Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Ja! De twee Karin Slaughter en de paulien Cornelisse wil ik wel hebben!! Zijn ze nog vrij?

*Edit: mail maar op mamariaviaviva at gmail punt com
Ik vond net bij het opruimen van mijn bureau een boekje met historische wandel en fietsroutes in de gemeente Heerenveen. Ik heb geen idee hoe ik daar ooit aan gekomen ben, maar misschien kan ik er hier nog iemand blij mee maken? Of misschien dat hier iemand is die er zelf nog iemand anders blij mee kan maken? Het boekje is incl. een cd-rom.

Daarnaast vond ik ook nog een 3D bril die ik ooit in de bioscoop in Londen heb gekocht om daar een 3D film te kunnen kijken. Iemand die daar interesse in heeft? Anders gaat 'ie morgen de kliko in.
quote:Vuurbloempje schreef op 13 juli 2012 @ 23:08:

The eye (Asiamania, niet de Amerikaanse versie dus eng)

Is deze toevallig nog vrij? Want ik heb wel interesse!

(Even een vraagje: is de operatie zelf ook goed te zien of wordt er niet zoveel aandacht besteed aan de chirurgische dingen? Want daar kan ik niet zo heel goed tegen als het om ogen gaat )
quote:Vuurbloempje schreef op 13 juli 2012 @ 23:08:

Nog maar een keer:

Halloween 4

The eye (Asiamania, niet de Amerikaanse versie dus eng)

21 grams (gereserveerd voor Bertrade)

Hooligans (gereserveerd voor Bertrade)

The Day After Tomorrow

2 Fast 2 furious

The cell

Resurrection

Evil

Fireplace DVD ( )

The bunker (gereserveerd voor Bertrade)

White Noise

Underworld & Cabin Fever

City of Ember

Syriana (gereserveerd voor Bertrade)

Gone in 60 seconds

Old men in new cars

Hollow man

Hoi Vuurbloempje,

Heb je City of Ember en The eye nog?

Je mag me mailen op noahtekiefte@yahoo.nl

Groetjes, Noahtje
quote:mamaria schreef op 14 juli 2012 @ 20:59:

Ja! De twee Karin Slaughter en de paulien Cornelisse wil ik wel hebben!! Zijn ze nog vrij?

*Edit: mail maar op mamariaviaviva at gmail punt com

Die zijn nog vrij, ja. En je BENT de eerste. (Maar dus wel alleen als je ze op kunt komen halen)

Ik heb je gemaild!
Ik huur nu een tijdje het huis van mijn broer. Nu ga ik eindelijk echt op mezelf wonen. Mijn eigen huis, dus ik kan wel wat gebruiken. Heeft iemand ook iets voor in huis, apparatuur en inrichting? :-D
Heeft er iemand interesse in studieboeken rechten?
@woepsie! Wil jij mij een mail sturen mbt je spulletjes?? 'poef!
Heb trouwens ook nog een gamecube met een paar spellen liggen.
Alle Lekker in het Leven kortingsbonnen zijn weg gegeven, dus ik heb op dit moment nog het volgende:

- Boekje met wandel en fietsroutes in de gemeente Heerenveen incl. cd-rom.

- 3D bril die ik ooit in Londen heb gekocht om de bios een 3D film te kunnen kijken.

- Fles HG Brandvertrager (ongebruikt)

- Grote grijze plastic hondenmand (wel met gebruikerssporen)

- 2 flessen Kruidvat rozenwater (200 ml. en 500 ml.)

- Tea for one theepotje, ongebruikt! (Gebloemd)

- Klein spraybusje (die wij als miniplantensproeiertje hebben gebruikt.) Het busje is ongeveer 20 cm. hoog.

- 2 Bbqschalen met van die vakjes waar je saus of vlees in kunt doen. De ene is van glas en de ander is van grijs stenen materiaal gemaakt.

- Voor degenen met knutselende mannen.. We hebben hier nog resten hout, Vloertegels en een aantal (rode) tegels voor bestrating liggen. Misschien dat iemand er toevallig nog iets van kan maken of iets mee kan?

Vest maat M.

- Boekje over de voortuin. Is gereserveerd.

- 25 % kortingsbon bij aankoop van Bambix Honing Rondjes of Bambix bananen Twinkels (200 gr. verpakkingen) bij kruidvat.

Lekker in het leven kortingsbonnen:

Bij interesse mag je mailen naar mir 1988 @ hotmail punt com
quote:luna30v schreef op 14 juli 2012 @ 21:33:

Heb trouwens ook nog een gamecube met een paar spellen liggen.

Zou ik die mogen hebben? Leuk verjaardagscadeautje voor mijn vriend. Die is binnenkort jarig.

EDIT: en van deze weet ik zeker dat hij 'em nog niet heeft. Hij verzamelt gameconsoles. Daarom had ik eerder in dit topic ook op de ps2 gereageerd, maar die bleek hij al te hebben. :p
quote:rougelove schreef op zaterdag 14 juli 2012 21:25 Ik huur nu een tijdje het huis van mijn broer. Nu ga ik eindelijk echt op mezelf wonen. Mijn eigen huis, dus ik kan wel wat gebruiken. Heeft iemand ook iets voor in huis, apparatuur en inrichting? :-DIk heb een geijze salontafel, kan een likje verf gebruiken. bloempotten, en een heel simpel twee persoonsbed beschikbaar.
Ik probeer het nog een keer Iemand nog eenzomerjasje mt 68 voor een meisje over?

Mijn dochtertje is uit haar zomerjas mt 62 gegroeid, heb er nog een in 68 maar die valt zo mogelijk nog kleiner dan die 62. Ik moet haar er echt in proppen en zonder jas is ook weer zo wat met dit stralende zomerweer.

In de winkels hangt niks leuks meer, marktplaats al geprobeerd maar men reageert niet op biedingen..grrrrrrrrrr.

Ik gooi mijn laatst overgebleven dingetjes er nogmaals in

- schoentjes voor een jongen, kleur blauw, mt 22

- twee winterjasjes mt 86 (speel of kdv jasjes), 1x groen en 1x blauw met rood. Niet versleten ofzo maar gewoon niet de mooiste jasjes van de wereld (zeeman en lc waikiki), voor erbij dus prima.

- sandalen voor een jongen, mt21, kleur blauw/geel

- voedingskussen, klein formaat. Moet een beetje vulling bij.

Afhalen regio 030(west).

mail me op weggeven1@gmail.com
if we all light up, we can scare away the dark...
@boekenlegger0 wil je me aub mailen over de rechten boeken op flower1822@hotmail.com
quote:mi-jo schreef op 14 juli 2012 @ 21:36:

[...]

Zou ik die mogen hebben? Leuk verjaardagscadeautje voor mijn vriend. Die is binnenkort jarig.

EDIT: en van deze weet ik zeker dat hij 'em nog niet heeft. Hij verzamelt gameconsoles. Daarom had ik eerder in dit topic ook op de ps2 gereageerd, maar die bleek hij al te hebben. :pKun je m afhalen in omgeving 010?
Ik heb ook nog doos vol met oude enigszins beschadigde boeken over lenin en stalin. Ook boeken over wereldconflicten. Als er interesse is zal ik doos uitzoeken.
quote:luna30v schreef op 14 juli 2012 @ 21:45:

[...]

Kun je m afhalen in omgeving 010?

Zou 'ie ook opgestuurd kunnen worden? Wij wonen namelijk niet echt in de buurt (Friesland). En mijn OV is vanaf maandag een maand lang niet geldig, dus ik kan ook niet goedkoop met het openbaar vervoer 'em op komen halen.

EDIT: Ik zal dan de verzendkosten vergoeden.
Ow das jammer mi- jo, ik vind opsturen een beetje tricky in dit geval.
Ik heb nog een lijstje dvd's die weg mogen;

-Juno (Juno is in Amerika gekocht, dus geen Nederlandse ondertiteling)

-Before Sunrise

-Before Sunset

-Chocolat

-La Vie En Rose (blik)

Ik heb nog wel meer.

Iemand interesse?

Evt ruilen met een andere dvd?

Ikbenemma1@hotmail.nl
Luna 30 ik heb al een gamecube maar bijna geen spellen.Welke heb je en wat wil je er voor hebben?Kan ze wel komen halen

Maar natuurlijk alleen als deal met mi-jo niet doorgaat want die was eerder....
Omdat je bang bent dat het kwijt zal raken? Dat is inderdaad wel begrijpelijk. Misschien zou het helpen dat het zo verpakt is dat de inhoud onherkenbaar is. Ik kom ook niet binnenkort in de buurt anders zou ik alsnog zeggen dat ik 'em gewoon kom afhalen, maar dat word 'em helaas echt niet.
quote:rougelove schreef op 14 juli 2012 @ 21:25:

Ik huur nu een tijdje het huis van mijn broer. Nu ga ik eindelijk echt op mezelf wonen. Mijn eigen huis, dus ik kan wel wat gebruiken. Heeft iemand ook iets voor in huis, apparatuur en inrichting? :-DWelke regio? Heb nog een grene salontafeltje en evt wat kopjes etc.
In ieder geval Mario cart, tennisspel, voetbalspel en iets van the sims.. Zou morgen even moeten kijken welke precies..
Hallo dames, wat een goed lopend topic. Ik wil graag mee doen. Het duurde even voor ik bedacht had wat ik weg kan geven ( tegen eventuele verzendkosten) maar ik heb wat gevonden. Ik weet alleen niet of er belangstelling voor is, maar dat merk ik dan vanzelf wel

Ik heb in de aanbieding diverse kledingstukken voor meiden in de maat 140 tot 158. Een paarse Esprit jas maat M . Een jogging pak. Een Cars blouse met korte mouw. Wat Rags kledingstukken. Ik moet het nog even uitzoeken, wil er eventueel ook fotos van maken....het is allemaal heel, maar ongestreken. Ligt al een tijd op een bestemming te wachten.
quote:Cherke schreef op 14 juli 2012 @ 22:13:

Luna 30 ik heb al een gamecube maar bijna geen spellen.Welke heb je en wat wil je er voor hebben?Kan ze wel komen halen

Maar natuurlijk alleen als deal met mi-jo niet doorgaat want die was eerder....Wanneer Luna30 de gamecube enz. niet wil opsturen mag jij 'em hebben. Ik kan 'em namelijk echt niet ophalen. En dan kan ik wel zeggen het is mijn probleem wanneer het pakketje niet veilig aankomt, maar dan is er niemand die er wat aan heeft. Dus ik laat de beslissing naar wie 'ie gaat bij Luna30

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven