Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
woensdag 18 juli 2012 om 14:23
woensdag 18 juli 2012 om 14:35
quote:samzoen schreef op 18 juli 2012 @ 13:59:
Ik heb nog een aantal boeken waar ik vanaf wil ...lees opnieuw plek maken in mijn boekenkast:
2 van Suzanne Vermeer;
De Mannenfluisteraar van Yvonne Kronenburg:
the secret;
Paar van Saskia Noort
paar van Esther Verhoef
Simone van der Vlugt een paar.
Ik woon in de Haarlemmermeer dus wie ze wil mag ze halen.
Hoi Samzoen,
Ik heb wel interesse in the secret.
Zou je me willen mailen op noahtekiefte@yahoo.nl ?
Groetjes Noah.
Ik heb nog een aantal boeken waar ik vanaf wil ...lees opnieuw plek maken in mijn boekenkast:
2 van Suzanne Vermeer;
De Mannenfluisteraar van Yvonne Kronenburg:
the secret;
Paar van Saskia Noort
paar van Esther Verhoef
Simone van der Vlugt een paar.
Ik woon in de Haarlemmermeer dus wie ze wil mag ze halen.
Hoi Samzoen,
Ik heb wel interesse in the secret.
Zou je me willen mailen op noahtekiefte@yahoo.nl ?
Groetjes Noah.
woensdag 18 juli 2012 om 14:40
woensdag 18 juli 2012 om 14:47
woensdag 18 juli 2012 om 14:49
quote:marlous1981 schreef op 18 juli 2012 @ 12:27:
[...]
dan zou ik deze band graag van je overnemen. die ik had was met hoge tonen en daar werd de andere hond ook helemaal gek van haha je kunt me mailen op mhuigenvanoort@live.nlMail onderweg
[...]
dan zou ik deze band graag van je overnemen. die ik had was met hoge tonen en daar werd de andere hond ook helemaal gek van haha je kunt me mailen op mhuigenvanoort@live.nlMail onderweg
woensdag 18 juli 2012 om 14:50
woensdag 18 juli 2012 om 14:54
quote:Marels schreef op 18 juli 2012 @ 14:40:
Lieve dames,
Ergens om vragen wordt al anders als je hier zelf ook vanalles hebt weggegeven he.
Niet schuldig voelen dus, ik had het over de niet-vaste meeschrijvers die denken; Hey, dat ga ik eens gratis proberen te krijgen.
Eens, daarom voel ik me ook niet schuldig
@jessie441! Ik heb je een mail gestuurd over de x box! ( ik wil me niet opdringen maar durf t omdat ik m niet voor mezelf vraag ). Heb je m ontvangen?
Lieve dames,
Ergens om vragen wordt al anders als je hier zelf ook vanalles hebt weggegeven he.
Niet schuldig voelen dus, ik had het over de niet-vaste meeschrijvers die denken; Hey, dat ga ik eens gratis proberen te krijgen.
Eens, daarom voel ik me ook niet schuldig
@jessie441! Ik heb je een mail gestuurd over de x box! ( ik wil me niet opdringen maar durf t omdat ik m niet voor mezelf vraag ). Heb je m ontvangen?
woensdag 18 juli 2012 om 15:04
woensdag 18 juli 2012 om 15:04
Ik heb een hele lading schoolboeken in de aanbieding. Van zowel VMBO theoretisch als MBO toerisme. Voor een lijstje, mail naar GewoonJuul@gmail.com.
Ik heb ook nog 'gewone' boeken, maar ik ben daarover met iemand aan het mailen en wacht dat nog even af voor ik die hier plaats. En enkele dvd's waarvoor hetzelfde geldt.
Ik heb ook nog 'gewone' boeken, maar ik ben daarover met iemand aan het mailen en wacht dat nog even af voor ik die hier plaats. En enkele dvd's waarvoor hetzelfde geldt.
woensdag 18 juli 2012 om 15:05
quote:bartjes schreef op 18 juli 2012 @ 13:43:
@ Feeks, welke libelle?
Ik heb een hele stapel
en ik heb al ff vluchtig gekeken, er zat niks aan de buitenkant, zat het misschien er in?
Weet je welk nummer het moet zijn? Dan kijk ik later even.van een week of 2 geleden, zat op de voorkant, nr 26 zei een medeforummer
@ Feeks, welke libelle?
Ik heb een hele stapel
en ik heb al ff vluchtig gekeken, er zat niks aan de buitenkant, zat het misschien er in?
Weet je welk nummer het moet zijn? Dan kijk ik later even.van een week of 2 geleden, zat op de voorkant, nr 26 zei een medeforummer