Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
donderdag 12 juli 2012 om 21:42
quote:mayhem schreef op 12 juli 2012 @ 21:29:
@ mi-jo:
Ik woon zelf echt heel ver van jouw regio vandaan dan maar ik kan het eventueel ook opsturen als je wilt.
Oké dan mag je ze wel aan iemand anders geven. Wanneer het verstuurd moeten worden zijn de verzendkosten bijna net zo hoog als wanneer ik het in de winkel zou kopen. Er is vast wel iemand anders die je er blij mee kan maken (en anders kun je het misschien een keer aan iemand cadeau geven?)
quote:luna30v schreef op 12 juli 2012 @ 21:31:
Hallooowzeggg MI-JO jij verdient al een pluim voor het uittikken van dat hele verhaal whahaHaha toevallig was ik voor die bonnen net bezig geweest de hele lijst voor het Vrekkentopic uit te typen, dus dat was alleen maar knippen en plakken
En ach ik had ze ook in het oud papier kunnen gooien, maar ik maak er liever nog iemand die ze goed kan gebruiken blij mee dan dat ik het zomaar weggooi.
@ mi-jo:
Ik woon zelf echt heel ver van jouw regio vandaan dan maar ik kan het eventueel ook opsturen als je wilt.
Oké dan mag je ze wel aan iemand anders geven. Wanneer het verstuurd moeten worden zijn de verzendkosten bijna net zo hoog als wanneer ik het in de winkel zou kopen. Er is vast wel iemand anders die je er blij mee kan maken (en anders kun je het misschien een keer aan iemand cadeau geven?)
quote:luna30v schreef op 12 juli 2012 @ 21:31:
Hallooowzeggg MI-JO jij verdient al een pluim voor het uittikken van dat hele verhaal whahaHaha toevallig was ik voor die bonnen net bezig geweest de hele lijst voor het Vrekkentopic uit te typen, dus dat was alleen maar knippen en plakken
donderdag 12 juli 2012 om 21:44
quote:mamaria schreef op 12 juli 2012 @ 21:20:
Aan alle geïnteresseerden voor meidenkleding: ik woon in Zeeland, Vlissingen. Ik heb vooral grote stapels van maat 68-74-80 en 86+92. Je kan mailen naar mamariaviaviva at gmail punt com, dan hebben we iig alvast contact, zodat ik niet straks 20 pagina's moet terugzoeken naar geïnteresseerden of mailadressen. De boel is nu in maten uitgezocht maar ik ben kapot dus ik ga zo naar bed, morgen en anders van het weekend weer verder. De kinderen zijn toch niet overmorgen uit deze maatjes gegroeid Je hebt mail!
Aan alle geïnteresseerden voor meidenkleding: ik woon in Zeeland, Vlissingen. Ik heb vooral grote stapels van maat 68-74-80 en 86+92. Je kan mailen naar mamariaviaviva at gmail punt com, dan hebben we iig alvast contact, zodat ik niet straks 20 pagina's moet terugzoeken naar geïnteresseerden of mailadressen. De boel is nu in maten uitgezocht maar ik ben kapot dus ik ga zo naar bed, morgen en anders van het weekend weer verder. De kinderen zijn toch niet overmorgen uit deze maatjes gegroeid Je hebt mail!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
donderdag 12 juli 2012 om 21:48
Driewieler: supertopic en het moet haast wel een record zijn, in zo'n kort tijdbestek 37 pagina's voltypen. Ik zag op de eerste pagina da je het boek duik in je weeen aanbood, deze zou ik heel graag willen hebben. Moet eerlijk bekennen niet alle 37 pagina's doorgelezen te hebben of hij er nog is en weet niet goed hoe ik je een berichtje kan sturen. Zou je mij anders willen mailen. -gedaan -
donderdag 12 juli 2012 om 21:48
quote:mi-jo schreef op 12 juli 2012 @ 21:28:
Ik heb zelf nog in de aanbieding:
- Voor degenen met knutselende mannen.. We hebben hier nog resten hout, Vloertegels en een aantal (rode) tegels voor bestrating liggen. Misschien dat iemand er toevallig nog iets van kan maken of iets mee kan?
Om wat voor vloertegels gaat het en hoeveel zijn het er?
Ik heb zelf nog in de aanbieding:
- Voor degenen met knutselende mannen.. We hebben hier nog resten hout, Vloertegels en een aantal (rode) tegels voor bestrating liggen. Misschien dat iemand er toevallig nog iets van kan maken of iets mee kan?
Am Yisrael Chai!
donderdag 12 juli 2012 om 21:52
donderdag 12 juli 2012 om 21:55
donderdag 12 juli 2012 om 21:58
Mi-jo, wat voor resten hout heb je nog? Ik wil voor zoonlief een boekenrekje maken van hout en stof. Heb daar in ieder geval twee planken voor nodig (en in eerste instantie ronde stokken, maar latjes kan eventueel ook wel).
En welke regio? Dat heb ik even gemist.
Toevallig ergens op de lijn 020 024 026? eventueel regio Leiden?
Je mag ook mailen op vivabiebel at hotmail . Com.
Je mag ook mailen op vivabiebel at hotmail . Com.
donderdag 12 juli 2012 om 22:00
donderdag 12 juli 2012 om 22:08
Toch mobiel mijn aanbod nog eens op een rijtje;
- Galajurk maat 50, lang, zie topic op prikbord.
- philips tondeuse, zgan
- stapel wenskaarten
- Pakje (of pakjes, geen idee) haarverf loreal
- Hartslagmeter
en vast wel meer waar ik nu niet op kom.
marelsmarels@gmail.com
- Galajurk maat 50, lang, zie topic op prikbord.
- philips tondeuse, zgan
- stapel wenskaarten
- Pakje (of pakjes, geen idee) haarverf loreal
- Hartslagmeter
en vast wel meer waar ik nu niet op kom.
marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
donderdag 12 juli 2012 om 22:08
quote:fashionvictim schreef op 12 juli 2012 @ 21:48:
[...]
Het zijn zwarte vloertegels. Ik zal morgen even in de schuur kijken hoeveel het er precies zijn ok?
quote:Biebeltje schreef op 12 juli 2012 @ 21:58:
Mi-jo, wat voor resten hout heb je nog? Ik wil voor zoonlief een boekenrekje maken van hout en stof. Heb daar in ieder geval twee planken voor nodig (en in eerste instantie ronde stokken, maar latjes kan eventueel ook wel).
Je mag ook mailen op vivabiebel at hotmail . Com.Ik woon in Friesland.. Ik weet niet of je dan nog interesse hebt? Wanneer je nog interesse hebt laat je het maar even weten dan maak ik wel even foto's van het hout wat er nog is.
[...]
Het zijn zwarte vloertegels. Ik zal morgen even in de schuur kijken hoeveel het er precies zijn ok?
quote:Biebeltje schreef op 12 juli 2012 @ 21:58:
Je mag ook mailen op vivabiebel at hotmail . Com.Ik woon in Friesland.. Ik weet niet of je dan nog interesse hebt? Wanneer je nog interesse hebt laat je het maar even weten dan maak ik wel even foto's van het hout wat er nog is.
donderdag 12 juli 2012 om 22:09
quote:ayla2 schreef op 12 juli 2012 @ 21:48:
Er was iemand die kerststickers in de aanbieding had, en diegene had een mailadres geplaatst waarop ik kon mailen..... nu kan ik toch werkelijk die post niet meer terugvinden...... zijn de stickers er nog en zo ja, mag ik dan mailen??volgens mij was dat ibi
Er was iemand die kerststickers in de aanbieding had, en diegene had een mailadres geplaatst waarop ik kon mailen..... nu kan ik toch werkelijk die post niet meer terugvinden...... zijn de stickers er nog en zo ja, mag ik dan mailen??volgens mij was dat ibi
donderdag 12 juli 2012 om 22:11
Marels: Jij had volgens mij ook in mijn boekenverkooptopic gereageerd. Ik had daarop een antwoord gepost, maar heb niets meer gehoord. Had je nog interesse? Het gaat om dit topic: Boeken te koop
Er gaan dit weekend een aantal pakketjes op de post, dus mocht je nog interesse hebben dan kan jouw pakketje misschien ook meteen mee.
Er gaan dit weekend een aantal pakketjes op de post, dus mocht je nog interesse hebben dan kan jouw pakketje misschien ook meteen mee.
donderdag 12 juli 2012 om 22:19
Mi-jo, oost of west kant? Via de afsluitdijk is het wel een leuk ritje. Beetje sightseeing kan geen kwaad (en heb pas een nieuwe auto, dus even lekker toeren...)
Maar ik weet niet precies wat hout in de winkel kost, misschien moet ik dat eerst even uitzoeken. Zou zonde zijn als ik veel meer kwijt ben aan benzine...
Kijk maar of er andere gegadigden zijn. Ik laat het je nog wel weten dan.
Maar ik weet niet precies wat hout in de winkel kost, misschien moet ik dat eerst even uitzoeken. Zou zonde zijn als ik veel meer kwijt ben aan benzine...
Kijk maar of er andere gegadigden zijn. Ik laat het je nog wel weten dan.