Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
vrijdag 13 juli 2012 om 08:24
quote:Ik heb 2 vloerkleden over. Een zwarte en een lichtgrijze met wit bloemmotief. Af te halen in diemen of hilversum 1augustus
Ik heb wel belangstelling voor de zwarte.
Het afhalen is alleen een beetje te ver voor me.
En zeker op 1 augustus zou ik niet gaan reizen. Dan is zoon jarig. Wordt 19.
Is er een mogelijkheid het op te sturen of is dat geen doen i.v.m. de grootte? En heb je eventueel een foto?
Ik heb wel belangstelling voor de zwarte.
Het afhalen is alleen een beetje te ver voor me.
En zeker op 1 augustus zou ik niet gaan reizen. Dan is zoon jarig. Wordt 19.
Is er een mogelijkheid het op te sturen of is dat geen doen i.v.m. de grootte? En heb je eventueel een foto?
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
vrijdag 13 juli 2012 om 08:40
[quote\]tatlitatli- H en M espadrillles met sleehak, mt 38. Een keer gedragen.Stonden nog open:dameskleding- Shortje (beige) van HenM, maat 40. Nooit gedragen.- Dbruine broek van PromoD (zeg maar de Franse We), Franse maat 42. [quote\]
In de sleehakken en het shortje heb ik wel intresse. Heb je een foto voor mij¿
In de sleehakken en het shortje heb ik wel intresse. Heb je een foto voor mij¿
vrijdag 13 juli 2012 om 08:46
quote:vivaehv schreef op 12 juli 2012 @ 21:48:
Driewieler: supertopic en het moet haast wel een record zijn, in zo'n kort tijdbestek 37 pagina's voltypen. Ik zag op de eerste pagina da je het boek duik in je weeen aanbood, deze zou ik heel graag willen hebben. Moet eerlijk bekennen niet alle 37 pagina's doorgelezen te hebben of hij er nog is en weet niet goed hoe ik je een berichtje kan sturen. Zou je mij anders willen mailen. via svdb apestaartje planet punt nlJe hebt mail.
Driewieler: supertopic en het moet haast wel een record zijn, in zo'n kort tijdbestek 37 pagina's voltypen. Ik zag op de eerste pagina da je het boek duik in je weeen aanbood, deze zou ik heel graag willen hebben. Moet eerlijk bekennen niet alle 37 pagina's doorgelezen te hebben of hij er nog is en weet niet goed hoe ik je een berichtje kan sturen. Zou je mij anders willen mailen. via svdb apestaartje planet punt nlJe hebt mail.
vrijdag 13 juli 2012 om 08:50
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 12 juli 2012 @ 22:51:
ow meiden ik ben zo blij dankzij dit topic maar waar eens de zolder beklommen om te kijken wat ik neer kan zetten.
En daar kwam ik een oude agenda tegen (2010) met foto's en daarin zat een foto van Patrick (mijn man, dec. 2010 overleden) die ik al heel lang zocht maar nergens kon vinden. En hij is nog mooier dan ik me kon herinneren. Wauw zo leuk zo'n onverwachts kado want zo voelt dat voor mij. Was zo bang dat die foto met de verhuizing verloren was gegaan. Stond op geen 1 laptop en ook niet in de mappen op de site waar ik altijd de foto's bestel.
ow meiden ik ben zo blij dankzij dit topic maar waar eens de zolder beklommen om te kijken wat ik neer kan zetten.
En daar kwam ik een oude agenda tegen (2010) met foto's en daarin zat een foto van Patrick (mijn man, dec. 2010 overleden) die ik al heel lang zocht maar nergens kon vinden. En hij is nog mooier dan ik me kon herinneren. Wauw zo leuk zo'n onverwachts kado want zo voelt dat voor mij. Was zo bang dat die foto met de verhuizing verloren was gegaan. Stond op geen 1 laptop en ook niet in de mappen op de site waar ik altijd de foto's bestel.
vrijdag 13 juli 2012 om 08:54
quote:Maud_y schreef op 12 juli 2012 @ 23:19:
Ibi, heb je een mail gestuurd.
Shenandoah, wil je de babybjorn nog? Mali30 anders is ie voor jou!
Ik heb ook nog een babybjorn en die kan Shenandoah van mij krijgen aangezien ik haar ook de babybelt ga sturen.
Dan kan jij je babybjorn aan Mali geven?
mijn babybjorn is overigens wit. Is dat een idee?
Anders kan ik Mali de witte wel opsturen.
Ik hoor het wel.
Ibi, heb je een mail gestuurd.
Shenandoah, wil je de babybjorn nog? Mali30 anders is ie voor jou!
Ik heb ook nog een babybjorn en die kan Shenandoah van mij krijgen aangezien ik haar ook de babybelt ga sturen.
Dan kan jij je babybjorn aan Mali geven?
mijn babybjorn is overigens wit. Is dat een idee?
Anders kan ik Mali de witte wel opsturen.
Ik hoor het wel.
vrijdag 13 juli 2012 om 09:00
Hoi Soley,
Ik heb wel interesse in de shirts en het T-shirt. Zijn ze er nog?
Je kan mij mailen op druif83@gmail.com
Ik heb wel interesse in de shirts en het T-shirt. Zijn ze er nog?
Je kan mij mailen op druif83@gmail.com
vrijdag 13 juli 2012 om 09:24
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 13 juli 2012 @ 07:37:
Zo veel mail gehad. Even kijken. De djembe gaat naar mijn zus die licht verontwaardigd was dat ik niet eerder aan haar had gedacht sorry!
Verder zijn al vergeven per mail: de ijsmachine, de citruspers (waarschijnlijk), de step en iemand heeft een optie op de naaimachine.Ik toch ibi maar heb nog geen mail terug gehad
Zo veel mail gehad. Even kijken. De djembe gaat naar mijn zus die licht verontwaardigd was dat ik niet eerder aan haar had gedacht sorry!
Verder zijn al vergeven per mail: de ijsmachine, de citruspers (waarschijnlijk), de step en iemand heeft een optie op de naaimachine.Ik toch ibi maar heb nog geen mail terug gehad
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
vrijdag 13 juli 2012 om 09:40
quote:prulletje schreef op 12 juli 2012 @ 22:45:
mamavanthijs: wil je de letters leren spelletjes nog? Ik heb je gemaild maar geen reactie meer gehad. Anders gaan ze naar iemand anders.
mrskrijgsman: wil je de bruine laarzen nog? Anders gaan ze weer in de weggeef.
Ja die wil ik zeker nog.
Er is gisteren van het overmaken niets gekomen moest met mijn hond naar de dierenarts en vervolgens nog een lekke band ook
ga het zo gelijk overmaken
mamavanthijs: wil je de letters leren spelletjes nog? Ik heb je gemaild maar geen reactie meer gehad. Anders gaan ze naar iemand anders.
mrskrijgsman: wil je de bruine laarzen nog? Anders gaan ze weer in de weggeef.
Ja die wil ik zeker nog.
Er is gisteren van het overmaken niets gekomen moest met mijn hond naar de dierenarts en vervolgens nog een lekke band ook
ga het zo gelijk overmaken
vrijdag 13 juli 2012 om 10:20
Voor de mensen waarvoor ik nog spullen op de foto zou zetten.. Dat doe ik vanmiddag even. Ik moet zometeen eerst nog naar school.
En bird 73 jij was toch degene die nog foto's zou mailen van suede bruine laarzen? Ik wist het niet meer zeker en ik kan het zo tussen al die posts ook niet meer terugvinden :p
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 12 juli 2012 @ 23:09:
ja he ben echt erg blij ermee. Schoonmoeder helemaal opgetogen opgebeld. Heb het regelmatig met haar over die foto gehad. Zij had hem helemaal nooit gezien. Samen zo vaak bedacht waar die kon liggen dus toen ik vertelde dat ik een agenda gevonden had met foto's zei ze direct: je hebt hem! Lief.Wat fijn dat je die foto gevonden hebt zeg!
En bird 73 jij was toch degene die nog foto's zou mailen van suede bruine laarzen? Ik wist het niet meer zeker en ik kan het zo tussen al die posts ook niet meer terugvinden :p
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 12 juli 2012 @ 23:09:
ja he ben echt erg blij ermee. Schoonmoeder helemaal opgetogen opgebeld. Heb het regelmatig met haar over die foto gehad. Zij had hem helemaal nooit gezien. Samen zo vaak bedacht waar die kon liggen dus toen ik vertelde dat ik een agenda gevonden had met foto's zei ze direct: je hebt hem! Lief.Wat fijn dat je die foto gevonden hebt zeg!
vrijdag 13 juli 2012 om 10:27
quote:sweet-love schreef op 13 juli 2012 @ 00:18:
Mi-jo. Zou jij mij willen mailen over het tea for one thee potje?? Sweet-love-viva@hotmail.com
Je hebt mail!
quote:Demissionair schreef op 13 juli 2012 @ 00:52:
Oh wat fijn IBI!
Thanks voor vandaag (gisteren), ik mail je morgen (vandaag, zie nu pas dat het al morgen is). Nadat ik weg reed bij jou.....Ik heb mijn geplande bestemming niet gehaald.....
Slaap lekker trouwens. Ik kan ook als koerier fungeren. Ik rij toch door heel NL. Kleine moeite. Als ik in de buurt ben bij jou en iets moet deze richting op, dan is dat geen probleem. Vind het sowieso leuk dat mensen elkaar dingen gunnen.
........................
Ook on topic:
Ik heb een dell monitor in de aanbieding (platte, maar wel al 9 jaar oud, doet het prima). Er was toch iemand die een monitor wilde voor een vriendin?
Boeken (merendeel thrillers en management boeken, titels zoek ik morgen op).
Oplader Nokia voor auto en normale oplader.
Doos vol met CD's (van The Police naar Prince, Blues, Rock en Metal). Niet alle hoesjes hebben het overleefd, maar CD's zijn goed). Weet niet eens meer exact wat erin zit.
Zwart fluwelen hoed.
Nep Kerstboom (ca 2 mtr hoog).
2 steps (geen kinder steps).
2 van die staan hangmatten (hoe beschrijf ik dat..), kleur zwart.
Op zolder en in de schuur ligt nog meer, ga ik morgen inventariseren.
Regio Flevoland, gratis op te halen. Ik gebruik een herkenbaar email adres, dus bij interesse graag eigen e-mailadres opgeven. Ik en Gmail/hotmail zijn geen vrienden dus daar begin ik niet meer aan. In ruil graag tips hoe ik een betere huisvrouw kan worden met zo min mogelijk effort. De huishoudster had ik zelf al [/s]verzonnen, dus die tip geldt niet.Ik heb wel interesse in de CD's en eventueel in de boeken, maar dat hangt van de titels af Je mag me wel mailen op mir 1988 @ hotmail . com
Mi-jo. Zou jij mij willen mailen over het tea for one thee potje?? Sweet-love-viva@hotmail.com
Je hebt mail!
quote:Demissionair schreef op 13 juli 2012 @ 00:52:
Oh wat fijn IBI!
Thanks voor vandaag (gisteren), ik mail je morgen (vandaag, zie nu pas dat het al morgen is). Nadat ik weg reed bij jou.....Ik heb mijn geplande bestemming niet gehaald.....
Slaap lekker trouwens. Ik kan ook als koerier fungeren. Ik rij toch door heel NL. Kleine moeite. Als ik in de buurt ben bij jou en iets moet deze richting op, dan is dat geen probleem. Vind het sowieso leuk dat mensen elkaar dingen gunnen.
........................
Ook on topic:
Ik heb een dell monitor in de aanbieding (platte, maar wel al 9 jaar oud, doet het prima). Er was toch iemand die een monitor wilde voor een vriendin?
Boeken (merendeel thrillers en management boeken, titels zoek ik morgen op).
Oplader Nokia voor auto en normale oplader.
Doos vol met CD's (van The Police naar Prince, Blues, Rock en Metal). Niet alle hoesjes hebben het overleefd, maar CD's zijn goed). Weet niet eens meer exact wat erin zit.
Zwart fluwelen hoed.
Nep Kerstboom (ca 2 mtr hoog).
2 steps (geen kinder steps).
2 van die staan hangmatten (hoe beschrijf ik dat..), kleur zwart.
Op zolder en in de schuur ligt nog meer, ga ik morgen inventariseren.
Regio Flevoland, gratis op te halen. Ik gebruik een herkenbaar email adres, dus bij interesse graag eigen e-mailadres opgeven. Ik en Gmail/hotmail zijn geen vrienden dus daar begin ik niet meer aan. In ruil graag tips hoe ik een betere huisvrouw kan worden met zo min mogelijk effort. De huishoudster had ik zelf al [/s]verzonnen, dus die tip geldt niet.Ik heb wel interesse in de CD's en eventueel in de boeken, maar dat hangt van de titels af Je mag me wel mailen op mir 1988 @ hotmail . com
vrijdag 13 juli 2012 om 10:35
Oke, er is veel interesse voor mijn letterspelletjes. Ik had ze beloofd aan mamavanthijs, dus ik hou ze voor haar gereserveerd tot 12u.
Dan heb ik nog van de volgende mensen gehoord dat ze interesse hebben:
- Queenfan
- Maud
- Gewooneenzus
Dit is ook de volgorde van degenen die erop gereageerd hebben. Dus als jullie nog interesse hebben, mail me dan even tussen 12 en 13u (tenzij tegenbericht dat mamavanthijs ze nog wil). Ze gaan dan gewoon als eerste naar queenfan, dan naar maud en dan naar gewooneenzus. Dus mochten queenfan en maud niet reageren tussen 12 en 13u, dan zijn ze voor jou gewooneenzus, enz.
Hoop dat het zo het eerlijkst is. Ik heb namelijk ook geen zeeën van tijd om te wachten tot iedereen eens reageert .
Ik stuur ze als 1 pakket en wil daar dan wel graag de verzendkosten a 6,75 van terughebben.
vivaprulletje@hotmail.com
Dan heb ik nog van de volgende mensen gehoord dat ze interesse hebben:
- Queenfan
- Maud
- Gewooneenzus
Dit is ook de volgorde van degenen die erop gereageerd hebben. Dus als jullie nog interesse hebben, mail me dan even tussen 12 en 13u (tenzij tegenbericht dat mamavanthijs ze nog wil). Ze gaan dan gewoon als eerste naar queenfan, dan naar maud en dan naar gewooneenzus. Dus mochten queenfan en maud niet reageren tussen 12 en 13u, dan zijn ze voor jou gewooneenzus, enz.
Hoop dat het zo het eerlijkst is. Ik heb namelijk ook geen zeeën van tijd om te wachten tot iedereen eens reageert .
Ik stuur ze als 1 pakket en wil daar dan wel graag de verzendkosten a 6,75 van terughebben.
vivaprulletje@hotmail.com
vrijdag 13 juli 2012 om 10:38
Misschien nog even een handige tip voor iedereen die pakketpost verstuurd. Bij DHL kost het verzenden van pakketpost maar ¤ 4,95 wanneer je alles via www.dhlforyou.nl regelt (de betaling van de verzendkosten en het uitprinten van de pakbon). Er moet dan alleen natuurlijk wel een DHL servicepunt in de buurt zitten waar je het pakketje kunt afgeven..