Weg met de kutbloem: plak hier de alternatieven.

10-08-2018 12:24 1390 berichten
Beste redactie,

Dit topic is voor jullie. Als dank voor de fantastische Lees Ook rubriek met al die aardige stukjes over seks, praatjes en plaatjes over seks en die blogjes die over seks gaan. Wij vrouwen zijn dol op seks, we denken aan niks anders. De hele dag, seks seks seks. Lekkende, geile tijdbommen zijn we.
Maar er is een keerzijde: we drogen enorm op VAN DIE DOMME KUTPLAATJES BIJ DE BLOGS. De roos in de vorm van een kut, een peer in de vorm van een kut, twee vingers in een papaya als een gevingerde kut. Beste redactie, doe nu eens beter je best. Plak gewoon een echte kut en als dat niet mag van de baas, gebruik dan iets dat wel suggestief is maar ER NIET ZO DIK BOVENOP LIGT. Om jullie op weg te helpen plakken we hier alternatieven die jullie mogen gebruiken. Forummers: maak het de redactie niet zo moeilijk dus vermeld wel even de titel van het blog en plak dan het alternatieve en veel beter plaatje.
Ttass schreef:
10-08-2018 21:33
Afbeelding

Vivaredactie: hoe ziet jouw vagina eruit? #geefjebloot #langleveongeschorenpoes.
hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Kaj Gorgels: ik word opgewonden van vrouwen die tegen me aanrijden

Afbeelding

Komt u maar!
Afbeelding

Vivaredactie:

Dit is de nieuwe fashiontrend Pucci heeft een nieuwe broek ontworpen wat lijkt op een vagina Dames zouden jullie dit dragen?
“met de echofoto stond ik op de parkeerplaats van het ziekenhuis”

Afbeelding
a dirty mind is......
Sandra: ‘Als mijn vriend ’s avonds thuiskomt, gaan we vrijwel altijd van bil’

Afbeelding
“hij pakt hem beet en begint keihard te trekken”

Afbeelding
S-Meds schreef:
10-08-2018 22:16
“hij pakt hem beet en begint keihard te trekken”

Afbeelding
:applause:
Hot, hot, hot: met deze vijf tips wordt het extra heet in de slaapkamer

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Erotisch verhaal : "Hulp nodig, schatje ?"

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
zazamaenade wijzigde dit bericht op 10-08-2018 22:29
27.78% gewijzigd
nounou
Afbeelding
Vivaredactie: spring er maar bovenop. Dat vinden de meeste mannen fijn.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ttass schreef:
10-08-2018 22:03
Afbeelding

Vivaredactie:

Dit is de nieuwe fashiontrend Pucci heeft een nieuwe broek ontworpen wat lijkt op een vagina Dames zouden jullie dit dragen?
:rofl:
Voor iedereen een groene tuin
Hoofdredacteur Debby: ‘Van seksspeeltjes in huis kijkt mijn vriend inmiddels al lang niet meer op’

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
10-08-2018 21:37
Wil je intensere orgasmes? Zo train je je vagina

Afbeelding
Auw... (O)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Spoiler alert: meest awkward hereniging ooit tijdens laatste temptation-kampvuur....

Afbeelding

“Gelina wordt de volgende morgen dan ook getrakteerd op een portie vuurwerk, dat dit seizoen het teken is van een misstap van je partner. Oeps”
groentuintje wijzigde dit bericht op 10-08-2018 23:04
25.13% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
10-08-2018 22:43
Hoofdredacteur Debby: ‘Van seksspeeltjes in huis kijkt mijn vriend inmiddels al lang niet meer op’

Afbeelding
:HA:
nounou
Alle reacties Link kopieren
Kaj Gorgels: ‘Het is heel normaal dat je als man opgewonden raakt als er vier vrouwen halfnaakt tegen je aan rijden’

Afbeelding

‘Komt in orde’ :thumbsup:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Zwoele zomernachten? Ik weet nu wat het betekent.

Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Hoofdredacteur Debby : 'Van seksspeeltjes in huis kijkt mijn vriend inmiddels al lang niet meer op'

Afbeelding



Afbeelding
nounou
Hoofdredacteur Debby : 'Van seksspeeltjes in huis kijkt mijn vriend inmiddels al lang niet meer op'

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
:worship: Eindelijk weer eens een topic waar ik gewoon ouderwets hardop om zit te lachen. Thnx Meds!!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Drie manieren waarop lichaamstaal kan verklappen dat iemand vreemdgaat.
Afbeelding
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Hoofdredacteur Debby : 'Van seksspeeltjes in huis kijkt mijn vriend inmiddels al lang niet meer op'

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Hoofdredacteur Debby : 'Van seksspeeltjes in huis kijkt mijn vriend inmiddels al lang niet meer op'

Afbeelding
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven