Welke krant lees jij?

03-08-2011 17:35 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een krant. Maar ik weet nog niet welke. Welke lezen jullie?
quote:elninjoo schreef op 03 augustus 2011 @ 18:15:

Heb eigenlijk nooit 't nut gezien van papieren kranten. De echt spannende nieuwtjes hoor/zie je wel op tv en anno nu via internet. Bovendien kost 'n krant enorm veel voor iets wat je gewoon gratis kunt krijgen en je zit elke week met 'n stapel oud papier. Eigenlijk alleen maar nadelen vind ik persoonlijk. Bovendien vind ik het nieuws maar zelden interessant genoeg en dan vind je op internet toch gerichtere informatie.

Ben ik niet helemaal met je eens. De spannende nieuwtjes hoor je inderdaad al snel op radio of tv, maar de achtergrondverhalen staan toch vaak in de papieren kranten. Ook wel op internet, maar dan ga je vaak gericht op zoek, met als gevolg dat je ook weer belangrijke of andere interessante dingen mist.

Ieder z'n ding natuurlijk, maar ik vind het heerlijk om een papieren krant te lezen. Maar goed. Ik werk dan ook bij een krant.
NRC Next

Leuke en vlotte krant.
Van huis uit al het Algemeen Dagblad.

Heb nooit aan een andere krant kunnen wennen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Het loont zeker om proefabonnementen af te wisselen. Er zijn heel vaak goede aanbiedingen. Er is zelfs een speciale pagina op internet voor.
Ik lees geregeld (online en via losse verkoop, en 1 krant via een abonnement):

de Volkskrant

NRC

Eindhovens Dagblad

New York Times

De Morgen

De Standaard

Courrierinternational.com (maar die telt eigenlijk niet, natuurlijk)

Mijn voorkeur gaat uit naar de New York Times voor wereldnieuws, de Volkskrant voor Nederland, en De Morgen voor Vlaanderen.
Ik lees de leeuwarder courant. En verder online diverse andere kranten.
tsja.....
quote:Aubrey schreef op 03 augustus 2011 @ 20:10:

Het loont zeker om proefabonnementen af te wisselen. Er zijn heel vaak goede aanbiedingen. Er is zelfs een speciale pagina op internet voor.

Oh goed idee, die ga ik zoeken. Kan ik gelijk uittesten welke ik het leukst vind.

Fame, ik vind het geen lullige opmerking; ik ga wel mee in je verhaal dat het voor een ieder persoonlijk is. Toch vind ik het wel leuk om te lezen wat anderen voor krant hebben.

@de mensen die online de krant lezen: heb je dan een online abonnement? Of lees je gratis sites als nu.nl
NRC.

Heb een krant niet voor de nieuwsfeitjes, dat krijg ik gedurende de dag wel mee op internet/radio, maar voor de achtergrond- en opniestukken. En de columns.

En dat alles vind ik de NRC het beste in.

Heb ook jaren de volkskrant gehad, maar vindt het heel prettig dat NRC eind van de middag komt zodat je s'avonds lekker een uurtje met de krant kan zitten.

s'ochtends is er eigenlijk altijd haast en las ik misschien 10 min.

Op zaterdag hebben we een abonnement op 4 kranten. Zalig, zaterdag- en zondagochtend staan in het teken van lezen aan tafel, en koffie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven