Wat zijn jouw goede voornemens voor 2010?

dinsdag 19 januari 2010 om 20:37
Hey allemaal! Ik ben benieuwd of ik de enige ben die jaarlijks een goed voornemen maakt tijdens de jaarwisseling. Ik zie 1 januari écht als een nieuw begin; een nieuwe start. Vorig jaar heb ik met mezelf afgesproken om 10 kg af te vallen; en dat is gelukt! Het jaar daarvoor heb ik met mezelf afgesproken om een hele leuke nieuwe baan te zoeken; en dat is gelukt. Dit jaar heb ik met mezelf afgesproken om meer te sporten en mijn financieen eens goed in de gaten te gaan houden (Shop aholic number 1). Ik voel me er al helemaal goed bij en weet zeker dat ik ook deze voornemens ga waar maken? En jullie? Wat zijn jullie voornemens of waren jullie voornemens? En ga je ze volhouden?
dinsdag 19 januari 2010 om 21:11
Vast Juniper, vast en vanaf 1 februari krijgen we ook vast topics wie er allemaal hun goede voornemens al hebben laten vallen en dan zo rond mei weer de goede voornemens voor de vakantie en in september de goede voornemens van na de vakantie en voor we het weten is het weer december. Tijd voor nieuwe goede voornemens
dinsdag 19 januari 2010 om 22:18
quote:Hermes schreef op 19 januari 2010 @ 21:11:
Vast Juniper, vast en vanaf 1 februari krijgen we ook vast topics wie er allemaal hun goede voornemens al hebben laten vallen en dan zo rond mei weer de goede voornemens voor de vakantie en in september de goede voornemens van na de vakantie en voor we het weten is het weer december. Tijd voor nieuwe goede voornemens
Erik is de Mol en HPL de Lul.