Welkom in Café Wakker!
zaterdag 8 augustus 2015 om 02:47
zaterdag 8 augustus 2015 om 02:49
quote:DorothyParker schreef op 08 augustus 2015 @ 02:47:
[...]
Als je drie maanden niet rookt, kun je naar New York gaan.
Elke sigaret die je vanaf nu rookt, is weggesmeten geld.Dan moet je wel direct het uitgespaarde geld sparen. Dat heb ik niet gedaan en dan merk je er weinig van. Heel vreemd, maar dat verdwijnt op, voor mij, onverklaarbare wijze in andere ''gaten''.
[...]
Als je drie maanden niet rookt, kun je naar New York gaan.
Elke sigaret die je vanaf nu rookt, is weggesmeten geld.Dan moet je wel direct het uitgespaarde geld sparen. Dat heb ik niet gedaan en dan merk je er weinig van. Heel vreemd, maar dat verdwijnt op, voor mij, onverklaarbare wijze in andere ''gaten''.
zaterdag 8 augustus 2015 om 02:50
quote:MocyMoos schreef op 08 augustus 2015 @ 02:49:
[...]
Dan moet je wel direct het uitgespaarde geld sparen. Dat heb ik niet gedaan en dan merk je er weinig van. Heel vreemd, maar dat verdwijnt op, voor mij, onverklaarbare wijze in andere ''gaten''.Dat is meestal. Wij hebben destijds alles in een spaarpot gestoken voor petekind. Wordt al snel een mooi bedrag.
[...]
Dan moet je wel direct het uitgespaarde geld sparen. Dat heb ik niet gedaan en dan merk je er weinig van. Heel vreemd, maar dat verdwijnt op, voor mij, onverklaarbare wijze in andere ''gaten''.Dat is meestal. Wij hebben destijds alles in een spaarpot gestoken voor petekind. Wordt al snel een mooi bedrag.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 8 augustus 2015 om 02:51
zaterdag 8 augustus 2015 om 02:53
quote:prada schreef op 08 augustus 2015 @ 02:51:
[...]
Ik wil helemaal niet naar New York. Ik wil gewoon op mijn eigen bank mijn sigaretje roken
Met je schattige kleindochter op reis gaan.
Nieuwe keuken kopen.
Eindelijk eens botox nemen (grapje).
Elke reden is een goede reden. Maar met een doel voor ogen is het makkelijker.
[...]
Ik wil helemaal niet naar New York. Ik wil gewoon op mijn eigen bank mijn sigaretje roken
Met je schattige kleindochter op reis gaan.
Nieuwe keuken kopen.
Eindelijk eens botox nemen (grapje).
Elke reden is een goede reden. Maar met een doel voor ogen is het makkelijker.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:KiaOraHoi schreef op 08 augustus 2015 @ 02:51:
[img]http://images.ebaumsworld.com/thumbs/av ... 467910.jpg[/img]
[img]http://images.ebaumsworld.com/thumbs/av ... 467910.jpg[/img]