Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 31 juli 2012 om 21:08
dinsdag 31 juli 2012 om 21:09
quote:neweve schreef op 31 juli 2012 @ 20:59:
gewooneenzus hoe ziet die dispenser eruit?
Haha heb echt bijna overal een foto van gemaakt maar daar nog niet van .
Ik ga het proberen te omschrijven maar mail me maar dan maak ik morgen een foto en stuur ik hem naar je op.
Het is een soort trechter waar je je nootjes, m&m's, rijst in doet. Dan heb draaimechanisme, als je daar aan draait komen er nootjes, ect. uit
gewooneenzus hoe ziet die dispenser eruit?
Haha heb echt bijna overal een foto van gemaakt maar daar nog niet van .
Ik ga het proberen te omschrijven maar mail me maar dan maak ik morgen een foto en stuur ik hem naar je op.
Het is een soort trechter waar je je nootjes, m&m's, rijst in doet. Dan heb draaimechanisme, als je daar aan draait komen er nootjes, ect. uit
dinsdag 31 juli 2012 om 21:13
quote:Liedjepiedje schreef op 31 juli 2012 @ 21:06:
[...]
Bizar pakket hoor! Twee dozen aan elkaar getaped om 6,75 extra uit te besparen! Mn zus schaamde zich rot omdat ik dat ging vragen of het kon. Maar ze maakten er geen probleem van! Niet geschoten is altijd mis toch
Hahaha ik ben heel benieuwd. Gelukkig weet ik dat de meest nieuwsgierige buuf van mijn ouders nog op vakantie is. Want die zou hierna iedere gelegenheid aangrijpen om te vragen wat er in zat, mocht ze het pakket toevallig zien of in handen krijgen.
Ze is nogal van 'de gratis' maar juist daarom houd ik het liever voor mezelf
[...]
Bizar pakket hoor! Twee dozen aan elkaar getaped om 6,75 extra uit te besparen! Mn zus schaamde zich rot omdat ik dat ging vragen of het kon. Maar ze maakten er geen probleem van! Niet geschoten is altijd mis toch
Hahaha ik ben heel benieuwd. Gelukkig weet ik dat de meest nieuwsgierige buuf van mijn ouders nog op vakantie is. Want die zou hierna iedere gelegenheid aangrijpen om te vragen wat er in zat, mocht ze het pakket toevallig zien of in handen krijgen.
Ze is nogal van 'de gratis' maar juist daarom houd ik het liever voor mezelf
dinsdag 31 juli 2012 om 21:25
quote:mayhem schreef op 31 juli 2012 @ 13:12:
@ Willemeen:
Oh wat erg, ik snap er helemaal niets van. Heb het boek vorige week donderdag opgestuurd met de bedoeling / hoop dat het er dan vrijdag zou zijn.
Ik voel me echt rot dat het er nog niet is en zit nu na te denken, als het echt niet meer binnen komt stort ik eventueel gewoon de verzendkosten terug, vind het echt vervelend voor je dat het boek er (nog) niet is, wilde je zo graag blij maken!
Hee Mayhem,
Geen sprake van, ben je mal. Je hebt dat boek te goeder trouw opgestuurd om me blij te maken en daarbij kosten gemaakt. Als het niet aankomt is dat balen maar niet jouw schuld, toch? Ik hoop dat Post NL hem nog opduikt in de krochten van de organisatie. Sowieso worden dingen bij mij soms schrikbarend laat bezorgd. Dus no worries!!
@ Willemeen:
Oh wat erg, ik snap er helemaal niets van. Heb het boek vorige week donderdag opgestuurd met de bedoeling / hoop dat het er dan vrijdag zou zijn.
Ik voel me echt rot dat het er nog niet is en zit nu na te denken, als het echt niet meer binnen komt stort ik eventueel gewoon de verzendkosten terug, vind het echt vervelend voor je dat het boek er (nog) niet is, wilde je zo graag blij maken!
Hee Mayhem,
Geen sprake van, ben je mal. Je hebt dat boek te goeder trouw opgestuurd om me blij te maken en daarbij kosten gemaakt. Als het niet aankomt is dat balen maar niet jouw schuld, toch? Ik hoop dat Post NL hem nog opduikt in de krochten van de organisatie. Sowieso worden dingen bij mij soms schrikbarend laat bezorgd. Dus no worries!!
dinsdag 31 juli 2012 om 21:26
dinsdag 31 juli 2012 om 21:28
@moedergans; ik zie jouw aanbiedingen nu al enige tijd voorbij komen, niemand reageert........hoe is het mogelijk?? Als er echt niemand het wilt hebben, mag ik dan de buikdrager? Ik had er met mijn kindje 1, die heb ik aan een vriendin weggegeven. Nu is mijn zus zwanger en vroeg om mijn buikdrager........tja, die heb ik dus niet meer. En ik ga hem ook niet terugvragen aan mijn vriendin. Dus, ik wil hem niet voor mezelf maar voor mijn zus. Als je dat liever niet doet ook prima hoor! snap ik heel goed.
dinsdag 31 juli 2012 om 21:37
quote:designed schreef op 31 juli 2012 @ 20:27:
[...]
Merder, we zijn echt helemaal happy met de BBQ! Vriend kwam thuis, parkeerde de BBQ en gaf me een soppie en schuurspons, hij is nu starglanz regelen voor de 'bling' Hij is er echt gelukkig mee hahahahaha!
superbedankt!!!Hahaha dit had ik nog niet gelezen. Poets-ze! Tip: haal zo'n ijzerborstel voor bbq's. Deze heeft afgelopen winter in de tuin gestaan....en heeft dus wel wat weg te poetsen
[...]
Merder, we zijn echt helemaal happy met de BBQ! Vriend kwam thuis, parkeerde de BBQ en gaf me een soppie en schuurspons, hij is nu starglanz regelen voor de 'bling' Hij is er echt gelukkig mee hahahahaha!
superbedankt!!!Hahaha dit had ik nog niet gelezen. Poets-ze! Tip: haal zo'n ijzerborstel voor bbq's. Deze heeft afgelopen winter in de tuin gestaan....en heeft dus wel wat weg te poetsen
dinsdag 31 juli 2012 om 21:49
quote:molly74 schreef op 31 juli 2012 @ 20:56:
Hoofdprijs: één van de gratis spulletjes van een andere willekeurige forummer.
Lijstje:
Plier: vannacht
Italie: 1 augustus (dan is cavia's verjaardag)
Molly: 2 augustus
Watervrouw2: 2 augustus
Gewooneenzus: 3 augustus
Schaduw: 4 augustus
Liedje: (wil mooie datum) 4-8-12
Gaby: 3 augustus
Joda: 5 augustus
Liefjurkje: 6 augustus
Biebeltje: (kiest toch voor) 7 augustus
Maylea: 8 augustus
Soley: 8 augustus
Neweve: 9 augustus (eigen verjaardag)
Weekend: 12 augustus
Vul aan...
Ik gok op 16 augustus
Grappig, ik was 3 jaar geleden ook 39 weken en dus uitgerekend op 5 augustus. Maar ja, ik had elke keer van die kinderen die er niet uit wilden. 17 en 11 dagen overtijd. Misschien schrikt zaza hier wel heel erg van dat ze spontaan gaat bevallen
Hoofdprijs: één van de gratis spulletjes van een andere willekeurige forummer.
Lijstje:
Plier: vannacht
Italie: 1 augustus (dan is cavia's verjaardag)
Molly: 2 augustus
Watervrouw2: 2 augustus
Gewooneenzus: 3 augustus
Schaduw: 4 augustus
Liedje: (wil mooie datum) 4-8-12
Gaby: 3 augustus
Joda: 5 augustus
Liefjurkje: 6 augustus
Biebeltje: (kiest toch voor) 7 augustus
Maylea: 8 augustus
Soley: 8 augustus
Neweve: 9 augustus (eigen verjaardag)
Weekend: 12 augustus
Vul aan...
Ik gok op 16 augustus
Grappig, ik was 3 jaar geleden ook 39 weken en dus uitgerekend op 5 augustus. Maar ja, ik had elke keer van die kinderen die er niet uit wilden. 17 en 11 dagen overtijd. Misschien schrikt zaza hier wel heel erg van dat ze spontaan gaat bevallen
dinsdag 31 juli 2012 om 21:52
quote:hanglamp schreef op 31 juli 2012 @ 21:48:
@Joda, haha, was ook niet echt een postcross zag ik later, jij was wel 6 Hele minuten eerder!
Als t een Babybjorn is valt ie sws voor mij af, die heb ik nog liggen, ik zoek zo'n buikdraagdoek. Maarrrrr, jij was eerst! Voor je zus!komt heel goed uit. Ik zoek namelijk een babybjorn
@Joda, haha, was ook niet echt een postcross zag ik later, jij was wel 6 Hele minuten eerder!
Als t een Babybjorn is valt ie sws voor mij af, die heb ik nog liggen, ik zoek zo'n buikdraagdoek. Maarrrrr, jij was eerst! Voor je zus!komt heel goed uit. Ik zoek namelijk een babybjorn
dinsdag 31 juli 2012 om 22:11
neweve, ik heb wel belangstelling voor die hoekkastjes.
Waar in twente woon je precies?
Ik kan mij voor stellen da je dat niet hier nee wilt pleppen dus misschien kan ik je mailen?
of jij mij: italiemeisjeviva @ hotmail.com
Ik heb ook nog wat kleren, want zoals beloofd heb ik vandaag de kast uit gemest. Zet het er morgen heb, heb net als een idioot zitten opruimen want er komt om 23.00 een meneer van de gemeente ( ivm geluidsoverlast, ik heb niks gedaan hoor haha)
Waar in twente woon je precies?
Ik kan mij voor stellen da je dat niet hier nee wilt pleppen dus misschien kan ik je mailen?
of jij mij: italiemeisjeviva @ hotmail.com
Ik heb ook nog wat kleren, want zoals beloofd heb ik vandaag de kast uit gemest. Zet het er morgen heb, heb net als een idioot zitten opruimen want er komt om 23.00 een meneer van de gemeente ( ivm geluidsoverlast, ik heb niks gedaan hoor haha)
dinsdag 31 juli 2012 om 22:21
Hanglamp, geweven draagdoeken zijn nogal waardevast dus denk niet dat men die snel weg gaat geven. Op het forum van dragen en voeden worden er wel heel veel tweedehands aangeboden, misschien zit daar iets voor je tussen?
Ik heb er ook een aantal, maar die zijn me te dierbaar (en kostbaar) om weg te geven.
Yeah!!! Ik heb net een gratis buffetkast gescoord! Nu staat de berging echt bommetje vol (ging eerst een hele reorganisatie aan vooraf). Hij is nu nog wit, hopelijk krijg ik hem ooit weer mooi bruin. Maar hij is erg mooi!!! Ben helemaal happy!!! (en bezweet van het sjouwen met zoonlief op de rug).
Ik heb er ook een aantal, maar die zijn me te dierbaar (en kostbaar) om weg te geven.
Yeah!!! Ik heb net een gratis buffetkast gescoord! Nu staat de berging echt bommetje vol (ging eerst een hele reorganisatie aan vooraf). Hij is nu nog wit, hopelijk krijg ik hem ooit weer mooi bruin. Maar hij is erg mooi!!! Ben helemaal happy!!! (en bezweet van het sjouwen met zoonlief op de rug).
dinsdag 31 juli 2012 om 22:26