Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
vrijdag 20 juli 2012 om 09:03
Mag van mezelf even geen boeken meer kopen, maar krijgen tegen verzendkosten is iets anders dan kopen toch?
Dus misschien heeft iemand hier nog de boeken:
- Goede vrienden van Rene Appel
- Jetset van Marion Pauw
Dan heb ik heel erge interesse!
Ik ga in mijn vakantie mijn boekenkast even uitmesten en dan meld ik me met een aantal weggevertjes.
Dus misschien heeft iemand hier nog de boeken:
- Goede vrienden van Rene Appel
- Jetset van Marion Pauw
Dan heb ik heel erge interesse!
Ik ga in mijn vakantie mijn boekenkast even uitmesten en dan meld ik me met een aantal weggevertjes.
vrijdag 20 juli 2012 om 09:11
quote:jemida schreef op 20 juli 2012 @ 07:32:
Ik zou heel graag het telfort beltegoed willen hebben. Weet iemand misschien wie het aanbood?
Om weg te geven heb ik jongenskleding, ongeveer maat 152/158
Laat maar weten wie wat zoekt!
Ik was het van het beltegoed. Heb het eind mei per ongeluk gekocht ipv hi Mail me even, dan stuur ik je de opwaarcode door. Mijn mailadres is:
berdiekg at hotmail punt com
Jongenskleding is helaas nog aan de grote kant, hij draagt nu 116 en gaat richting 122. Maar wie weet kan je daar iemand anders blij mee maken.
Ik zou heel graag het telfort beltegoed willen hebben. Weet iemand misschien wie het aanbood?
Om weg te geven heb ik jongenskleding, ongeveer maat 152/158
Laat maar weten wie wat zoekt!
Ik was het van het beltegoed. Heb het eind mei per ongeluk gekocht ipv hi Mail me even, dan stuur ik je de opwaarcode door. Mijn mailadres is:
berdiekg at hotmail punt com
Jongenskleding is helaas nog aan de grote kant, hij draagt nu 116 en gaat richting 122. Maar wie weet kan je daar iemand anders blij mee maken.
vrijdag 20 juli 2012 om 09:21
Ik heb nog steeds te geef:
een paar bruine laarzen:
maat 39
een zwangerschapsjurkje maat L:
jurk
verder heb ik nog sandalen mt 24 (rood met blauw) van Dr. Visser. Een paar weken gedragen (vorig jaar eind zomer). Past alleen niet door de brievenbus. Dus handiger als iemand in de buurt woont (omg 0570)
een paar bruine laarzen:
maat 39
jurk
verder heb ik nog sandalen mt 24 (rood met blauw) van Dr. Visser. Een paar weken gedragen (vorig jaar eind zomer). Past alleen niet door de brievenbus. Dus handiger als iemand in de buurt woont (omg 0570)
vrijdag 20 juli 2012 om 09:24
quote:Blondie5 schreef op 20 juli 2012 @ 08:26:
Ik zal dit weekend ook eens kijken in mijn boekenkast naar boeken die ik weg kan geven. Heb er een hoop staan, oude romans, chicklit, wat biografieeen (Victoria Beckhem geloof ik), etc.
Zal wel even lijstje maken en dat hier plaatsen!
Ik word zo blij van dit topic!
Ik heb in ieder geval ook nog:
- witte ballerina's maat 39 NIEUW
- beige schoudertas NIEUW
- wit linnen colbertje met donker streepje van de H&M, maat 40 geloof ik
-
mmmm, het begint toch op te vallen......ik vraag me af hoeveel schoenen je in huis hebt, die je eigenlijk niet draagt
Maat 39 is mij helaas te groot maar ziet al zo'n gave inloopkast speciaal voor schoenen voor zich.......bij Blondie
Ik zal dit weekend ook eens kijken in mijn boekenkast naar boeken die ik weg kan geven. Heb er een hoop staan, oude romans, chicklit, wat biografieeen (Victoria Beckhem geloof ik), etc.
Zal wel even lijstje maken en dat hier plaatsen!
Ik word zo blij van dit topic!
Ik heb in ieder geval ook nog:
- witte ballerina's maat 39 NIEUW
- beige schoudertas NIEUW
- wit linnen colbertje met donker streepje van de H&M, maat 40 geloof ik
-
mmmm, het begint toch op te vallen......ik vraag me af hoeveel schoenen je in huis hebt, die je eigenlijk niet draagt
Maat 39 is mij helaas te groot maar ziet al zo'n gave inloopkast speciaal voor schoenen voor zich.......bij Blondie
vrijdag 20 juli 2012 om 09:27
Ik heb trouwens ook nog schoenen in de aanbieding; maat 38 van esprit (zwarte hoge gympen van esprit met aangenaam warm bontje aan de binnenkant; ideaal voor dit weer...haha).
Ze vallen helaas wat klein, dus na een paar 'proefritjes' heb ik ze in mijn kast gestopt, om ze er nu weer uit te halen
Braaf gisteren foto's gemaakt......maar nu niet bij me. Vanavond kan ik eventuele belangstellenden mailen.
Ze vallen helaas wat klein, dus na een paar 'proefritjes' heb ik ze in mijn kast gestopt, om ze er nu weer uit te halen
Braaf gisteren foto's gemaakt......maar nu niet bij me. Vanavond kan ik eventuele belangstellenden mailen.
vrijdag 20 juli 2012 om 09:29
vrijdag 20 juli 2012 om 09:32
Ik heb ook nog een aantal boeken over:
John Grisham
- achter gesloten deuren
- de client
- het testament (gebonden versie)
- de jury
- advocaat van de duivel
Tami Hoag- nacht en ontij
John Sandford
- de insluiper
- oog om oog
- zieke geest
- verbeten strijd
John T. Lescroart
- schuldig
- het 13e jurylid
- de kleur van gerechtigheid
CSI- koudvuur (naar de tv-serie)
John Grisham
- achter gesloten deuren
- de client
- de jury
- advocaat van de duivel
John Sandford
- de insluiper
- oog om oog
- zieke geest
- verbeten strijd
John T. Lescroart
- schuldig
- het 13e jurylid
CSI- koudvuur (naar de tv-serie)
vrijdag 20 juli 2012 om 09:35
vrijdag 20 juli 2012 om 09:39
quote:bird73 schreef op 20 juli 2012 @ 09:32:
John Grisham
- achter gesloten deuren
- de client
- de jury
- advocaat van de duivel
John Sandford
- de insluiper
- oog om oog
- zieke geest
- verbeten strijd
John T. Lescroart
- schuldig
- het 13e jurylid
CSI- koudvuur (naar de tv-serie)Ik heb interesse! Ga straks kijken welke ik wel en welke ik niet al heb en laat het je dan weten.
John Grisham
- achter gesloten deuren
- de client
- de jury
- advocaat van de duivel
John Sandford
- de insluiper
- oog om oog
- zieke geest
- verbeten strijd
John T. Lescroart
- schuldig
- het 13e jurylid
CSI- koudvuur (naar de tv-serie)Ik heb interesse! Ga straks kijken welke ik wel en welke ik niet al heb en laat het je dan weten.
vrijdag 20 juli 2012 om 09:40
quote:kleinedraak schreef op 20 juli 2012 @ 09:29:
Ik zag dat iemand nog jongensfiets over had, gewooneenzus volgens mij.
Heb je deze nog en welke maat is het?
Ik ben pas bij pagina 42 dus vraag het zo maar even.
Ga morgen zelf even speuren voor spullen, heb iig veel boeken!
Dus als er liefhebbers zijn, laat even weten wat je zoekt.De jongensfiets is inmiddels al vergeven.
Ik zag dat iemand nog jongensfiets over had, gewooneenzus volgens mij.
Heb je deze nog en welke maat is het?
Ik ben pas bij pagina 42 dus vraag het zo maar even.
Ga morgen zelf even speuren voor spullen, heb iig veel boeken!
Dus als er liefhebbers zijn, laat even weten wat je zoekt.De jongensfiets is inmiddels al vergeven.
vrijdag 20 juli 2012 om 09:45
quote:bird73 schreef op 20 juli 2012 @ 09:21:
een paar bruine laarzen:
maat 39
jurk
verder heb ik nog sandalen mt 24 (rood met blauw) van Dr. Visser. Een paar weken gedragen (vorig jaar eind zomer). Past alleen niet door de brievenbus. Dus handiger als iemand in de buurt woont (omg 0570)ik vergeet te vermelden dat het jongenssandalen zijn.
een paar bruine laarzen:
maat 39
jurk
verder heb ik nog sandalen mt 24 (rood met blauw) van Dr. Visser. Een paar weken gedragen (vorig jaar eind zomer). Past alleen niet door de brievenbus. Dus handiger als iemand in de buurt woont (omg 0570)ik vergeet te vermelden dat het jongenssandalen zijn.
vrijdag 20 juli 2012 om 09:53