Wekke fotocamera
woensdag 11 juli 2018 om 16:25
Ik heb nu een simpele fotocamera, maar die gaat een beetje stuk.
Ik vind het ontzettend leuk om foto’s te maken.
Ik heb totaal geen verstand van fotocamera’s en wil graag een goede fotocamera kopen.
Wat raden jullie mij aan?
Wat is het verschil tussen een spiegelreflexcamera en systeemcamera?
Ik vind het ontzettend leuk om foto’s te maken.
Ik heb totaal geen verstand van fotocamera’s en wil graag een goede fotocamera kopen.
Wat raden jullie mij aan?
Wat is het verschil tussen een spiegelreflexcamera en systeemcamera?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
woensdag 11 juli 2018 om 16:51
Ga naar mediamarkt en laat het verschil je uitleggen en laten zien.
Aan een spiegelreflex heb je pas wat als je ook écht weet hoe 'ie werkt en kunt instellen, anders is het weggegooid geld. Dus mocht je daarvoor gaan, óók op cursus gaan!
Aan een spiegelreflex heb je pas wat als je ook écht weet hoe 'ie werkt en kunt instellen, anders is het weggegooid geld. Dus mocht je daarvoor gaan, óók op cursus gaan!
'we are all a little broken. but the last time I checked, broken crayons can still color.'
woensdag 11 juli 2018 om 16:55
Ga naar een goede fotozaak en overleg daar wat geschikt is. Heel belangrijk is dat je een camera kunt uitproberen, dat hij lekker in de hand ligt.
En je budget is ook belangrijk natuurlijk.
Een belangrijk verschil is gewicht, een dslr is zwaarder dan een systeemcamera. Als je met verschillende lenzen, body en toebehoren op pad wil kan dat belangrijk zijn.
En je budget is ook belangrijk natuurlijk.
Een belangrijk verschil is gewicht, een dslr is zwaarder dan een systeemcamera. Als je met verschillende lenzen, body en toebehoren op pad wil kan dat belangrijk zijn.