Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
donderdag 12 juli 2012 om 21:03
quote:kiwibanaansap schreef op 12 juli 2012 @ 18:41:
[...]
Heb je er een foto van? En waar issie op te halen?
Groetjes kiwibanaansap
Zal morgen ff foto maken...regio moet je dan postcode of telnummer? postcode is 7271
Je mag me wel mailen op margriett11@hotmail.com
[...]
Heb je er een foto van? En waar issie op te halen?
Groetjes kiwibanaansap
Zal morgen ff foto maken...regio moet je dan postcode of telnummer? postcode is 7271
Je mag me wel mailen op margriett11@hotmail.com
donderdag 12 juli 2012 om 21:07
quote:mamaria schreef op 12 juli 2012 @ 20:27:
Gewooneenzus: helaas mag ik 'm niet weggeven van echtgenoot, het is nog een erg net pak en hij wil hem echt graag verkopen op marktplaats o.i.d. Mocht je er rond de 125 euro voor over hebben, hou dan van het weekend marktplaats in de gaten, rood/grijs/zwart spool leren motorpak. Sorry, ik heb te snel geroepen.
Ben op het moment wel bezig alle babykleren uit te zoeken. Wat een hoop kleren koop je dan voor zo'n kleintje zeg. Ik ga foto's per kledingstuksoort (shirts-broeken-jurkjes) per maat maken en dan komt er een lijstje onder met beschrijvingen. Maar dat kan nog wel even duren. Heb vooral meidenkleren (maar ook een paar stoere broeken en shirts) van maat 50 t/m maat 86. Ook dat laat nog even op zich wachten.Ben benieuwd naar je meidenkleren welke regio woon je wil ik ook wel bij je komen kijken hihih hoef je niet overal fotos van te maken
Gewooneenzus: helaas mag ik 'm niet weggeven van echtgenoot, het is nog een erg net pak en hij wil hem echt graag verkopen op marktplaats o.i.d. Mocht je er rond de 125 euro voor over hebben, hou dan van het weekend marktplaats in de gaten, rood/grijs/zwart spool leren motorpak. Sorry, ik heb te snel geroepen.
Ben op het moment wel bezig alle babykleren uit te zoeken. Wat een hoop kleren koop je dan voor zo'n kleintje zeg. Ik ga foto's per kledingstuksoort (shirts-broeken-jurkjes) per maat maken en dan komt er een lijstje onder met beschrijvingen. Maar dat kan nog wel even duren. Heb vooral meidenkleren (maar ook een paar stoere broeken en shirts) van maat 50 t/m maat 86. Ook dat laat nog even op zich wachten.Ben benieuwd naar je meidenkleren welke regio woon je wil ik ook wel bij je komen kijken hihih hoef je niet overal fotos van te maken
donderdag 12 juli 2012 om 21:12
donderdag 12 juli 2012 om 21:19
quote:rara70 schreef op 12 juli 2012 @ 21:02:
Biebeltje; kan ik jou ergens blij mee maken?
Ik zou zo gauw niet weten waarmee... Ik heb alles zo'n beetje wel denk ik. Ben ook meer iemand die graag geeft dan ontvangt (voel me dan gelijk bezwaard).
De wetenschap dat jullie straks veel plezier gaan beleven aan Levensweg is eigenlijk al voldoende voor mij.
(jeetje wat klink ik nu klef... Hallmark is er niets bij *grijns*)
Biebeltje; kan ik jou ergens blij mee maken?
Ik zou zo gauw niet weten waarmee... Ik heb alles zo'n beetje wel denk ik. Ben ook meer iemand die graag geeft dan ontvangt (voel me dan gelijk bezwaard).
De wetenschap dat jullie straks veel plezier gaan beleven aan Levensweg is eigenlijk al voldoende voor mij.
(jeetje wat klink ik nu klef... Hallmark is er niets bij *grijns*)
donderdag 12 juli 2012 om 21:20
quote:mayhem schreef op 12 juli 2012 @ 19:18:
Leuk topic!
Ik ben eens gaan zoeken en heb ook dingen te geef:
Dove Pro Age pakket (1 bodylotion, 1 handcreme)
'testbeeld' truitje Only maat L
skinny jeans spijker, grijs Yessica mt 48 (zou zeggen 44/46)
Beige spitse pumps met zwart kantmotief en roze strik op de punt. (vallen erg smal en klein, maat 41) Vind ze erg mooi maar kom er helaas net niet in.
Dvd's:
The Osbournes seizoen 2
The Mists of Avalon
White Noise
Sex and the City the movie (2008, 2disc editie)
the secret diary of Adrian Mole
Ik heb wel interesse in het Dove Pro Age pakket, maar het ligt er dan wel aan waar het opgehaald kan worden. Ik woon zelf in Friesland..
quote:Blondie5 schreef op 12 juli 2012 @ 19:48:
@haarlak: heb je blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nl geprobeerd?
@mi-jo: kan ik je mailen over de tijdschriften? Of wil je mij mailen? Kijk maar even!
Oh had ik dat nog niet gezegd? Je mag mij wel mailen op mir 1988 @ hotmail . com (maar dan aan elkaar uiteraard..)
quote:zonnetje59 schreef op 12 juli 2012 @ 20:07:
Zoek voor een vriendin die het moeilijk heeft en geen cent heeft een oude computer, hoeft niet snel te zijn en zo, als ze er maar mee kan internetten is ze al heel blij. Alleen een monitor, mag zo'n groot bakbeest zijn, zou ook al een leuk begin zijn. Het topic begint een beetje uit zijn voegen te barsten, heel leuk overigens, dus ik zet mijn mail hier maar neer, want alle berichten bijhouden is niet meer te doen zonviva2@hotmail.nl. Had zelf trouwens al eerder een glazen (gewoon doorzichtig) tafelblad en een grote vierkante porceleinen bak in de aanbieding, maar weet niet of daar interesse voor was, dus nogmaals dan maar.Ik heb hier niks in de aanbieding helaas.. Ik weet niet waar je vriendin woont, maar hier in het noorden heb je een organisatie die AanZet heet. Daar kunnen mensen die weinig te besteden hebben gratis of tegen een kleine vergoeding computers krijgen.
Leuk topic!
Beige spitse pumps met zwart kantmotief en roze strik op de punt. (vallen erg smal en klein, maat 41) Vind ze erg mooi maar kom er helaas net niet in.
Dvd's:
The Osbournes seizoen 2
The Mists of Avalon
White Noise
the secret diary of Adrian Mole
Ik heb wel interesse in het Dove Pro Age pakket, maar het ligt er dan wel aan waar het opgehaald kan worden. Ik woon zelf in Friesland..
quote:Blondie5 schreef op 12 juli 2012 @ 19:48:
@haarlak: heb je blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nl geprobeerd?
@mi-jo: kan ik je mailen over de tijdschriften? Of wil je mij mailen? Kijk maar even!
Oh had ik dat nog niet gezegd? Je mag mij wel mailen op mir 1988 @ hotmail . com (maar dan aan elkaar uiteraard..)
quote:zonnetje59 schreef op 12 juli 2012 @ 20:07:
Zoek voor een vriendin die het moeilijk heeft en geen cent heeft een oude computer, hoeft niet snel te zijn en zo, als ze er maar mee kan internetten is ze al heel blij. Alleen een monitor, mag zo'n groot bakbeest zijn, zou ook al een leuk begin zijn. Het topic begint een beetje uit zijn voegen te barsten, heel leuk overigens, dus ik zet mijn mail hier maar neer, want alle berichten bijhouden is niet meer te doen zonviva2@hotmail.nl. Had zelf trouwens al eerder een glazen (gewoon doorzichtig) tafelblad en een grote vierkante porceleinen bak in de aanbieding, maar weet niet of daar interesse voor was, dus nogmaals dan maar.Ik heb hier niks in de aanbieding helaas.. Ik weet niet waar je vriendin woont, maar hier in het noorden heb je een organisatie die AanZet heet. Daar kunnen mensen die weinig te besteden hebben gratis of tegen een kleine vergoeding computers krijgen.
donderdag 12 juli 2012 om 21:20
Aan alle geïnteresseerden voor meidenkleding: ik woon in Zeeland, Vlissingen. Ik heb vooral grote stapels van maat 68-74-80 en 86+92. Je kan mailen naar mamariaviaviva at gmail punt com, dan hebben we iig alvast contact, zodat ik niet straks 20 pagina's moet terugzoeken naar geïnteresseerden of mailadressen. De boel is nu in maten uitgezocht maar ik ben kapot dus ik ga zo naar bed, morgen en anders van het weekend weer verder. De kinderen zijn toch niet overmorgen uit deze maatjes gegroeid
donderdag 12 juli 2012 om 21:23
quote:prulletje schreef op 12 juli 2012 @ 10:03:
Ik heb nog liggen:
Kinderspeelgoed letters leren:
VERGEVEN--Sesamstraat ik leer lezen:
[afbeelding]
Is deze nog beschikbaar
VERGEVEN--Sesamstraat letters leren:
[afbeelding]En deze?
VERGEVEN--Het alfabettreintje puzzel:
[afbeelding]
VERGEVEN--Ik leer letters van Jumbo:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze is ook Super
VERGEVEN--Bruine laarzen maat 36 (niet voor hele smalle kuiten, maar ook niet voor hele brede), nog nieuw!:
[afbeelding]
[afbeelding]
VERGEVEN--Zwarte geplooide enkellaarsjes maat 36:
[afbeelding]
[afbeelding]
VERGEVEN--Een ketting:
[afbeelding]
Dingen mogen ook in 1x weg hoor.
Als je ergens interesse in hebt mail me dan op vivaprulletje@hotmail.com (en wil je dan even zeggen dat je me gemaild hebt, omdat dit niet mijn echte mailadres is, anders blijf ik steeds in- en uitloggen tussen mailadressen ).Als ze vrij zijn dan mail ik je ik woon omgeving 013
Ik heb nog liggen:
Kinderspeelgoed letters leren:
VERGEVEN--Sesamstraat ik leer lezen:
[afbeelding]
Is deze nog beschikbaar
VERGEVEN--Sesamstraat letters leren:
[afbeelding]En deze?
VERGEVEN--Het alfabettreintje puzzel:
[afbeelding]
VERGEVEN--Ik leer letters van Jumbo:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze is ook Super
VERGEVEN--Bruine laarzen maat 36 (niet voor hele smalle kuiten, maar ook niet voor hele brede), nog nieuw!:
[afbeelding]
[afbeelding]
VERGEVEN--Zwarte geplooide enkellaarsjes maat 36:
[afbeelding]
[afbeelding]
VERGEVEN--Een ketting:
[afbeelding]
Dingen mogen ook in 1x weg hoor.
Als je ergens interesse in hebt mail me dan op vivaprulletje@hotmail.com (en wil je dan even zeggen dat je me gemaild hebt, omdat dit niet mijn echte mailadres is, anders blijf ik steeds in- en uitloggen tussen mailadressen ).Als ze vrij zijn dan mail ik je ik woon omgeving 013
donderdag 12 juli 2012 om 21:27
ik moet ook echt nodig heeeeel veel uitzoeken en opruimen, maar kan mezelf er nog niet echt toe zetten.....
maar.... heb de eerste twee dingen al wel bedacht:
spel lifestyle (zo heet het geloof ik....) staat hier al járen doelloos in de kast ruimte in te nemen.
meisjeswinterjas, van name it, rose met bontkraag aan capuchon, ik geloof maat 104 of 110, kan nu niet kijken, dochter slaapt
verder ook nog heeeeeel veel dubbele voetbalplaatjes, dus wie nog wat nodig heeft, roept u maar!
spel lifestyle (zo heet het geloof ik....) staat hier al járen doelloos in de kast ruimte in te nemen.
meisjeswinterjas, van name it, rose met bontkraag aan capuchon, ik geloof maat 104 of 110, kan nu niet kijken, dochter slaapt
verder ook nog heeeeeel veel dubbele voetbalplaatjes, dus wie nog wat nodig heeft, roept u maar!
donderdag 12 juli 2012 om 21:28
Ik heb zelf nog in de aanbieding:
- Grote hondenmand (wel met gebruikerssporen)
- 2 flessen Kruidvat rozenwater (200 ml. en 500 ml.)
- Tea for one theepotje, ongebruikt! (Gebloemd)
- Klein spraybusje (die wij als miniplantensproeiertje hebben gebruikt.) Het busje is ongeveer 20 cm. hoog.
- 2 Bbqschalen met van die vakjes waar je saus of vlees in kunt doen. De ene is van glas en de ander is van grijs stenen materiaal gemaakt.
- Potje zinktabletten met daarin nog 44 tabletjes. Het potje is een maand geleden gekocht en er missen er ook al een aantal uit, maar ze worden nu niet meer gebruikt.
- Voor degenen met knutselende mannen.. We hebben hier nog resten hout, Vloertegels en een aantal (rode) tegels voor bestrating liggen. Misschien dat iemand er toevallig nog iets van kan maken of iets mee kan?
Vest maat M.
Kortingsbonnen;
- ¤ 3,50 korting bij aankoop van een Normaderm product (geldig t/m 31 oktober 2012)
- 25 % kortingsbon bij aankoop van Bambix Honing Rondjes of Bambix bananen Twinkels (200 gr. verpakkingen) bij kruidvat.
Lekker in het leven kortingsbonnen:
- ¤ 0,65 korting bij aankoop van 1 fles Dreft Platinum Original of Citroen (433 ml) Deze bon heb ik 2 keer.
- ¤ 2,49 kassakorting. Bij aankoop van 2 enkelpakken uit het Always maandverband en inlegkruisjes assortiment krijg je er 1 GRATIS bij.
- ¤ 20,00 kassakorting bij aankoop van een Braum Multiquick 5 MR570 keukenmachine.
- ¤ 3,00 kassakorting bij aankoop van 1 zak Dreft Platinum Originab] Deze bon heb ik 2 keer.
- ¤ 2,00 kassakorting bij aankoop van een Ambi Pur 3volution starter
- ¤ 1,50 kassakorting bij aankoop van een fles Lenor (750 ml.)
- ¤ 3,00 kassakorting bij aankoop van Ariël Vlekverwijderaar Poeder of Gel
- ¤ 5,00 kassakorting bij aankoop van 2 reguliere producten uit het gehele Dash assortiment (niet geldig op voordeelverpakkingen)
- ¤ 2,90 kassakorting bij aankoop van 1 regulier product uit het gehele Dreft assortiment (niet geldig op Delicate Wool & Wool poeder 783 gr. en op voordeelverpakkingen)
- ¤ 1,25 kassakorting bij aankoop van 1 pak Swiffer Duster Starter kit.
- ¤ 30,00 kassakorting bij aankoop van een Oral B Triump 5000 elektrische tandenborstel
- ¤ 10,00 kassakorging bij aankoop van 2 Eau de Toilettes uit het hele assortiment van Replay, Mexx of Puma.
- ¤ 20,00 kassakorting bij aankoop van een Braun Series 3 380-4 of 370CC-4 scheerapparaat.
- ¤ 20,00 kassakorting bij aankoop van een Braun Silk epil 7771 epilator
- ¤ 10,00 kassakorting bij aankoop van een Braun Satin hair 7 ST 730 (ES2) stijltang
- ¤ 2,49 kassakorting bij aankoop van 1 Wella Flex stylingproduct naar keuze.
- ¤ 2,20 kassakorting bij aankoop van een Wella Pro Series product
- ¤ 2,49 kassakorting bij aankoop van een Max Factor Colour Effect Flipstick
- ¤ 10,00 kassakorting bij aankoop van 1 Olaz regenerist dag of nachtcreme. (alle verianten mogelijk)
- ¤ 5,50 korting bij aankoop van 1 Olaz product naar keuze (alle varianten mogelijk met uitzondering van de Olaz regenerist reeks)
- ¤ 5,00 kassakorting bij aankoop van een Venus ProSensitive scheersysteem of Venus ProSkin MoistureRIch scheersysteem
- ¤ 3,89 kassakorting. Bij aankoop van 2 voordeelpakken uit het Always maandverband of inlegkruisjes assortiment krijg je er 1 Gratis bij.
- ¤ 0, 99 kassakorting bij aankoop van een Ambi Pur Flush Starter (alle varianten mogelijk)
- ¤ 4,00 kassakorting bij aankoop van 2 potten Nescafe Gold (200g.)
- ¤ 3,00 kassakorting bij aankoop van 2 potten Nescafe Original (200g.)
- ¤ 2,00 kassakorting bij aankoop van 2 navulzakken Nescafe Capuccino en/of Wiener Melange
- ¤ 2,00 kassakorting bij aankoop van 2 potten Nescafe Espresso
- ¤ 3,00 kassakorting bij aankoop van 2 bussen Nescafe Capuccino en/of Latte Machiato
- ¤ 1,00 kassakorting bij aankoop van 2 verpakkingen Mona (450 ml.)
- ¤ 1,00 kassakorting bij aankoop van 2 pakken Campina Vla (1 liter)
Wanneer er iets leuks tussen zit mag je wel mailen naar mir 1988 @ hotmail . com
- Grote hondenmand (wel met gebruikerssporen)
- 2 flessen Kruidvat rozenwater (200 ml. en 500 ml.)
- Tea for one theepotje, ongebruikt! (Gebloemd)
- Klein spraybusje (die wij als miniplantensproeiertje hebben gebruikt.) Het busje is ongeveer 20 cm. hoog.
- 2 Bbqschalen met van die vakjes waar je saus of vlees in kunt doen. De ene is van glas en de ander is van grijs stenen materiaal gemaakt.
- Potje zinktabletten met daarin nog 44 tabletjes. Het potje is een maand geleden gekocht en er missen er ook al een aantal uit, maar ze worden nu niet meer gebruikt.
- Voor degenen met knutselende mannen.. We hebben hier nog resten hout, Vloertegels en een aantal (rode) tegels voor bestrating liggen. Misschien dat iemand er toevallig nog iets van kan maken of iets mee kan?
Vest maat M.
Kortingsbonnen;
- ¤ 3,50 korting bij aankoop van een Normaderm product (geldig t/m 31 oktober 2012)
- 25 % kortingsbon bij aankoop van Bambix Honing Rondjes of Bambix bananen Twinkels (200 gr. verpakkingen) bij kruidvat.
Lekker in het leven kortingsbonnen:
- ¤ 0,65 korting bij aankoop van 1 fles Dreft Platinum Original of Citroen (433 ml) Deze bon heb ik 2 keer.
- ¤ 2,49 kassakorting. Bij aankoop van 2 enkelpakken uit het Always maandverband en inlegkruisjes assortiment krijg je er 1 GRATIS bij.
- ¤ 20,00 kassakorting bij aankoop van een Braum Multiquick 5 MR570 keukenmachine.
- ¤ 3,00 kassakorting bij aankoop van 1 zak Dreft Platinum Originab] Deze bon heb ik 2 keer.
- ¤ 2,00 kassakorting bij aankoop van een Ambi Pur 3volution starter
- ¤ 1,50 kassakorting bij aankoop van een fles Lenor (750 ml.)
- ¤ 3,00 kassakorting bij aankoop van Ariël Vlekverwijderaar Poeder of Gel
- ¤ 5,00 kassakorting bij aankoop van 2 reguliere producten uit het gehele Dash assortiment (niet geldig op voordeelverpakkingen)
- ¤ 2,90 kassakorting bij aankoop van 1 regulier product uit het gehele Dreft assortiment (niet geldig op Delicate Wool & Wool poeder 783 gr. en op voordeelverpakkingen)
- ¤ 1,25 kassakorting bij aankoop van 1 pak Swiffer Duster Starter kit.
- ¤ 30,00 kassakorting bij aankoop van een Oral B Triump 5000 elektrische tandenborstel
- ¤ 10,00 kassakorging bij aankoop van 2 Eau de Toilettes uit het hele assortiment van Replay, Mexx of Puma.
- ¤ 20,00 kassakorting bij aankoop van een Braun Series 3 380-4 of 370CC-4 scheerapparaat.
- ¤ 20,00 kassakorting bij aankoop van een Braun Silk epil 7771 epilator
- ¤ 10,00 kassakorting bij aankoop van een Braun Satin hair 7 ST 730 (ES2) stijltang
- ¤ 2,49 kassakorting bij aankoop van 1 Wella Flex stylingproduct naar keuze.
- ¤ 2,20 kassakorting bij aankoop van een Wella Pro Series product
- ¤ 2,49 kassakorting bij aankoop van een Max Factor Colour Effect Flipstick
- ¤ 10,00 kassakorting bij aankoop van 1 Olaz regenerist dag of nachtcreme. (alle verianten mogelijk)
- ¤ 5,50 korting bij aankoop van 1 Olaz product naar keuze (alle varianten mogelijk met uitzondering van de Olaz regenerist reeks)
- ¤ 5,00 kassakorting bij aankoop van een Venus ProSensitive scheersysteem of Venus ProSkin MoistureRIch scheersysteem
- ¤ 3,89 kassakorting. Bij aankoop van 2 voordeelpakken uit het Always maandverband of inlegkruisjes assortiment krijg je er 1 Gratis bij.
- ¤ 0, 99 kassakorting bij aankoop van een Ambi Pur Flush Starter (alle varianten mogelijk)
- ¤ 4,00 kassakorting bij aankoop van 2 potten Nescafe Gold (200g.)
- ¤ 3,00 kassakorting bij aankoop van 2 potten Nescafe Original (200g.)
- ¤ 2,00 kassakorting bij aankoop van 2 navulzakken Nescafe Capuccino en/of Wiener Melange
- ¤ 2,00 kassakorting bij aankoop van 2 potten Nescafe Espresso
- ¤ 3,00 kassakorting bij aankoop van 2 bussen Nescafe Capuccino en/of Latte Machiato
- ¤ 1,00 kassakorting bij aankoop van 2 verpakkingen Mona (450 ml.)
- ¤ 1,00 kassakorting bij aankoop van 2 pakken Campina Vla (1 liter)
Wanneer er iets leuks tussen zit mag je wel mailen naar mir 1988 @ hotmail . com
donderdag 12 juli 2012 om 21:29
quote:elinaa schreef op 12 juli 2012 @ 21:12:
wat een leuk en actief topic zeg!
Ik duik dit weekend ook even de zolder op...
Wat ik wel al weet; een kleurentv (samsung cx623) inclusief handleiding en afstandsbediening. Staat nu in de toekomstige babykamer en moet dus weg. Doet het nog prima maar 2 huishoudens bij elkaar gevoegd.....
omg 030Ik heb wel interesse in de tv
wat een leuk en actief topic zeg!
Ik duik dit weekend ook even de zolder op...
Wat ik wel al weet; een kleurentv (samsung cx623) inclusief handleiding en afstandsbediening. Staat nu in de toekomstige babykamer en moet dus weg. Doet het nog prima maar 2 huishoudens bij elkaar gevoegd.....
omg 030Ik heb wel interesse in de tv
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
donderdag 12 juli 2012 om 21:30
quote:mamaria schreef op 12 juli 2012 @ 21:20:
Aan alle geïnteresseerden voor meidenkleding: ik woon in Zeeland, Vlissingen. Ik heb vooral grote stapels van maat 68-74-80 en 86+92. Je kan mailen naar mamariaviaviva at gmail punt com, dan hebben we iig alvast contact, zodat ik niet straks 20 pagina's moet terugzoeken naar geïnteresseerden of mailadressen. De boel is nu in maten uitgezocht maar ik ben kapot dus ik ga zo naar bed, morgen en anders van het weekend weer verder. De kinderen zijn toch niet overmorgen uit deze maatjes gegroeid
Ik heb je alvast gemaild voor maatje 92.
Met dank aan rara voor de tip
Ik heb je alvast gemaild voor maatje 92.
Met dank aan rara voor de tip
donderdag 12 juli 2012 om 21:32
quote:sinaasappellikeur schreef op 12 juli 2012 @ 14:23:
Ik heb nog een aantal dvd's en boeken.
[afbeelding]
[afbeelding]
48 bierglazen (misschien handig voor een feestje)
[afbeelding]
evt. ophalen omgeving Breda.
Hoi sinaasappellikeur,
Ik heb wel interesse in de boeken en dvd's, heb je ze nog?
Zou je me willen mailen? Vivalayla1969@gmail.com
Alvast bedankt!
Ik heb nog een aantal dvd's en boeken.
[afbeelding]
[afbeelding]
48 bierglazen (misschien handig voor een feestje)
[afbeelding]
evt. ophalen omgeving Breda.
Hoi sinaasappellikeur,
Ik heb wel interesse in de boeken en dvd's, heb je ze nog?
Zou je me willen mailen? Vivalayla1969@gmail.com
Alvast bedankt!
donderdag 12 juli 2012 om 21:34
@blondie; wenskaarten heb ik nog hoor.
Marelsmarels@mail.com
zonder hoofdletter trouwens.
Nu verder lezen (mobiel, dus weinig reacties van deze kant)
Marelsmarels@mail.com
zonder hoofdletter trouwens.
Nu verder lezen (mobiel, dus weinig reacties van deze kant)
668, the neighbour of the Beast
donderdag 12 juli 2012 om 21:35
quote:mayhem schreef op 12 juli 2012 @ 19:18:
Leuk topic!
Dvd's:
The Osbournes seizoen 2
The Mists of Avalon
White Noise
the secret diary of Adrian MoleMisschien ben ik wel veel te laat, maar heb je een foto van het testbeeldtruitje? (ayla1973 _ @ hotmail punt com)
Leuk topic!
Dvd's:
The Osbournes seizoen 2
The Mists of Avalon
White Noise
the secret diary of Adrian MoleMisschien ben ik wel veel te laat, maar heb je een foto van het testbeeldtruitje? (ayla1973 _ @ hotmail punt com)
donderdag 12 juli 2012 om 21:36
Queenfan, ik heb ze vanmorgen al aan iemand beloofd (mamavanthijs) en diegene gemaild (daarom staat er ook vergeven bij), maar ik heb geen reactie meer gehad. Ik wacht nog even af, want het is ook zo lullig om ze nu meteen aan een ander te geven . Maar als ze niet meer reageert dan mag je ze hebben.
donderdag 12 juli 2012 om 21:39
donderdag 12 juli 2012 om 21:40
quote:ayla2 schreef op 12 juli 2012 @ 21:27:
ik moet ook echt nodig heeeeel veel uitzoeken en opruimen, maar kan mezelf er nog niet echt toe zetten.....
verder ook nog heeeeeel veel dubbele voetbalplaatjes, dus wie nog wat nodig heeft, roept u maar!Ik ben wel geïnteresseerd in de winterjas, wil je me de maat en misschien een foto mailen op mamariaviaviva at gmail punt com?? Bedankt alvast
verder ook nog heeeeeel veel dubbele voetbalplaatjes, dus wie nog wat nodig heeft, roept u maar!Ik ben wel geïnteresseerd in de winterjas, wil je me de maat en misschien een foto mailen op mamariaviaviva at gmail punt com?? Bedankt alvast