weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Ik moet de hele tijd denken aan die berg ontdooide frikandellen waarmee je in Frankrijk zult aankomen

Maar goede reis alvast!
quote:Moonlight82 schreef op 04 april 2012 @ 21:48:

Ik moet de hele tijd denken aan die berg ontdooide frikandellen waarmee je in Frankrijk zult aankomen

Maar goede reis alvast!

Vinden de kinderen vast niet erg, moeten ze allemaal gelijk gefrituurd en opgegeten worden!

Gatver, frikandellen bij het ontbijt.

Ik heb een hele lading koelelementen in de diepvries liggen en die staat nu op standje Noordpool. Die doe ik er overal tussen en wikkel alles dan in een deken en dan gaat het in een koffer. Dan moeten ze toch wel enigszins bevroren aankomen, hoop ik.
Leentje, als je nog tijd hebt kun je kijken of je zo'n aluminium deken kunt regelen? Zoiets als ze ook bij EHBO gebruiken.
Hm, ik heb wel nog zo'n enorme horeca rol met aluminiumfolie. Kan ze ook daarmee inpakken samen met een koelelement. Mooi klusje voor de kinderen, vinden ze ongetwijfeld prachtig om te doen.
Alle reacties Link kopieren
Leentje heel veel plezier in Frankrijk.

Ik zit die film te kijken met Mery Streep. Best leuk, maar wat irriteer ik me aan die achterlijke stem die ze opzet en dat vage accent. Waarom is dat? Ik kijk nu maar zonder geluid.
quote:leentjedb schreef op 04 april 2012 @ 22:04:

Hm, ik heb wel nog zo'n enorme horeca rol met aluminiumfolie. Kan ze ook daarmee inpakken samen met een koelelement. Mooi klusje voor de kinderen, vinden ze ongetwijfeld prachtig om te doen. Ik bedenk het ook maar zelf, omdat koeltassen en koelboxen ook voor een deel uit aluminium bestaan.
Misschien een gat in de markt: Frikandellenhandeltje beginnen in Frankrijk
Zo, Bo en ik verveelde ons tijdens de film. Ik had een been omhoog en hij deed alsof hij een berg aan het beklimmen was. Zal even kijken of de fotos niet teveel van mijn prive dingen laten zien, anders plaats ik ze wel, we hebben wel gelachen.

Wat een saaie film zeg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Moonlight82 schreef op 04 april 2012 @ 22:21:

Misschien een gat in de markt: Frikandellenhandeltje beginnen in Frankrijk Hm, misschien wat voor als we over kleine 18 jaar weer in Frankrijk gaan wonen.
quote:leentjedb schreef op 04 april 2012 @ 22:26:

[...]

Hm, misschien wat voor als we over kleine 18 jaar weer in Frankrijk gaan wonen. Dan open je gewoon de plaatselijke Kroketten van Karel. Net als aan de Costa.
Haha, het zou me trouwens niks verbazen als er in de populaire toeristenoorden wel ergens een "friet van Piet" te vinden is. (of vergelijk ik Frankrijk nu teveel met Spanje )
Er schijnen stroopwafelhandelaars in Marokko te zitten, dus frikandellenhandel in Frankrijk kan vast ook wel
quote:mocy schreef op 04 april 2012 @ 22:08:

Leentje heel veel plezier in Frankrijk.

Ik zit die film te kijken met Mery Streep. Best leuk, maar wat irriteer ik me aan die achterlijke stem die ze opzet en dat vage accent. Waarom is dat? Ik kijk nu maar zonder geluid.Ik vind het ook irritant klinken maar op zich speelt ze het wel heel goed na:

http://www.youtube.com/watch?v=rPcGiLVp ... re=related
Ons huis in Frankrijk ligt nog meer afgelegen dan ons huis hier in Nederland. Daar in de buurt vind je weinig. Nou ja, het huis van mijn ouders. Maar zeker geen tentje waar je frikandellen en kroketten kunt kopen.

Ik wil daar wel investeren in een frikandellen, kroketten, nasi- en bamischijven fabriek! En dan ook brie soufflé's en zo.
Vergeet de bitterballen niet!

Rosetta, ze probeert het dus zo waarheidsgetrouw na te doen. Ik blijf toch maar zonder geluid kijken.
De andere zijn wel leuk maar geven iets teveel weer van mijn slaapkamer.

http://i576.photobucket.c ... ylenevalerie/P4044170.jpg

http://i576.photobucket.c ... ylenevalerie/P4044174.jpg

Komt er nog een leuk gedeelte in de film?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Op die eerste foto lijkt het net alsof hij je aankijkt met zo'n big smile waarbij hij wil zeggen: "En wat denk jij er precies aan te gaan doen om mij tegen te houden?".

Lief hoor.
*
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Ruilen, Myleen? Ik heb dit luie mormel in de aanbieding.
Hahahah, ja ik heb echt veel leukere dat hij zeg maar op mijn knie ballanceerd alsof hij op een berg staat maar dan zie je de rest van mijn slaapkamer ook.

Doet hij vaker als ik een of 2 benen optrek dan jumpt hij erop. Tip, zorg dat je geen blote benen hebt want hij moet zich ergens aan vast houden.
quote:helene31 schreef op 04 april 2012 @ 22:44:

Ruilen, Myleen? Ik heb dit luie mormel in de aanbieding.Oh die is leuheuk!
Aaah, die luie van jou is ook leuk Heleen!
Je hebt er alleen geen klap aan, die kat van mij.

Alleen slapen (met snurken en piepen), eten en op de bak gaan. Meer doet ze niet.
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 april 2012 @ 22:46:

Tip, zorg dat je geen blote benen hebt want hij moet zich ergens aan vast houden. Knip je zijn nagels niet?
Is die kat van jou al wat ouder soms, Helene?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven