Welke forummers zou jij wel eens in het echt willen zien en

20-12-2009 12:33 457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bijvoorbeeld zou best willen weten wie Meds in real life is omdat ik haar bijdrage vaak zo lekker nuchter en direct vind. Vroeger vond ik de stukjes van Antonio altijd leuk om te lezen omdat hij volgens mij best een hele intelligente man was, zonder het nou direct altijd met hem eens te zijn. (waar is hij trouwens gebleven, of zie ik hem over het hoofd?)
Ik zou een meet willen met de vrouwen van het 'tetter hier over je dier' topic willen en dan mét de dieren er bij.

Kan natuurlijk niet maar ik zou de dieren (en hun bazen) wel graag eens willen zien.

En de BEO's natuurlijk.

Alle BEO's. De ouwe ken ik al, de nieuwe(re) niet. Dat zal me een leuk, alternatief meetinkje worden....

*wrijft zich vergenoegd in de handen*
quote:eleonora schreef op 20 december 2009 @ 14:33:

Ik zou een meet willen met de vrouwen van het 'tetter hier over je dier' topic willen en dan mét de dieren er bij.

Kan natuurlijk niet maar ik zou de dieren (en hun bazen) wel graag eens willen zien.

En de BEO's natuurlijk.

Alle BEO's. De ouwe ken ik al, de nieuwe(re) niet. Dat zal me een leuk, alternatief meetinkje worden....

*wrijft zich vergenoegd in de handen*goed plan een beomeeting, wel bij meds hoor.
quote:eleonora schreef op 20 december 2009 @ 14:30:

[...]

Het bestaat niet meer !ah hoe kan dat nou? zo'n sfeervol gebeuren, leuke vlotte bediening. zeker een scheiding aan ten grondslag
beo ??? Heb ik iets gemist ?
Ik weet niet of ik wel naar de meeting durf kan hoor .
quote:hompeltjepompeltje schreef op 20 december 2009 @ 14:37:

beo ??? Heb ik iets gemist ?Je wil toch niet zeggen dat je niet weet wie/wat de BEO beweging is?
Van de forummers zou ik 'Fienewiep' wel eens willen ontmoeten. En 'ikbenik'. Van de engeltjes zou ik nummer 1 wel eens willen ontmoeten.
quote:Vinyl schreef op 20 december 2009 @ 13:25:

Jaa, Elninjoo wil ik ook gaag ontmoeten. Staat nog steeds een keer in de planning, dus zou leuk zijn!

Ja, dat gaan we doen dit voorjaar!

Mijn enige vivaforummeet tot nu toe was 2 weken geleden in Sydney met sarah2ndlife. Was erg voor herhaling vatbaar maar helaas niet naast de deur.

Verder ben ik benieuwd naar Digi en ongetwijfeld nog wel meer mensen die ik regelmatig in diverse onderwerpen tegenkom.
Ik heb al veel leuke forummers ontmoet, maar op mijn lijstje staan nog Meds, BGB en Eleonora (de 3 forumwijzen dus).

Verder Iry (en haar konijn), Robo (kan het topic niet vinden), Demoiselle, Kaatje (nav dat ene topic vind ik jullie top), degenen die vaak op het Ik vertrektopic schrijven en nog vele meer.

Een minimeeting met Digi, Roos en Cour etc. zou ik nog eens heel leuk vinden en bij Twompie wil ik nog een keer langs gaan (ook om de echte Twompie te zien).

Maar goed, dat zit er voorlopig niet in, want ik zal een tijdje niet in NL zijn (kan dus ook niet op de volgende meeting komen).

De forummer die ik wel in het echt ga ontmoeten is Sarah2ndlife (leuk!).
Cum non tum age
quote:eleonora schreef op 20 december 2009 @ 14:33:

Haha,ik zie het al voor me..

Met zn allen bij jou thuis uiteraard en dan de katten achter de kippen aan,de konijnen worden door de fretten opgevreten en wij zien het niet want druk aan de babbel hoe gewéldig onze dieren zijn

(maar zonder dieren dan wel weer een leuk plan )
Ohw.. jammer dat je niet op de meet bent Noa! Had je graag ff echt/wat langer gesproken.
Met Oud&Nieuw ben ik in NL en ga ik meeten met de mensen van "mijn" topic: superveel zin in!

Verder zou ik dolgraag Boro, Leo, Meds en Korenwolf eens ontmoeten. En Vinyl en Angel5.

Wie weet!
Iry en Meds.
quote:himalaya schreef op 20 december 2009 @ 13:41:

En nu komen er weer een nieuw topic vol huilies omdat er niemand benieuwd is naar hullie...
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Christiane04 schreef op 20 december 2009 @ 14:42:

Van de forummers zou ik 'Fienewiep' wel eens willen ontmoeten. En 'ikbenik'. Van de engeltjes zou ik nummer 1 wel eens willen ontmoeten.

Dat ben ik! *perplex*

Was je niet op de meet?
quote:Solomio schreef op 20 december 2009 @ 14:57:

[...]

Ooooh, Solo natuurlijk, want die heb ik zo fijn gesproken op de mail!!!

quote:eleonora schreef op 20 december 2009 @ 13:37:

Ik zou een heleboel mensen wel in het echt willen zien (Spinster, Iry, Noa, Borodini, Robo en ga zo maar door) maar er is er één die ik echt heel graag wil zien en dat is Bia.

Bi, ik durf het nu, rijden, dus ik kan zo thee met je drinken (koffie lust ik niet)........... Al-tijd welkom!!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Solomio wil ook wel ontmoeten inderdaad!

En Iry.
quote:Jacqie schreef op 20 december 2009 @ 14:40:

[...]

Je wil toch niet zeggen dat je niet weet wie/wat de BEO beweging is?Uhm ja eigenlijk wel
Ik heb er al een heleboel in het echt gezien (van Good Luck topic) en Jonna. Wie ik wel graag wil zien is Zoebie, SarahScott, Fleurtje, Maeijken, HPL, Misschicken, Leo en ik vergeet er nu vast nog een paar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zo spontaan ook, al die mensen die mij willen ontmoeten.

Ik wil ontmoeten: de meiden van het Slimme Meiden topic, de meiden van het 100+ topic, en verder iedereen die daar niet post maar die ik toch wil ontmoeten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2009 @ 15:00:

[...]

Al-tijd welkom!!!Ik doe het hoor *dreig*, ik doe het echt!
Rider en VerryCherry zou ik wel eens in het echt willen zien.

De Angels heb ik allemaal gezien. Dat zijn dan meteen de enige forummers die ik ooit irl heb ontmoet.

En, uiteraard, zijn ze allemaal buitengewoon knap en vriendelijk.
quote:Maleficent schreef op 20 december 2009 @ 15:04:

Ik heb er al een heleboel in het echt gezien (van Good Luck topic) en Jonna. Wie ik wel graag wil zien is Zoebie, SarahScott, Fleurtje, Maeijken, HPL, Misschicken, Leo en ik vergeet er nu vast nog een paar.

Ow Male, jij hoort ook zo bij mijn verlanglijst......

quote:absoluteEinstein schreef op 20 december 2009 @ 15:08:

VerryCherry zou ik wel eens in het echt willen zien.

Die is irl ook zo leuheuk en lief!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven