Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
zaterdag 25 augustus 2012 om 12:20
quote:Marels schreef op 24 augustus 2012 @ 19:10:
@Kuzu; als je er niemand voor weet weet ik wel iemand voor de Autovisie.
Maar dan is het niet voor mezelf maar voor iemand anders
Het stopt echt automatisch enzo? Je moet niet zelf opzeggen en het is echt no strings attached?
Die is helaas al weg!
Heb nog wel kaarten voor de Historic Grand Prix in Zandvoort.
Op 1 september voor 2 personen.
Mailen naar kuzuviva@gmail.com voor wie ze wil hebben.
@Kuzu; als je er niemand voor weet weet ik wel iemand voor de Autovisie.
Maar dan is het niet voor mezelf maar voor iemand anders
Het stopt echt automatisch enzo? Je moet niet zelf opzeggen en het is echt no strings attached?
Die is helaas al weg!
Heb nog wel kaarten voor de Historic Grand Prix in Zandvoort.
Op 1 september voor 2 personen.
Mailen naar kuzuviva@gmail.com voor wie ze wil hebben.
zaterdag 25 augustus 2012 om 12:21
Jammer Kuzu, maar geeft niks hoor!
@Jet; mag geloof ik wel hoor.
Maar het is maar een heel simpel dingetje hoor.
Mijn mail is bekend?
marelsmarels@gmail.com
@Jet; mag geloof ik wel hoor.
Maar het is maar een heel simpel dingetje hoor.
Mijn mail is bekend?
marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 25 augustus 2012 om 12:23
Foto kan, maar dan moet ik eerst even de puinhoop die er nu op staat even opruimen. Het is een beetje roodachtig hout aan buitenzijde kastjes en werkblad. De kastjes en lades zijn cremekleurig met lange ronde rvs handgrepen. In de deuren zit een soort paneel met wat lijntjes boven en onder eruit gefreesd. Klinkt raar, maar is het niet Ik maak wel ff een foto en dan mail ik die, da's duidelijker. Kan je even aangeven of je na deze ietwat wazige omschrijving nog geïnteresseerd bent? Anders neem ik de moeite van het opruimen deze zaterdagmiddag lekker niet, haha
zaterdag 25 augustus 2012 om 12:26
We zitten te denken om te gaan verbouwen Mamaria, dus dan moet er een nieuwe keuken komen.
Of ik het wat vind kan ik aan de hand van de omschrijving niet echt zeggen.
Is het supermodern of juist wat rustieker? Als het helemaal strak en hip is is het niet zo ons ding denk ik.
Het heeft ook echt geen haast hoor, dus je hoeft niet persé vanmiddag op te ruimen ofzo.
Doe maar een keer als je keuken netjes is en je hebt zin en tijd om een foto te maken!
Komt echt niet op een week ofzo.
Of ik het wat vind kan ik aan de hand van de omschrijving niet echt zeggen.
Is het supermodern of juist wat rustieker? Als het helemaal strak en hip is is het niet zo ons ding denk ik.
Het heeft ook echt geen haast hoor, dus je hoeft niet persé vanmiddag op te ruimen ofzo.
Doe maar een keer als je keuken netjes is en je hebt zin en tijd om een foto te maken!
Komt echt niet op een week ofzo.
zaterdag 25 augustus 2012 om 12:29
Rustiek lijkt er meer op, maar het is geen landelijke keuken. Ik ga die foto binnenkort gewoon maar maken. Is gewoon nog een nette keuken, alleen onze smaak niet. Gaat een strakke hipperdepip keuken komen
Als het door zou gaan en jullie willen deze keuken hebben, wil ik wel dat-ie voor 25 september weg is.... De boel gaat hier in een sneltreinvaart momenteel!
Als het door zou gaan en jullie willen deze keuken hebben, wil ik wel dat-ie voor 25 september weg is.... De boel gaat hier in een sneltreinvaart momenteel!
zaterdag 25 augustus 2012 om 12:36
Ja hoor Guus.
ISBN heb ik geen idee van.
Het is een boek op A4 formaat met realistisch getekende afbeeldingen van de planten. Eén plant per pagina.
En dan beschreven wat de werking van de plant is, op geneeskrachtig gebied, en hoe je het eventueel moet gebruiken.
Boek is twee centimeter dik denk ik.
ISBN heb ik geen idee van.
Het is een boek op A4 formaat met realistisch getekende afbeeldingen van de planten. Eén plant per pagina.
En dan beschreven wat de werking van de plant is, op geneeskrachtig gebied, en hoe je het eventueel moet gebruiken.
Boek is twee centimeter dik denk ik.
zaterdag 25 augustus 2012 om 12:43
Ik heb overigens wel een ISBN maar ik ben te lui om te gaan kijken.
En Freg, ik heb geen mail... Heb je hem naar marelsmarels@gmail.com gedaan?
zaterdag 25 augustus 2012 om 12:48
quote:Marels schreef op 25 augustus 2012 @ 12:43:
zaterdag 25 augustus 2012 om 13:09
quote:Marels schreef op 25 augustus 2012 @ 12:50:
Ja joh Mika...
Dan moet ik helemaal naar boven, het boek zoeken, de ISBN overtikken...
En ik zit te eten en ik moet zo nog gaan werken ook, dus jah...
Ik vind mezelf al zielig genoeg dat ik mot werken Ik heb medelijden met je, ja echt. Pff op een vrije zaterdag werken ik ga straks denk ik voor de tv hangen
Ja joh Mika...
Dan moet ik helemaal naar boven, het boek zoeken, de ISBN overtikken...
En ik zit te eten en ik moet zo nog gaan werken ook, dus jah...
Ik vind mezelf al zielig genoeg dat ik mot werken Ik heb medelijden met je, ja echt. Pff op een vrije zaterdag werken ik ga straks denk ik voor de tv hangen