weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
woensdag 4 april 2012 om 23:49
woensdag 4 april 2012 om 23:50
Wat hebben jullie allemaal veel huisdieren.
Bestaat er eigenlijk een dier dat geschikt is als huisdier voor een gezin dat 5 hele dagen per week afwezig is en een keer of 4 tot 6 per jaar één of meerdere dagen/weken in een ander land zit?
Mijn kinderen zouden een gat in de lucht springen bij een huisdier. Wil ik ook wel. Maar zie het praktische gedeelte niet zo zitten. En naar een asiel brengen lijkt me ook zo zielig.
Bestaat er eigenlijk een dier dat geschikt is als huisdier voor een gezin dat 5 hele dagen per week afwezig is en een keer of 4 tot 6 per jaar één of meerdere dagen/weken in een ander land zit?
Mijn kinderen zouden een gat in de lucht springen bij een huisdier. Wil ik ook wel. Maar zie het praktische gedeelte niet zo zitten. En naar een asiel brengen lijkt me ook zo zielig.
woensdag 4 april 2012 om 23:52
quote:leentjedb schreef op 04 april 2012 @ 23:50:
Mijn broer en zijn vriendin werken veel en reizen vaak. Ze hebben twee katten, als kittens in huis genomen. Die gaan dan naar een privépension, zijn ze inmiddels aan gewend. En dat is echt niet zielig hoor, ze worden daar heel goed verzorgd en kennen de eigenaresse inmiddels ook goed.
Mijn broer en zijn vriendin werken veel en reizen vaak. Ze hebben twee katten, als kittens in huis genomen. Die gaan dan naar een privépension, zijn ze inmiddels aan gewend. En dat is echt niet zielig hoor, ze worden daar heel goed verzorgd en kennen de eigenaresse inmiddels ook goed.
woensdag 4 april 2012 om 23:54
woensdag 4 april 2012 om 23:56
quote:helene31 schreef op 04 april 2012 @ 23:50:
[...]
Zo, dat is veel. Hoe krijg je dat voor elkaar? Draag je een skipak thuis omdat de verwarming uitstaat?
Ik woon hier nog niet zolang,en aangezien ik best veel werk en veel afspraken heb omtrent mijn kinderen,ben ik niet zoveel thuis. Ik heb ook alleen maar het licht aan in het vertrek waar ik of mijn zoon op dat moment ben..
En ik draag geen skipak!!
de verwarming staat bij mij op 20 graden en als ik weg ben op 17 of 18 graden..
Maar het is een leuke meevaller.
[...]
Zo, dat is veel. Hoe krijg je dat voor elkaar? Draag je een skipak thuis omdat de verwarming uitstaat?
Ik woon hier nog niet zolang,en aangezien ik best veel werk en veel afspraken heb omtrent mijn kinderen,ben ik niet zoveel thuis. Ik heb ook alleen maar het licht aan in het vertrek waar ik of mijn zoon op dat moment ben..
En ik draag geen skipak!!
de verwarming staat bij mij op 20 graden en als ik weg ben op 17 of 18 graden..
Maar het is een leuke meevaller.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
woensdag 4 april 2012 om 23:56
woensdag 4 april 2012 om 23:58
@Watervrouw: Nee, in oktober nog niets gepland. Wel over gehad maar voelt nog zo "ver van mijn bed". Zitten nog 1 weekend en 2 vakanties tussen.
@Helene: Kunnen die katten er wel iedere keer weer aan wennen dat ze ergens anders zijn? Ik heb bij katten altijd het beeld dat ze nogal honkvast zijn, zeg maar.
@Helene: Kunnen die katten er wel iedere keer weer aan wennen dat ze ergens anders zijn? Ik heb bij katten altijd het beeld dat ze nogal honkvast zijn, zeg maar.
donderdag 5 april 2012 om 00:00
quote:leentjedb schreef op 04 april 2012 @ 23:58:
@Helene: Kunnen die katten er wel iedere keer weer aan wennen dat ze ergens anders zijn? Ik heb bij katten altijd het beeld dat ze nogal honkvast zijn, zeg maar.Dat gaat prima, ook omdat ze nogal verknocht aan elkaar zijn. Maar wat ik zei: ze gaan al sinds ze een maand of 4 zijn, dus weten niet beter. En altijd naar hetzelfde adres.
@Helene: Kunnen die katten er wel iedere keer weer aan wennen dat ze ergens anders zijn? Ik heb bij katten altijd het beeld dat ze nogal honkvast zijn, zeg maar.Dat gaat prima, ook omdat ze nogal verknocht aan elkaar zijn. Maar wat ik zei: ze gaan al sinds ze een maand of 4 zijn, dus weten niet beter. En altijd naar hetzelfde adres.
donderdag 5 april 2012 om 00:05
Wij hebben in alle plafonnières spaarlampen zitten, bij de verbouwing is alles goed geïsoleerd en hebben nu ook 2 hele zuinige verwarmingsketels i.p.v. dat oude barrel dat er eerst hing. Krijgen alleen nooit iets terug. Maar goed, ben al blij dat we geen enorme bedragen hoeven bij te betalen.
Een beetje opletten wat je doet kan echt wel schelen qua energie. Niet overal licht aan laten, verwarming op tijd uitzetten, spaarlampen enz...
Een beetje opletten wat je doet kan echt wel schelen qua energie. Niet overal licht aan laten, verwarming op tijd uitzetten, spaarlampen enz...
donderdag 5 april 2012 om 00:08
De nieuwe baas van één van onze katten nam hem ook mee op vakantie. In een huisje kan wel, op de camping lijkt me wat minder.
Onze hond ging wel mee naar de camping en soms had iemand daar een kat bij zich. Moet kat niet te bang zijn voor honden, maar los laten lopen kan niet denk ik. Zit kat ineens dagen/wekenlang met leefruimte van enkele meters lijn...
Onze hond ging wel mee naar de camping en soms had iemand daar een kat bij zich. Moet kat niet te bang zijn voor honden, maar los laten lopen kan niet denk ik. Zit kat ineens dagen/wekenlang met leefruimte van enkele meters lijn...
donderdag 5 april 2012 om 00:13