Welke forummers zou jij wel eens in het echt willen zien en
zondag 20 december 2009 om 12:33
Ik bijvoorbeeld zou best willen weten wie Meds in real life is omdat ik haar bijdrage vaak zo lekker nuchter en direct vind. Vroeger vond ik de stukjes van Antonio altijd leuk om te lezen omdat hij volgens mij best een hele intelligente man was, zonder het nou direct altijd met hem eens te zijn. (waar is hij trouwens gebleven, of zie ik hem over het hoofd?)
zondag 20 december 2009 om 15:12
Rider ben ik inderdaad ook benieuwd naar. En Meds, en alle anderen die altijd slimme dingen zeggen!
Echt waar hoor, ik lees hier al best wel lang mee, post iets minder fanatiek, maar wat zitten hier een hoop prachtige sterke vrouwen en mannen waar ik een hoop van geleerd heb, ondanks dat ik zelf nooit echt problemen op het forum neergeplempd heb.
Echt waar hoor, ik lees hier al best wel lang mee, post iets minder fanatiek, maar wat zitten hier een hoop prachtige sterke vrouwen en mannen waar ik een hoop van geleerd heb, ondanks dat ik zelf nooit echt problemen op het forum neergeplempd heb.

zondag 20 december 2009 om 15:12
quote:Solomio schreef op 20 december 2009 @ 15:06:
Zo spontaan ook, al die mensen die mij willen ontmoeten.
Ik wil ontmoeten: de meiden van het Slimme Meiden topic, de meiden van het 100+ topic, en verder iedereen die daar niet post maar die ik toch wil ontmoeten.
Lijsten maken is echt niet te doen Solo, voor mij althans omdat ik echt veel mensen leuk vind. Ik ben dan ook een forumslet in hart en nieren.
Misschien is zo'n grote meeting toch wel een goed idee, omdat je dan meteen een heleboel forummersvliegen in één klap slaat.
Zo spontaan ook, al die mensen die mij willen ontmoeten.
Ik wil ontmoeten: de meiden van het Slimme Meiden topic, de meiden van het 100+ topic, en verder iedereen die daar niet post maar die ik toch wil ontmoeten.
Lijsten maken is echt niet te doen Solo, voor mij althans omdat ik echt veel mensen leuk vind. Ik ben dan ook een forumslet in hart en nieren.
Misschien is zo'n grote meeting toch wel een goed idee, omdat je dan meteen een heleboel forummersvliegen in één klap slaat.
zondag 20 december 2009 om 15:15
quote:Vinyl schreef op 20 december 2009 @ 14:58:
[...]
Dat ben ik! *perplex*
Was je niet op de meet?
Nee, was niet op de meet. Er zijn namelijk ook zat forummers die ik absoluut niet wil ontmoeten
En perplex hoef je niet te zijn. Ik vind je als engel altijd rechtvaardig en als forummer vind ik je grappig. Ik zou het best eens met je willen hebben over je reizen door Amerika en zo.
[...]
Dat ben ik! *perplex*
Was je niet op de meet?
Nee, was niet op de meet. Er zijn namelijk ook zat forummers die ik absoluut niet wil ontmoeten
En perplex hoef je niet te zijn. Ik vind je als engel altijd rechtvaardig en als forummer vind ik je grappig. Ik zou het best eens met je willen hebben over je reizen door Amerika en zo.

zondag 20 december 2009 om 15:16
Andere mensen ontmoeten is best leuk op zo'n meeting.
Alleen jammer dat ze mij dan ook meteen zouden leren kennen. Als iemand me al kent, val ik enorm tegen. Maar erger lijkt me het als mij het zelfde gebeurd als bij de schoolreunie waar ik ben geweest. Niemand had enig idee wie ik was, of wat ik daar deed. Best pijnlijk als je moet uitleggen dat je 4 jaar bij iemand in de klas hebt gezeten.
Alleen jammer dat ze mij dan ook meteen zouden leren kennen. Als iemand me al kent, val ik enorm tegen. Maar erger lijkt me het als mij het zelfde gebeurd als bij de schoolreunie waar ik ben geweest. Niemand had enig idee wie ik was, of wat ik daar deed. Best pijnlijk als je moet uitleggen dat je 4 jaar bij iemand in de klas hebt gezeten.
zondag 20 december 2009 om 15:17
Ik zou eigenlijk liever eens stiekem andere forummers willen bekijken vanachter zo'n spiegel-doorkijk-ding. Dus dat ik lekker mijn nieuwsgierigheid kan bevredigen of Eleonora in het echt ook zo klein en kek is, of Spinster van die mooie blonde haren heeft, hoe sexy Digi is, hoe stoer BGB, HPL en Meds... En hoe MissMara, Arwen, Djoels, Qwertu er uit zien.
Ik ben retenieuwsgierig, maar zou het juist weer niet fijn vinden om ook mezelf te laten zien.
Nee, dan blijf ik toch liever een onbekende grijze forum-muis.
Ik ben retenieuwsgierig, maar zou het juist weer niet fijn vinden om ook mezelf te laten zien.
Nee, dan blijf ik toch liever een onbekende grijze forum-muis.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
zondag 20 december 2009 om 15:17
zondag 20 december 2009 om 15:19
quote:absoluteEinstein schreef op 20 december 2009 @ 15:16:
Alleen jammer dat ze mij dan ook meteen zouden leren kennen. Als iemand me al kent, val ik enorm tegen. Maar erger lijkt me het als mij het zelfde gebeurd als bij de schoolreunie waar ik ben geweest. Niemand had enig idee wie ik was, of wat ik daar deed. Best pijnlijk als je moet uitleggen dat je 4 jaar bij iemand in de klas hebt gezeten.Hoeft niet aan jou te liggen hoor...
Alleen jammer dat ze mij dan ook meteen zouden leren kennen. Als iemand me al kent, val ik enorm tegen. Maar erger lijkt me het als mij het zelfde gebeurd als bij de schoolreunie waar ik ben geweest. Niemand had enig idee wie ik was, of wat ik daar deed. Best pijnlijk als je moet uitleggen dat je 4 jaar bij iemand in de klas hebt gezeten.Hoeft niet aan jou te liggen hoor...
zondag 20 december 2009 om 15:19
Iedereen van 3000+ (heb er al een paar gezien maar de rest ben ik ook benieuwd naar)
Leo, ook wel gezien maar niet in levende lijve.
Dieg, stond in de planning maar is zo'n pokke-end weg.
Euh...vast nog wel meer maar ik weet het zo even niet.
Oh ja, HPL natuurlijk want die heb ik genegeerd niet gesproken op de meet.
Leo, ook wel gezien maar niet in levende lijve.
Dieg, stond in de planning maar is zo'n pokke-end weg.
Euh...vast nog wel meer maar ik weet het zo even niet.
Oh ja, HPL natuurlijk want die heb ik genegeerd niet gesproken op de meet.
zondag 20 december 2009 om 15:21
zondag 20 december 2009 om 15:21
quote:absoluteEinstein schreef op 20 december 2009 @ 15:16:
Nou als je een pak kaasfondue onder je arm meeneemt weet ik je zo te vinden ...... ruiken hoor .
Voor de zekerheid ben ik destijds niet eens naar die schoolreunie gegaan. Nou had ik ook niet zo'n leuke schooltijd, dat scheelt.
Nou als je een pak kaasfondue onder je arm meeneemt weet ik je zo te vinden ...... ruiken hoor .
Voor de zekerheid ben ik destijds niet eens naar die schoolreunie gegaan. Nou had ik ook niet zo'n leuke schooltijd, dat scheelt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 20 december 2009 om 15:25
zondag 20 december 2009 om 15:25
zondag 20 december 2009 om 15:26
zondag 20 december 2009 om 15:26
quote:eleonora schreef op 20 december 2009 @ 15:12:
[...]
Ik was begonnen aan een lijstje, maar heb het weer gewist. Bang dat ik iemand zou vergeten, of dat iemand zich gepasseerd zou voelen.
Eigenlijk wil ik iedereen die ik wel es lees/spreek hier wel ontmoeten.
[...]
Ik was begonnen aan een lijstje, maar heb het weer gewist. Bang dat ik iemand zou vergeten, of dat iemand zich gepasseerd zou voelen.
Eigenlijk wil ik iedereen die ik wel es lees/spreek hier wel ontmoeten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning