Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
maandag 29 oktober 2012 om 09:18
maandag 29 oktober 2012 om 15:09
quote:tutu87 schreef op 27 oktober 2012 @ 23:42:
Ik heb in de aanbieding. Gratis op te halen regio gooi. Stoomstrijkijzer jurkje paar leuke tops maat l/xl een 1pers bed met matras blauwe schoentjes met houten hak. Interesse? Roep maar!
Ik zie je niet meer online, maar heb nog steeds interesse in de tops en het jurkje! WIl je mij mailen op newnickviva @ gmail . com?
Alvast bedankt!
Ik heb in de aanbieding. Gratis op te halen regio gooi. Stoomstrijkijzer jurkje paar leuke tops maat l/xl een 1pers bed met matras blauwe schoentjes met houten hak. Interesse? Roep maar!
Ik zie je niet meer online, maar heb nog steeds interesse in de tops en het jurkje! WIl je mij mailen op newnickviva @ gmail . com?
Alvast bedankt!
maandag 29 oktober 2012 om 19:28
Hallo allemaal,
Ben begonnen met uitzoeken maar het is zo veel! Wie helpt mij van mijn boeken af? Eerste selectie (er volgt nog veeeeeeeel meer)
- Carol Goodman - het meer van de meisjes
- Tom Clancy - golf van ontzetting
- Dan Brown - de Da Vinci Code
- Colin Dexter - Inspecteur Morse // de stilte rond Nicholas Quinn
- David Baldacci - Vuil spel
- David Baldacci - Op eigen gezag
Wie oh wie? Mijn mailadres is gewoon suz @ hot mail . com (maar dan zonder al die spaties uiteraard)
Ben begonnen met uitzoeken maar het is zo veel! Wie helpt mij van mijn boeken af? Eerste selectie (er volgt nog veeeeeeeel meer)
- Carol Goodman - het meer van de meisjes
- Tom Clancy - golf van ontzetting
- Dan Brown - de Da Vinci Code
- Colin Dexter - Inspecteur Morse // de stilte rond Nicholas Quinn
- David Baldacci - Vuil spel
- David Baldacci - Op eigen gezag
Wie oh wie? Mijn mailadres is gewoon suz @ hot mail . com (maar dan zonder al die spaties uiteraard)
maandag 29 oktober 2012 om 20:13
Jasje is onderweg naar Bird73. Hanglamp, mail is gestuurd.
Nog te geef: 2 paar jongensgympies maat 26.1 paar is een laag, zwart model met klittenband.
De andere is een enkelhoog model met veter en aan de zijkant een rits. Het is in navy kleuren en een navyprint.
Mailen kan naar polkadot punt viva @ gmail punt com
Nog te geef: 2 paar jongensgympies maat 26.1 paar is een laag, zwart model met klittenband.
De andere is een enkelhoog model met veter en aan de zijkant een rits. Het is in navy kleuren en een navyprint.
Mailen kan naar polkadot punt viva @ gmail punt com
maandag 29 oktober 2012 om 20:33
maandag 29 oktober 2012 om 20:37
maandag 29 oktober 2012 om 21:32
maandag 29 oktober 2012 om 21:33
Te geef, omgeving Dordrecht :
2dvd's van Grindhouse: Death Proof ( Quentin Tarantino ) en Planet Terror ( Robert Rodriguez ) Regio 1 ( amerikaans dus. )
Dvd Eyes wide shut.
FIFA 2008 en 2009 voor de playstation 3.
En een paar legerkistjes 240 * Maat 38 * in zeer goede staat, ze zijn mij echt te klein
2dvd's van Grindhouse: Death Proof ( Quentin Tarantino ) en Planet Terror ( Robert Rodriguez ) Regio 1 ( amerikaans dus. )
Dvd Eyes wide shut.
FIFA 2008 en 2009 voor de playstation 3.
En een paar legerkistjes 240 * Maat 38 * in zeer goede staat, ze zijn mij echt te klein
maandag 29 oktober 2012 om 21:38
maandag 29 oktober 2012 om 21:40
Enne:
Lang zal Borodininininini leeeeeven
Lang zal Borodininininini leeeeeeeeeven
Lang zal Borodininininini leeeeeeven in de gloriaaaaaaaaa
In de gloriaaaaaaaaaa
In de gloriiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hiep hiep..
Hoeraaaaaaaaaaaaaaa.
Kusje op je bolle oogjes Borodininininini en gefeliciteerd met je 25e verjaardag
Lang zal Borodininininini leeeeeven
Lang zal Borodininininini leeeeeeeeeven
Lang zal Borodininininini leeeeeeven in de gloriaaaaaaaaa
In de gloriaaaaaaaaaa
In de gloriiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hiep hiep..
Hoeraaaaaaaaaaaaaaa.
Kusje op je bolle oogjes Borodininininini en gefeliciteerd met je 25e verjaardag
668, the neighbour of the Beast
maandag 29 oktober 2012 om 21:41
quote:Marels schreef op 29 oktober 2012 @ 21:38:
BORODINININININI!!
Zijn dat brede of smalle kissies?
Als ze een beetje breed zijn pas ik ze misschien.
Wat voor maat DM's draag jij?
Dan kan ik peilen of we qua maat overeen komen Ik weet het niet meer namelijk. Wel nog dat jij mn sandalen paste, toch?
Jij gaat ze ook niet passen idd, ik heb jouw sandalen idd afgedragen ( van de zomer met pijn in mijn hart echt weg moeten doen omdat de band over mijn wreef begon te scheuren. ) deze zijn echt smal. Ik kan mijn voet er wel inkrijgen, maar zodra ik ga staan doet het pijn. En uitlopen is met echt niet gelukt. Ze zijn gewoon echt te klein ( maat 38 dus
) Ik heb ze ook weer gekregen van een vriendin die ze te klein gekocht had. Ik was nog even in de hoop dat het mij wel zou lukken.. maar helaas.
Je mag het natuurlijk best proberen, maar ik gok zomaar dat het em niet gaat worden
DM's , geen idee welke maat, moet ik even zoeken.
BORODINININININI!!
Zijn dat brede of smalle kissies?
Als ze een beetje breed zijn pas ik ze misschien.
Wat voor maat DM's draag jij?
Dan kan ik peilen of we qua maat overeen komen Ik weet het niet meer namelijk. Wel nog dat jij mn sandalen paste, toch?
Jij gaat ze ook niet passen idd, ik heb jouw sandalen idd afgedragen ( van de zomer met pijn in mijn hart echt weg moeten doen omdat de band over mijn wreef begon te scheuren. ) deze zijn echt smal. Ik kan mijn voet er wel inkrijgen, maar zodra ik ga staan doet het pijn. En uitlopen is met echt niet gelukt. Ze zijn gewoon echt te klein ( maat 38 dus
Je mag het natuurlijk best proberen, maar ik gok zomaar dat het em niet gaat worden
DM's , geen idee welke maat, moet ik even zoeken.
maandag 29 oktober 2012 om 21:41
En ook deze spulletjes voor de laatste keer in de aanbieding. Eind van de week ga ik naar de tweedehandswinkel om spullen weg te brengen.
1. zo'n knisperding van de Hema:
2. Beertje met muziekdoosje (zacht geluid, nooit gebruikt)
3. Meisjesbadpak maat 74
4. Babyslofjes 12-18mnd (ongedragen)
6.Rood J&J-shirt maat 68 (gedragen)
7. Baby-born mutsjes (ongedragen)
1. zo'n knisperding van de Hema:
2. Beertje met muziekdoosje (zacht geluid, nooit gebruikt)
3. Meisjesbadpak maat 74
4. Babyslofjes 12-18mnd (ongedragen)
6.Rood J&J-shirt maat 68 (gedragen)
7. Baby-born mutsjes (ongedragen)
maandag 29 oktober 2012 om 21:43
Ik heb dus pas laarzen gekocht in maat 38. Die perfect passen.
Maar dan moeten ze wel breed zijn dus. Een grote 38 pas ik, als ie breed is, een kleintje is kansloos.
Boro, je moet me eens even loepen... Domme TO tot en met
Als je loept zie je wel waarom jij er naar moet gaan kijken
Maar dan moeten ze wel breed zijn dus. Een grote 38 pas ik, als ie breed is, een kleintje is kansloos.
Boro, je moet me eens even loepen... Domme TO tot en met
Als je loept zie je wel waarom jij er naar moet gaan kijken
668, the neighbour of the Beast