Welke forummers zou jij wel eens in het echt willen zien en
zondag 20 december 2009 om 12:33
Ik bijvoorbeeld zou best willen weten wie Meds in real life is omdat ik haar bijdrage vaak zo lekker nuchter en direct vind. Vroeger vond ik de stukjes van Antonio altijd leuk om te lezen omdat hij volgens mij best een hele intelligente man was, zonder het nou direct altijd met hem eens te zijn. (waar is hij trouwens gebleven, of zie ik hem over het hoofd?)

zondag 20 december 2009 om 15:28
quote:mylenevalerie schreef op 20 december 2009 @ 15:21:
[...]
Nou als je een pak kaasfondue onder je arm meeneemt weet ik je zo te vinden ...... ruiken hoor .
Voor de zekerheid ben ik destijds niet eens naar die schoolreunie gegaan. Nou had ik ook niet zo'n leuke schooltijd, dat scheelt.
Een kaasfondue meet! Ja, dat lijkt me wel wat.
En ik ga nooit meer naar een schoolreunie. Geen idee waarom ik eigenlijk ging. Om niet toe te geven aan m'n angst dat ik niet durfde denk ik.
[...]
Nou als je een pak kaasfondue onder je arm meeneemt weet ik je zo te vinden ...... ruiken hoor .
Voor de zekerheid ben ik destijds niet eens naar die schoolreunie gegaan. Nou had ik ook niet zo'n leuke schooltijd, dat scheelt.
Een kaasfondue meet! Ja, dat lijkt me wel wat.
En ik ga nooit meer naar een schoolreunie. Geen idee waarom ik eigenlijk ging. Om niet toe te geven aan m'n angst dat ik niet durfde denk ik.
zondag 20 december 2009 om 15:29

zondag 20 december 2009 om 15:32

zondag 20 december 2009 om 15:33
zondag 20 december 2009 om 15:34
quote:Digitalis schreef op 20 december 2009 @ 15:23:
Ik durf niet naar grootschalige meets. Bang dat ik tegenval, bang dat het hoertje-kijken is en bang dat het littekenspotten is. Ik geef het maar gewoon toe.heb je jezelf altijd mooier en stoerder voorgespiegeld dan je in werkelijkheid bent ? ja dan heb je een probleem
Ik durf niet naar grootschalige meets. Bang dat ik tegenval, bang dat het hoertje-kijken is en bang dat het littekenspotten is. Ik geef het maar gewoon toe.heb je jezelf altijd mooier en stoerder voorgespiegeld dan je in werkelijkheid bent ? ja dan heb je een probleem

zondag 20 december 2009 om 15:36
quote:Digitalis schreef op 20 december 2009 @ 15:21:
Die mini-meet zie ik zeker zitten Noa! Vond je enorm tof. En naar Sarah wil ik ook wel, lekker naar Australie.
Elninjoo, als het weer beter is moeten we eens gaan paardrijden en babbelen over onze ontbrekende kinderwens
Twompie wil ik ook zien maar dan enkel MET konijn.
Lijkt me tof Digi!
(en mocht je mijn kant op komen, dan kan ik je ook verblijden met 'n ontmoeting met 'n lief hangoorkonijn )
Die mini-meet zie ik zeker zitten Noa! Vond je enorm tof. En naar Sarah wil ik ook wel, lekker naar Australie.
Elninjoo, als het weer beter is moeten we eens gaan paardrijden en babbelen over onze ontbrekende kinderwens
Twompie wil ik ook zien maar dan enkel MET konijn.
Lijkt me tof Digi!
(en mocht je mijn kant op komen, dan kan ik je ook verblijden met 'n ontmoeting met 'n lief hangoorkonijn )
zondag 20 december 2009 om 15:37
quote:chopper schreef op 20 december 2009 @ 15:34:
[...]
heb je jezelf altijd mooier en stoerder voorgespiegeld dan je in werkelijkheid bent ? ja dan heb je een probleem
Denk niet dat Digi dat bedoelt.
Snap haar wel...ze loopt al een poosje mee en er is inmiddels een hoop gebeurt en verteld.
Dan kun je een gevoel krijgen dat voor het een aantal mensen 'apies kijken' is..
[...]
heb je jezelf altijd mooier en stoerder voorgespiegeld dan je in werkelijkheid bent ? ja dan heb je een probleem
Denk niet dat Digi dat bedoelt.
Snap haar wel...ze loopt al een poosje mee en er is inmiddels een hoop gebeurt en verteld.
Dan kun je een gevoel krijgen dat voor het een aantal mensen 'apies kijken' is..

zondag 20 december 2009 om 15:38
Ik zou het Allerliefste Leo een keer ontmoeten.
Omdat ze zo wijs, zo onbevooroordeeld, zo vol humor, zo zacht, zo integer, zo eerlijk,zo een dierenvriend, zo verstandig, zo behulpzaam, zo lief, kortom alles is.
Gewoon een moordmeid, in een woord.
Voor Leo
Omdat ze zo wijs, zo onbevooroordeeld, zo vol humor, zo zacht, zo integer, zo eerlijk,zo een dierenvriend, zo verstandig, zo behulpzaam, zo lief, kortom alles is.
Gewoon een moordmeid, in een woord.
Voor Leo
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
zondag 20 december 2009 om 15:39
quote:La India schreef op 20 december 2009 @ 15:35:
[...]
[edit door moderator]Zeg, doe me een lol ; je hoeft tegen mij niet over HPL te praten en te melden wat je van haar vindt ; doe dat lekker als ze aanwezig is maar hou mij er buiten.
[...]
[edit door moderator]Zeg, doe me een lol ; je hoeft tegen mij niet over HPL te praten en te melden wat je van haar vindt ; doe dat lekker als ze aanwezig is maar hou mij er buiten.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 20-12-2009 20:29
Reden: Provocerende quote
Reden: Provocerende quote
% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Digi, je hoeft de mensen op de meeting dan in ieder geval niks uit te leggen?
Zo van Ja, hoertje, littekens check, poppetje gezien, kastje dicht, next! En dan lekker zwijmelen over Poetin, wodka en kalashnikovs Ik bedoel; je hoeft het er dan ook niet meer over te hebben toch? Aangezien mensen van tevoren al (min of meer) weten hoe het zit.
Ik zou het ook doodeng vinden hoor.
Zo van Ja, hoertje, littekens check, poppetje gezien, kastje dicht, next! En dan lekker zwijmelen over Poetin, wodka en kalashnikovs Ik bedoel; je hoeft het er dan ook niet meer over te hebben toch? Aangezien mensen van tevoren al (min of meer) weten hoe het zit.
Ik zou het ook doodeng vinden hoor.