Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag Tamina weggeven. Ze kan heerlijk koken, is beeldschoon en heeft een geweldig mooi decolleté.

Ze is zo goed als nieuw, reden dat ik haar wegdoe is overcompleet.
quote:bankje schreef op 29 oktober 2012 @ 08:36:

[...]

Waar en Wanneer? Ik heb wel zin in een feestje.haha, bij Marels dan denk ik? Zij heeft de soep... euhh, woensdag as, halloween, iedereen als spook verkleed haha, zien we elkaar nog steeds niet..
Polkadot, is goed! ik wacht op je mail

Over pompoenfeestjes gesproken, is dat haakfeest van een tijd geleden nog geweest? Ben benieuwd naar de resultaten
quote:tutu87 schreef op 27 oktober 2012 @ 23:42:

Ik heb in de aanbieding. Gratis op te halen regio gooi. Stoomstrijkijzer jurkje paar leuke tops maat l/xl een 1pers bed met matras blauwe schoentjes met houten hak. Interesse? Roep maar!

Ik zie je niet meer online, maar heb nog steeds interesse in de tops en het jurkje! WIl je mij mailen op newnickviva @ gmail . com?

Alvast bedankt!
Hallo allemaal,

Ben begonnen met uitzoeken maar het is zo veel! Wie helpt mij van mijn boeken af? Eerste selectie (er volgt nog veeeeeeeel meer)

- Carol Goodman - het meer van de meisjes

- Tom Clancy - golf van ontzetting

- Dan Brown - de Da Vinci Code

- Colin Dexter - Inspecteur Morse // de stilte rond Nicholas Quinn

- David Baldacci - Vuil spel

- David Baldacci - Op eigen gezag

Wie oh wie? Mijn mailadres is gewoon suz @ hot mail . com (maar dan zonder al die spaties uiteraard)
Jasje is onderweg naar Bird73. Hanglamp, mail is gestuurd.

Nog te geef: 2 paar jongensgympies maat 26.1 paar is een laag, zwart model met klittenband.

De andere is een enkelhoog model met veter en aan de zijkant een rits. Het is in navy kleuren en een navyprint.

Mailen kan naar polkadot punt viva @ gmail punt com
Ik heb een zwarte Lange mouwloze avondjurk van Sandwich maat 42, valt als 40. Een keertje gedragen op een gala, daarna de kast in gegaan. Pas m niet meer!

Verder nog 3 paar jongens schoentjes maat 22/23. En een winterjasje maat 74.
Jet, zou je een foto van die avondjurk willen/kunnen maken?
Kan het proberen isa, maar zwart fotografeert zo slecht!
Beetje dit idee

http://www.otto.nl/produc ... M-jurk&itemId=10005639543
quote:jetfreggel30 schreef op 29 oktober 2012 @ 20:22:

Kan het proberen isa, maar zwart fotografeert zo slecht!

Ja, dat is ook zo. Niet over nagedacht. Linkje bekeken, mooi!

Ik ga in december voor het eerst naar een kerstgala. Is je jurk daarvoor geschikt, denk je?
Tsja ik denk het wel Isa! Wat is je confectiemaat ?
40
In welke regio woon je, Jet?
Piep
Oh, dat is te ver weg om even te passen. Mag ik hem dan van je overnemen? Mocht hij niet passen, dan stuur ik je hem weer terug of ik plaats hem weer hier.

Zullen we de verzendkosten enzo even via de mail doen? Je mag me mailen op isavanviva [at] gmail [punt] com
Te geef, omgeving Dordrecht :

2dvd's van Grindhouse: Death Proof ( Quentin Tarantino ) en Planet Terror ( Robert Rodriguez ) Regio 1 ( amerikaans dus. )

Dvd Eyes wide shut.

FIFA 2008 en 2009 voor de playstation 3.

En een paar legerkistjes 240 * Maat 38 * in zeer goede staat, ze zijn mij echt te klein :(
BORODINININININI!!

Zijn dat brede of smalle kissies?

Als ze een beetje breed zijn pas ik ze misschien.

Wat voor maat DM's draag jij?

Dan kan ik peilen of we qua maat overeen komen Ik weet het niet meer namelijk. Wel nog dat jij mn sandalen paste, toch?
668, the neighbour of the Beast
In de herhaling: Ik breng ze aan het eind van de week naar de kringloop, als ik niemand anders er blij mee kan maken.

1 dag gedragen op een bruiloft:

Gratis af te halen in regio 036 of tegen verzendkosten (vanaf ¤4,00)
Isa, je hebt mail!
Enne:

Lang zal Borodininininini leeeeeven

Lang zal Borodininininini leeeeeeeeeven

Lang zal Borodininininini leeeeeeven in de gloriaaaaaaaaa

In de gloriaaaaaaaaaa

In de gloriiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hiep hiep..

Hoeraaaaaaaaaaaaaaa.

Kusje op je bolle oogjes Borodininininini en gefeliciteerd met je 25e verjaardag
quote:Marels schreef op 29 oktober 2012 @ 21:38:

BORODINININININI!!

Zijn dat brede of smalle kissies?

Als ze een beetje breed zijn pas ik ze misschien.

Wat voor maat DM's draag jij?

Dan kan ik peilen of we qua maat overeen komen Ik weet het niet meer namelijk. Wel nog dat jij mn sandalen paste, toch?

Jij gaat ze ook niet passen idd, ik heb jouw sandalen idd afgedragen ( van de zomer met pijn in mijn hart echt weg moeten doen omdat de band over mijn wreef begon te scheuren. ) deze zijn echt smal. Ik kan mijn voet er wel inkrijgen, maar zodra ik ga staan doet het pijn. En uitlopen is met echt niet gelukt. Ze zijn gewoon echt te klein ( maat 38 dus :( ) Ik heb ze ook weer gekregen van een vriendin die ze te klein gekocht had. Ik was nog even in de hoop dat het mij wel zou lukken.. maar helaas.

Je mag het natuurlijk best proberen, maar ik gok zomaar dat het em niet gaat worden

DM's , geen idee welke maat, moet ik even zoeken.
En ook deze spulletjes voor de laatste keer in de aanbieding. Eind van de week ga ik naar de tweedehandswinkel om spullen weg te brengen.

1. zo'n knisperding van de Hema:

2. Beertje met muziekdoosje (zacht geluid, nooit gebruikt)

3. Meisjesbadpak maat 74

4. Babyslofjes 12-18mnd (ongedragen)

6.Rood J&J-shirt maat 68 (gedragen)

7. Baby-born mutsjes (ongedragen)

Bolle oogjes? Watte?
Ik heb dus pas laarzen gekocht in maat 38. Die perfect passen.

Maar dan moeten ze wel breed zijn dus. Een grote 38 pas ik, als ie breed is, een kleintje is kansloos.

Boro, je moet me eens even loepen... Domme TO tot en met

Als je loept zie je wel waarom jij er naar moet gaan kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven