Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Woehaaa....... Was eigenlijk op zoek naar een cadeau voor m'n ouders, maar heb nu alweer wat gewonnen..... Gelukkig iets met een flexibele datum, maar damn wat gaat dat makkelijk
Alle reacties Link kopieren
Ze wil heel graag!!!!! Ik ga ff bellen met r!
Doe maar :-)

(daar wordt mijn arme oude bankroete hart weer een beetje vrolijk van)
668, the neighbour of the Beast
ooooooh, ze is blij! Thnx postivodo! Kan ze jou ergens op mailen of evt bellen?
Ik heb geen anoniem mailadres. Jij? Als je deze neerzet, wil ik je mailen en/of mijn nr aan je doorgeven. Zet 'm liever niet online, zelfs niet heul kort....
Je mag haar mailen op ........, Ze is echt blij!
Fijn Rara, ik ga haar nu mailen....
En gedaan. Hoop dat het voor haar een leuke trip wordt.
Geweldig Postivodo! Je bent een kanjer, het komt echt goed tercht!!!!!
Mooi zo. Kan ik blij gaan slapen.....
quote:Biebeltje schreef op 06 september 2012 @ 11:03:

quote:

Biebeltje schreef op 30 augustus 2012 @ 22:41:

Ik heb ook nog te geef 4 toegangskaartjes voor Ponypark Slagharen (2 volwassenen, 2 kinderen)? Gekregen via een facebook actie van Arke. Ze staan op m'n USB stick, dus kunnen via de mail. Geen idee van de voorwaarden, zou ik op moeten zoeken.

Ik ben daar wel benieuwd naar, tot wanneer zijn ze te gebruiken? Oudste wil zo graag een dagje op stap met mijn zusje, zijn tante en mij..... zou wel heel leuk zijn.......

@ Ayla,

Het gaat dus om 4 kaartjes. Er staat trouwens niet op of het voor kinderen of volwassenen is, maar het gaat om een Familyticket (en dat is meestal 2 kinderen en 2 volwassenen). Ze zijn i.i.g. geldig tot en met 4 november.

Als je ze nog wil, mail me maar op vivabiebel @ hotmail . com

Anders heb ik nog wel iemand die eventueel geïnteresseerd is (in het geval jullie niet kunnen).

Ah, actievoorwaarden gevonden:

Actievoorwaarden:

Actie is alleen geldig voor boekingen gemaakt in de periode van 1 januari t/m 31 juli 2012 of indien u een persoonlijke mail heeft ontvangen Gratis familieticket is geldig op 1 dag naar keuze in seizoen 2012, van 30 maart t/m 4 november 2012 Niet geldig in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen Niet inwisselbaar voor contanten Niet verhandelbaar Gratis familieticket is geldig voor maximaal 4 personen, 2 volwassenen en 2 kinderen Op = Op! Ik heb je gemaild!
Enveloppen met bloemetjes liggen klaar, moet nog even postzegels breien

Bokito, ik wil voor jou ook wel bloemetjes haken! Laat maar weten of je voorkeur voor kleur hebt!

Ik heb hier twee shoppers met kleren staan, jongens en meisjeskleren, ik zal na zaterdag (buurtfeest, waar ik nog heel veel voor moet regelen.....) even uitzoeken wat er in zit, maar mocht iemand er belang bij hebben, dan hoor ik het wel! Schat maten vooral op 104, hier en daar wat 110.

Is er ook iemand die toevallig het spel Racko heeft liggen en dit wel kwijt wil?? Mijn ouders zijn bijna 40 jaar getrouwd, en zouden er heel blij mee zijn......

Schoolgaande kindjes bevalt best goed, woensdag eerste vrije ochtend helemaal alleen voor mijzelf! Morgen nog eentje, heerlijk!! Ik denk dat ik er wel aan kan wennen, hoewel ik het ook heerlijk vind als ik ze gewoon lekker om me heen heb!!

Ik werk drie dagen, maandag, dinsdag en donderdag, hele dagen, ga 7 uur de deur uit de eerste 2 dagen, en ben dan rond half 6 weer thuis. Donderdag ben ik 19.00 weer thuis. Lange dagen, maar wel zo geregeld dat ik woensdag en vrijdag met kindertjes thuis kan zijn!

De woensdag en vrijdagochtend zijn nu echt voor mij, en ik vind dat best lekker......

en nu eerst de bedstee in!

doei!

Oh, en Marels, balen! Heel herkenbaar helaas.....sterkte! En als je eens mee wilt eten laat je het maar weten
De bon van Watervrouw is binnen! Super bedankt!
Joehoe, ik kom weer wat (terug)weggeven!

Ik heb een tijdje terug een mooie zak jongenskleding, dacht maat 74 gekregen, van MamaK dacht ik, omdat ik in volste overtuiging was zwanger te zijn van een jongen, maar gisteren is t tegendeel bewezen, ik krijg een meisje!!

Aan wie mag ik de zak doorgeven?

Mail at postvakblabla at gmail dot com

@ayla, aangezien er hier al 1 meisje is en de 2e onderqeg heb ik misschien wel interesse in je meidenkleding 104-110. Heb je er na t weekend een foto van misschien? Fijn dat de schoolgaande kids je goed bevallen, ik kijk er ook al naar uit, maar duurt nog 4,5 jaar
Gefeliciteerd hanglamp! Wel leuk, nog zo'n meid om mee te freubelen... hoewel ik een jongen eigenlijk net zo leuk vindt. Ze hebben allebei zo hun leuke en minder leuke eigenschappen.

Hoe lang moet je nog wachten voor je kunt gaan puffen?

@ayla, mocht je niemand kunnen vinden voor de jongenskleding, hou ik me ook aanbevolen. Fijn he, even wat tijd voor jezelf. Maar je maakt inderdaad lange dagen!
In de aanbieding;

Petrol spijkerbroek dark wash W33-L34, voor een man.

Diverse (heren) Poloshirts maat M (diverse merken Penn-Umbro)

Bodywarmer, groen-zwart (stoer) erg warm en dik, geschikt voor maat 42-44

Blauwe jurk, (tuniek) maat 42-44

Zwarte tuniek maat 42-44

Grijze tuniek maat 42-44

Witte Pumps, maat 39, 1 keer gedragen.

Lime groen Fleece vest maat 42-44

Heel veel leggings, dikke en dunne voor elk seizoen. (zwart-wit grijs. Hooguit 1 keer gedragen.)

Asics trainingsjas maat 42-44 wit blauw.

Lime groen Fleece vest maat 42-44

2 jongensbroeken maat 140 (Mitch en WE) in nieuwstaat.

Wintertrui maat 134-140 met capuchon, valt groot

Roze-zwarte Nike Air, maat 34,5

Messengertas Samsonite voor laptop (tot 17")

Dekbedovertrek Gerard Joling 2.20x2.20-2.40

Heb je interesse, wil je foto's..

Mail mij op newnickviva @ gmail . com
Ik heb je gemaild Newnick!
Hey Newnick (hihi ... Ik las newchick),

Nou ja .... doe je je dekbedovertrek van Geer weg? Dat kan toch niet. Wat heeft ie je misdaan? Hihi
Oeh, die laptoptas....

Wat voor iets is dat en is ie brievenbusbaar?

*heeft eigenlijk een verbod dus mag alleen als het via brievenbuspost kan en dus niet veel kost*
quote:newnick schreef op 07 september 2012 @ 15:07:

Dekbedovertrek Gerard Joling 2.20x2.20-2.40

Heb je interesse, wil je foto's..

Mail mij op newnickviva @ gmail . comWaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom?
Marels; wat voor laptoptas zoek je?? Heb er hier nog
Een gavere dan ik nu heb Rara

Moeten we wel wéér koffie drinken. Alleen voor de Manus heb ik even geen geld meer
Ik heb wel een heule gave, maar die heb ik van zoon gekregen dus doe ik niet weg

Wat vind je gaaf? Bij Action hebben ze vaak leuke laptoptassen! Enne, volgende keer neem ik taart van Manus mee hoor!
Ik ben weer helemaal terug! Wat is het rustig hier zeg!

Ik heb alleen nog de haarverf in de aanbieding. Tenminste, als vriendlief die niet weggegooid heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven