Welkom in Café Wakker!
zaterdag 29 augustus 2015 om 01:02
zaterdag 29 augustus 2015 om 01:21
Ja is toch leuk iets wat je letterlijk elke dag gebruikt!!!! Ik zou het ook leuk vinden hoor. Hoopte ooit zo een grote te krijgen maar ik heb nu een bescheiden zoals die van jou, doorzichtig.
Zo lijken ze niet zo groot maar die ik bedoel zijn groot en onbetaalbaar hahahaah
Zo lijken ze niet zo groot maar die ik bedoel zijn groot en onbetaalbaar hahahaah
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 29 augustus 2015 om 01:30
quote:Jonari schreef op 29 augustus 2015 @ 01:25:
[afbeelding]
Ik kreeg met moederdag dit van zoon. Om T-shirts handig op te vouwen.
Wat een stom ding haha. Je bent minutenlang aan het knutselen om het er goed in te krijgen.Hahahah, had hij het net voor zijn verjaardag gehad en dacht dat onding geef ik weer een keer weg?
[afbeelding]
Ik kreeg met moederdag dit van zoon. Om T-shirts handig op te vouwen.
Wat een stom ding haha. Je bent minutenlang aan het knutselen om het er goed in te krijgen.Hahahah, had hij het net voor zijn verjaardag gehad en dacht dat onding geef ik weer een keer weg?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 29 augustus 2015 om 01:40
quote:Jonari schreef op 29 augustus 2015 @ 01:36:
[...]
Wil jij hem? Neem hem volgende keer zo voor je mee hoor!
Ja als je ook shirtjes en bloesjes dan mee levert want anders weet ik niet wat ik te vouwen heb
Ik ben nu nog tot kwart voor 3 wakker om 1 bloesje op een hanger te hangen (ja de rest van de handdoeken was hang ik dan ook maar even op hahaha.
[...]
Wil jij hem? Neem hem volgende keer zo voor je mee hoor!
Ja als je ook shirtjes en bloesjes dan mee levert want anders weet ik niet wat ik te vouwen heb
Ik ben nu nog tot kwart voor 3 wakker om 1 bloesje op een hanger te hangen (ja de rest van de handdoeken was hang ik dan ook maar even op hahaha.