Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
zaterdag 14 juli 2012 om 18:26
4 weken lang gratis tijdschrift Vriendin
Ik ben geabonneerd op het tijdschrift Vriendin. Om dat het blad 15 jaar bestaat mag ik een vriendin, moeder, buurvrouw o.i.d blij maken met dit blad.
Het gaat om 4 gratis nummers, 4 weken lang in september.
Zie hier; http://www.vriendin.nl/feestactie
Iemand die ik dit cadeau kan doen?
mail me dan op; ikbenemma1@hotmail.nl
Ps. dit is geen reclame hoor, ik forum hier al jaren
Ik ben geabonneerd op het tijdschrift Vriendin. Om dat het blad 15 jaar bestaat mag ik een vriendin, moeder, buurvrouw o.i.d blij maken met dit blad.
Het gaat om 4 gratis nummers, 4 weken lang in september.
Zie hier; http://www.vriendin.nl/feestactie
Iemand die ik dit cadeau kan doen?
mail me dan op; ikbenemma1@hotmail.nl
Ps. dit is geen reclame hoor, ik forum hier al jaren
zaterdag 14 juli 2012 om 19:32
zaterdag 14 juli 2012 om 19:51
@ taartje
Waar in de buurt ergens voor die chicco draagzak? En badjas?
Ik heb zelf:
Kneipp - massage olie - met o.a. zonnebloem en jojoba 100 ml (misschien 1x gebruikt)
Etos - Dry deospray man - 50 ml (alleen getest om te ruiken, maar vriend wil alleen AXE)
Fa - men deo & bodyspray - black sun - 150 ml (alleen getest om te ruiken, maar vriend wil alleen AXE)
Gilette - anti transpirant - arctic ice - 150 ml (alleen getest om te ruiken, maar vriend wil alleen AXE)
Dove - go fresh energise - beauty cream bar - 100 gram (zit in originele doosje, alleen een keer opengemaakt om te ruiken.
Zelf ben ik de babyuitzet aan het verzamelen. Als iemand nog iets leuks heeft? Tussen Arnhem en Doetinchem...
Waar in de buurt ergens voor die chicco draagzak? En badjas?
Ik heb zelf:
Kneipp - massage olie - met o.a. zonnebloem en jojoba 100 ml (misschien 1x gebruikt)
Etos - Dry deospray man - 50 ml (alleen getest om te ruiken, maar vriend wil alleen AXE)
Fa - men deo & bodyspray - black sun - 150 ml (alleen getest om te ruiken, maar vriend wil alleen AXE)
Gilette - anti transpirant - arctic ice - 150 ml (alleen getest om te ruiken, maar vriend wil alleen AXE)
Dove - go fresh energise - beauty cream bar - 100 gram (zit in originele doosje, alleen een keer opengemaakt om te ruiken.
Zelf ben ik de babyuitzet aan het verzamelen. Als iemand nog iets leuks heeft? Tussen Arnhem en Doetinchem...
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte