Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
zondag 28 oktober 2012 om 09:50
Helaas geen kerststof hier....
Nog wel een zak met babyspeelgoed en knuffels;
Er zit een bromtol in op batterijen. Spiegeltje met muziek. Electr boek van woezel en pip. Knuffels van woezel en pip ook met rammelaar div ander knuffel. Een boerderij ding met geluiden en muziekjes. Is echt speelgoed voor kind van 0 tot 2 en voornamelijk roze.
Mail maar op mamak77 at lijf punt nl
Nog wel een zak met babyspeelgoed en knuffels;
Er zit een bromtol in op batterijen. Spiegeltje met muziek. Electr boek van woezel en pip. Knuffels van woezel en pip ook met rammelaar div ander knuffel. Een boerderij ding met geluiden en muziekjes. Is echt speelgoed voor kind van 0 tot 2 en voornamelijk roze.
Mail maar op mamak77 at lijf punt nl
zondag 28 oktober 2012 om 10:34
[quote]kanon schreef op zaterdag 27 oktober 2012 21:53quote:<b><a href="Tuya in "Weggeeftopic deel 4"" class="messagelink">tuya schreef op 27 oktober 2012 @ 20:17</a>:</b>
[...]
Fijn dat ze goed terecht zijn gekomen, ik werd een beetje bang van ze. /quote]
Nu ben ik wel erg benieuwd hoe ze er uit zagen Ik kan volgens mij geen eigen plaatjes plakken hier. Maar er stond op elk schilderij een dikke koeienkop, een eentje keek echt heel eng.
[...]
Fijn dat ze goed terecht zijn gekomen, ik werd een beetje bang van ze. /quote]
Nu ben ik wel erg benieuwd hoe ze er uit zagen Ik kan volgens mij geen eigen plaatjes plakken hier. Maar er stond op elk schilderij een dikke koeienkop, een eentje keek echt heel eng.
zondag 28 oktober 2012 om 16:56
zondag 28 oktober 2012 om 19:40
@polkadot28, ik had je mail gezien, maar omdat ik niet veel op die mail zit nog niet gereageerd. Bij deze via hier. Ik kom helaas niet vaak in jou regio... Is het wat om t op te sturen? Kan gewoon in een dubbele vuilniszak (zo heb ik hier al eens een zak positiekleding opgestuurd gehad, ging prima ). Is t een idee om de verzendkosten te delen? (omdat t voor t goeie doel is). Over 2,5 wk moet ik weer naar verloskundige, kan t dan meenemen.
Hoor t wel!
Hoor t wel!
zondag 28 oktober 2012 om 20:24
Hai hai!!
Ik kom me ook weer even melden!
Heb een beeeeeeetje lang op me laten wachten.
Maar ik heb gewoon al zoveel weggegeven dat ik niks meer weg te geven heb... En nog steeds eigenlijk niet. Ben nog even de lasten nagelopen maar niks noemenswaardig om weg te geven.
Maar hoe is het hier? Nog veel weggegeven de laatste tijd, zo te lezen wel, he! Leuk hoor, keep it up!
Die kilo's Marels, hoef ik niet, stuur ze maar op naar Afrika!
Pompoensoep klinkt wel erg lekker! Wat is je recept?
Ik kom me ook weer even melden!
Heb een beeeeeeetje lang op me laten wachten.
Maar ik heb gewoon al zoveel weggegeven dat ik niks meer weg te geven heb... En nog steeds eigenlijk niet. Ben nog even de lasten nagelopen maar niks noemenswaardig om weg te geven.
Maar hoe is het hier? Nog veel weggegeven de laatste tijd, zo te lezen wel, he! Leuk hoor, keep it up!
Die kilo's Marels, hoef ik niet, stuur ze maar op naar Afrika!
Pompoensoep klinkt wel erg lekker! Wat is je recept?
zondag 28 oktober 2012 om 20:27
Hai Gaby!
Dat probleem heb ik ook hoor, dat ik onderhand alles wel weggegeven heb...
Misschien dat ik binnenkort nog wat boeken uit de kast weet te krauwen...
Ik heb alleen nog een kattentuigje wat niemand lijkt te willen, en het is nog wel zo'n sjiek tuigje
En een kattenhalsbandje, heb ik ook nog. En mn petanque-set.
Pompoensoep maak ik door pompoen in stukken te snijden, met een ui erbij. Paar bouillonblokjes erbij. Knoflook, beetje sambal, wat uit die potjes van Conimex, volgens mij djinten en eeeh, geen idee, gembersiroop. En uiteindelijk pureren en een scheut kookroom / creme fraiche erdoor.
Recept komt niet zo nauw, beetje op de gok enzo
Dat probleem heb ik ook hoor, dat ik onderhand alles wel weggegeven heb...
Misschien dat ik binnenkort nog wat boeken uit de kast weet te krauwen...
Ik heb alleen nog een kattentuigje wat niemand lijkt te willen, en het is nog wel zo'n sjiek tuigje
En een kattenhalsbandje, heb ik ook nog. En mn petanque-set.
Pompoensoep maak ik door pompoen in stukken te snijden, met een ui erbij. Paar bouillonblokjes erbij. Knoflook, beetje sambal, wat uit die potjes van Conimex, volgens mij djinten en eeeh, geen idee, gembersiroop. En uiteindelijk pureren en een scheut kookroom / creme fraiche erdoor.
Recept komt niet zo nauw, beetje op de gok enzo
668, the neighbour of the Beast
zondag 28 oktober 2012 om 20:31
Klinkt lekker hoor! Misschien wat invriezen, voor een volgende keer! Ik ga niet snel op bezoek bij mijn zus, anders kon ik een bakkie komen halen
!
Tja, ik heb een hond en die zal zich niet helemaal hond voelen als ik hem een kattentuigje om zal doen...
Je komt vast eens iemand tegen aan wie je hem kan geven!
Ik ga even naar boeren kijken die vrouwen zoeken! Fijne avond!
Tja, ik heb een hond en die zal zich niet helemaal hond voelen als ik hem een kattentuigje om zal doen...
Je komt vast eens iemand tegen aan wie je hem kan geven!
Ik ga even naar boeren kijken die vrouwen zoeken! Fijne avond!
zondag 28 oktober 2012 om 20:34
quote:kanon schreef op 25 oktober 2012 @ 19:17:
Ik heb nog een vest maat L hier liggen. Mij is hij iets te groot, maar wellicht heeft iemand hier er nog iets aan.
[afbeelding]
hoi kanon, ik heb wel belangstelling bij het vest, weet dat mijn moeder die kleur heel erg mooi vindt en didi heel tof vindt, Misschien kan ik jou blij maken met boeken ofzo?
Misschien wil je me mailen op gewoonsuz @ hot mail . com
Voor de andere mensen die hier meeschrijven een vraagje : ik moet echt mijn boekenkasten uitruimen ipv ruimtegebrek, zijn boeken iets waar mensen blij van worden, want dan kan ik hier misschien een overzichtje plaatsen?
Ik heb nog een vest maat L hier liggen. Mij is hij iets te groot, maar wellicht heeft iemand hier er nog iets aan.
[afbeelding]
hoi kanon, ik heb wel belangstelling bij het vest, weet dat mijn moeder die kleur heel erg mooi vindt en didi heel tof vindt, Misschien kan ik jou blij maken met boeken ofzo?
Misschien wil je me mailen op gewoonsuz @ hot mail . com
Voor de andere mensen die hier meeschrijven een vraagje : ik moet echt mijn boekenkasten uitruimen ipv ruimtegebrek, zijn boeken iets waar mensen blij van worden, want dan kan ik hier misschien een overzichtje plaatsen?
zondag 28 oktober 2012 om 20:37
zondag 28 oktober 2012 om 20:45
quote:Marels schreef op 28 oktober 2012 @ 20:39:
Nee hoor Suz, je mag 'm hebben!! Hij gaat mij te klein zijn!
Dat je er maar veel plezier van mag hebben!!!Hij zou voor mijn moeder zijn, die kan wel even een opkikkertje gebruiken. Maar ik ga morgen even aan de slag met opruimen en plaats dan wel een lijstje, misschien zit er iets voor iemand bij.
Nee hoor Suz, je mag 'm hebben!! Hij gaat mij te klein zijn!
Dat je er maar veel plezier van mag hebben!!!Hij zou voor mijn moeder zijn, die kan wel even een opkikkertje gebruiken. Maar ik ga morgen even aan de slag met opruimen en plaats dan wel een lijstje, misschien zit er iets voor iemand bij.
zondag 28 oktober 2012 om 21:08