook twitteren (al doe ik het zelf niet eens)

Voor mij persoonlijk is het het jaar waarin ik na 5 miskramen te hebben gehad in 2008, in september moeder ben geworden van het allermooiste meisje op de hele wereld!

Malys
Ik hier op het forum is typisch 2009
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Oh Chica, wat enorm fijn voor jullie! Na zoveel ellende is het toch nog goed gekomen
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
De mexicaanse griep
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
pff.. hoeveel dingen ben ik al weer vergeten (crash Schiphol.. erg he).

Wat eten / drinken betreft. Spa Citroen met vleugje munt :-) mn nieuwe lievelings..
Jan en Yolante split up + interview Janse moeder

en op de valreep: Tiger Woods (maar kan ook zijn dat dat heel 2010 gaat worden)
Mexicaanse Griep, Crisis en twitteren (doe er alledrie niet aan )

Ik koop elk jaar ook zo'n "Het aanzien van..." en verheug me al op alle jaaroverzichten op TV.
quote:mayls schreef op 10 december 2009 @ 10:42:

voor mij staat 2009 voor m'n levenloos geboren kindje en het verdriet wat we daar van hebben, heel persoonlijk dus.Wat verdrietig!
Het zeilmeisje (gaat ze of gaat ze niet), Patricia in de Playboy, K2 wordt gelukkig weer K3 (ahum) en de dood van Michael Jackson natuurlijk!!
En AZ kampioen (en eens niet 1 van de top3)
En dat paars het nieuwe zwart is
zwanger zijn
quote:mayls schreef op 10 december 2009 @ 10:42:

voor mij staat 2009 voor m'n levenloos geboren kindje en het verdriet wat we daar van hebben, heel persoonlijk dus.ik lees net pas de rest van het topic...
Patricia Paay die Theo Maassen buitenspel zet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven