Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Bokito, wil je de bloemetjes op (kleine) haarspeldjes hebben of op badstof elastiekjes??? Ze liggen klaar, als het lukt doe ik ze vanavond op de bus!!
Aardbei, mail me even de nummers op lelytje punt van punt dalen op gmail

En je adres
quote:aaaardbei schreef op 31 oktober 2012 @ 15:12:

Lelytjevandalen, je zou mij er super blij mee kunnen maken!

Hoop echt zo dat ik een boek vol kan krijgen voor m! En zodra ik dubbele kaartjes heb, ben ik uiteraard bereid jullie te helpen daarmee.

Superdieren actie AH begint weer al ontdekt?
quote:watervrouw2 schreef op 31 oktober 2012 @ 15:31:

[...]

Superdieren actie AH begint weer al ontdekt?Thanks!
quote:Bokito schreef op 31 oktober 2012 @ 14:59:

Ayla 98 heb ik! (en super van de speltjes )

Lelytje ik heb voor jou 23,50 en 107

Maylea voor jou heb ik;

17, 20, 25, 43, 46, 50, 55, 57, 58, 62, 84, 89, 100, 112, 117, 118, 120, 139, 143, 147, 153, 155, 167, 169, 185, 197, 200, 201

Mailen jullie je adres naar dawn_mp et hetemeel punt NL(!)Mail verstuurd
@ayla

Pakketje is vandaag binnen gekomen!

Wat een leuke kleertjes zeg, je hebt mijn smaak goed ingeschat! Zoonlief heeft weer leuke dingen om straks aan te trekken!
quote:ayla2 schreef op 31 oktober 2012 @ 15:10:

[...]

Oh, daar zou ik heel erg blij mee zijn!! Ik vind leggings ideaal en leuk, maar dochterlief slijt ze bij de vleet Zag hele leuke bonte, maar dat is dan bijna zonde van het geld, ze heeft ze een paar keer aan dan weer een gat erin..... ik dacht altijd dat meisjes dat niet hadden.....Hahahaha das precies de reden waarom ik zo'n 20 leggings per seizoen koop voor mijn dochter. En altijd blijven er een paar liggen...zonde! Ik heb ze in alle kleuren en ik ben morgen vrij dus wilde de kast van dochter gaan uitzoeken (alle maten 110/116 eruit). Misschien wil je mij even mailen op gewoon suz @ hot mail. com (zonder spaties uiteraard), dan zal ik je morgen even een foto mailen van al het leuks ;)
Ayla mag het ook 1 op elastiekje en 1 op speltje
quote:Maylea schreef op 31 oktober 2012 @ 13:36:

[...]

En mail terug Ik heb ze op de post gedaan, als het goed is heb je ze dus morgen.
Ik heb nog een 2,5 zitsbank in de aanbieding.

Op te halen in omgeving Zaandam

Geata, ik heb geen mail ontvangen. Heb je mijn adres goed overgenomen?

mamariaviaviva at gmail.com
Maria, dat is ook wel een belachelijk moeilijk mailadres he
668, the neighbour of the Beast
quote:gewoonsuz schreef op 31 oktober 2012 @ 07:59:

Marels, zou ik misschien het boek van de zelfmoordkonijntjes mogen hebben? Dat zijn toch die grappige tekeningetjes waarin een konijn elke keer een andere manier verzint om zelfmoord te plegen??

Ik heb voor jou (geen idee of je er wat aan hebt) anders wel glaszegels van de HEMA, twee kaarten vol dus twee glazen. Moet je alleen dan wel zelf halen bij een HEMA in je buurt, want durf geen glazen op te sturen (goh...). Of ander mischien een leuk boek voor je vader (heeft hij een favoriete schrijver?)

Ik denk best dat jij die mag hebben.

Glazen; ik vind dat erg leuk maar ik vrees dat vriend me dan de nek om draait als ik meer glazen in huis haal.

Maar ik hoef er niks voor terug hoor!

Mail me maar op marelsmarels@gmail.com
Marels, je moest mij helpen herinneren je de optimel codes toe te sturen. Nu ben ik het alsnog vergeten... Oké, ik ga het nu direct doen.

En Gewoonsuz, het vest is naar je onderweg.
Goh Kanon, wil je mij die optimelcodes nog sturen?
quote:gewoonsuz schreef op 31 oktober 2012 @ 16:38:

[...]

Hahahaha das precies de reden waarom ik zo'n 20 leggings per seizoen koop voor mijn dochter. En altijd blijven er een paar liggen...zonde! Ik heb ze in alle kleuren en ik ben morgen vrij dus wilde de kast van dochter gaan uitzoeken (alle maten 110/116 eruit). Misschien wil je mij even mailen op gewoon suz @ hot mail. com (zonder spaties uiteraard), dan zal ik je morgen even een foto mailen van al het leuks ;)Je hebt mail!! Helemaal super, ik wordt er al helemaal blij van!
quote:Marels schreef op 31 oktober 2012 @ 21:21:

[...]

Ik denk best dat jij die mag hebben.

Glazen; ik vind dat erg leuk maar ik vrees dat vriend me dan de nek om draait als ik meer glazen in huis haal.

Maar ik hoef er niks voor terug hoor!

Mail me maar op marelsmarels@gmail.comIk heb je gemaild!
quote:kanon schreef op 31 oktober 2012 @ 21:26:

Marels, je moest mij helpen herinneren je de optimel codes toe te sturen. Nu ben ik het alsnog vergeten... Oké, ik ga het nu direct doen.

En Gewoonsuz, het vest is naar je onderweg.kanon, ik heb je net gemaild maar ook nog even via het topic : heel erg bedankt, ook namens mijn moeder (die lekker nog van niks weet hihi), superlief van je!
Ik heb nog een set speelkaarten in een blik van Harry Potter gevonden.

Dus; Harry Potter blik, Harry Potter kaarten.

Iemand?
Verdikkie, kan nog steeds geen plaatjesplakken, ondanks vragen van toestemming. Snik!
anoniem_122604 wijzigde dit bericht op 01-11-2012 11:00
Reden: plaatje lukt niet
% gewijzigd
Hoe zou dat moeten kunnen dan?Ik heb toestemming gevraagd en gekregen, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik dan moet plakken. Gewoon knippen en plakken werkt niet. Via afbeelding invoegen tuurlijk wel, maar ja, dan moet je een URL invoeren..
Maar dan lukt het me nog niet. Had een foto op mijnalbum.nl gezet. Maar toen ik op Viva het plaatje wilde doen via 'voeg een afbeelding toe" en ik aangaf waar de foto stond, stond er alleen de link met een kruisje erachter. Een link plakken vind ik ook irritant want dan moeten lezers nog doorklikken. I give up
YESSS!!!! HIJ DOET HET!!!! IK KAN HET!!!!!

Sorry allemaal voor het kleine stukje topic vervuiling, maar ik kan eindelijk plaatjes plakken!!!! Een wereld gaat voor me open
En nu ik weet hoe het werkt :

Bruine laarsjes van Jill, lekker warm door de voering. Maat 28/29 (hangt van de sokken af die je er in draagt). Zijn eigenlijk voor een jongen, maar dochterlief heeft ze gedragen en dat lijkt niet raar. Gedragen maar in hele goede staat. Iemand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven