Welkom nieuwe forummers! Stel je hier voor.

17-02-2016 15:57 418 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
WELKOM NIEUWE FORUMMERS!



Ben je nieuw op het VIVA forum? Stel jezelf voor!

Onderstaand wat leuke vragen uit diverse pijlers van het forum. Vul gerust aan met andere leuke weetjes over jezelf/ uit je leven.



Daar komen ze!



- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

* Thuis of op jezelf wonend?

* NL of buitenland, stad of dorp?

* Studerend of werk?

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

* Lang haar of een kort pittig kapsel?

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

* Favoriete vakantiebestemming?

* Wat doe je als je de loterij wint?



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?



Veel forumplezier namens ons Modteam.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi allemaal,

Ik ben hier ooit gekomen door/voor het BDSM topic en heb na een tijd meelezen maar eens een account aangemaakt.

Ik woon alleen, met katten. Mijn liefdesleven is een puinhoop en als ik de lotto win (moet ik eerst meedoen) ga ik emigreren naar een warm land,

:bye:
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby7 schreef:
20-11-2019 13:08
Hi allemaal,

Ik ben hier ooit gekomen door/voor het BDSM topic en heb na een tijd meelezen maar eens een account aangemaakt.

Ik woon alleen, met katten. Mijn liefdesleven is een puinhoop en als ik de lotto win (moet ik eerst meedoen) ga ik emigreren naar een warm land,

:bye:
:biggrin:
Welkom!
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Thanks :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal!
Zoals mijn gebruikersnaam al doet vermoeden ben ik gek op katten. Momenteel heb ik 4 schatjes rondlopen, 1 broer en 3 (half) zusjes van 6/7 maanden.
Ik werk in de zorgsector en ben nog thuiswonend. Helaas verder nog niet zo'n uitgebreid privé leven.
Ik ben midden 20 en heb veel verschillende hobby's.
Ben benieuwd hoe ik het ga vinden op het forum :).
Groetjes!
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedenacht,

Vindingrijk is de naam. Nachtenlang heb ik geprobeerd antwoorden op mijn vragen te vinden via forums als deze.
Actief meedoen is wat ongemakkelijk, maar toch besloten om het te doen. Wie weet wat mijn mening bij kan dragen voor andere antwoordzoekers.

Ik ben niet altijd zo vaag, maar nu even wel.

Ik wens jullie een fijne week!
Alle reacties Link kopieren Quote
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Ooit vroeger als eens op gezeten en nu weer info gezocht en kwam ik weer hier terecht.
In mijn studententijd las ik de Viva samen met een huisgenoot.


- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Nickname heeft met mijn initialen te maken. Avatar is 1 van mijn 2 katten.

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Niet heel veel tijd hier, wel veel tijd op facebook. :)




* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden?
Verliefd en getrouwd met mijn man. Al 30+ jaar samen.

* Thuis of op jezelf wonend?
Op mezelf (met man) ;)

* NL of buitenland, stad of dorp?
NL in een dorp.

* Studerend of werk?
Nieuw werk en tegelijk studerend, BBL-traject. Druk, druk, druk dus.

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)
Tevreden zonder kids.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Katten! ;)

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Kroket, thee, drop, suiker.

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Verslaafd aan hardlopen.

* Lang haar of een kort pittig kapsel?
Kort kapsel, lang staat niet bij mij.

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Lezen: romans. Muziek: rock, new wave, punk.

* Favoriete vakantiebestemming?
Frankrijk.

* Wat doe je als je de loterij wint?
Vaak bij mijn zus langs in Australië. Mooi huis kopen, leuk vrijwilligerswerk doen.



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?
Hmmm, heb ik nog niet. Of toch wel: de kat uit de boom kijken is zo gek nog niet, kijk ook eens met interesse naar een ander.
Hallo allemaal,ik ben keetjetippel. Ik hou van een stevige discussie daar bijt ik me letterlijk en figuurlijk aan vast haha. Dus maak je borst maar nat! :cheer:
-
anoniem_393861 wijzigde dit bericht op 14-06-2020 19:00
99.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi allemaal! Ik stel me ook even voor.

Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Via de nieuwsbrieven van viva die ik nu al een tijdje krijg. Ik lees mee met de populaire topics en vanuit daar klik ik regelmatig door. Nu merkte ik toch af en toe de behoefte om te reageren, dus vandaar dat ik een account heb aangemaakt. Ik wil zelf ook eigenlijk wel een topic starten, maar ik neem aan dat er vast al ooit een topic over is gemaakt. De zoekfunctie vind ik niet zo handig? Start iedereen 'gewoon' maar een topic of is er wel een handige manier om het forum te doorzoeken? Nouja, aan de andere kant wil ik eerst ook 'gewoon' even meelezen en reageren voordat ik een eigen topic aanmaak.

Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Nickname: is niet mijn echte naam, wel mijn geboortejaar ;) Avatar heb ik (nog) niet.

Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Forummen bij VIVA: ik lees het nu denk 2x een half uurtje per week door. Andere social media: iets te vaak. Vaak als ik me verveel kom ik toch op social media terecht (instagram, twitter, facebook).

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden?
Aan het daten!

Thuis of op jezelf wonend?
Op mezelf in een studentenhuis. Wel heb ik een hele verdieping voor mezelf. Alleen de wc deel ik met 1 vrouwelijke huisgenoot.

NL of buitenland, stad of dorp?
NL, in een stad.

Studerend of werk?
Ik studeer (weer), tweede studie, laatste jaar. Op dit moment zit ik in de laatste weken van mijn fulltime afstudeerstage. Hiernaast werk ik nog 1 dag per week bij mijn bijbaantje (want onbetaalde stage).

Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)
Geen kinderen.

Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Op dit moment (helaas) geen huisdieren. Wel heb ik altijd een hond gehad en ik mis ook echt een hond in huis. Het is op dit moment alleen zielig om een hond in huis te halen, dan zou hij hele dagen alleen thuis zitten. Plus ik heb het geld er ook niet voor nu. Verder ben ik niet echt een kattenliefhebber, wel pas ik regelmatig op katten als hun baasjes op vakantie gaan, maar ik zou zelf geen kat in huis halen.

Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Gerecht: (vegetarische) sushi, curry. Drankje: witte wijn, rosé of bubbels! Snack: kaassoufflé, eigenlijk alles met kaas. :cheer2:

Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Sporten is niet mijn ding. Het is echt een klus om iets te vinden wat ik leuk vind. Ik heb nu sinds 1 maand een abonnement waarbij je verschillende sportlessen kunt volgen. Die variatie maakt het wel leuk. Geen liefhebber van sportprogramma's. Met het EK/WK voetbal kijk ik wel graag mee, maar dan meer voor de sfeer.

Lang haar of een kort pittig kapsel?
Lang haar

Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Ik vind spannende boeken heerlijk, ik probeer nu alle boeken van Harlan Coben te lezen. Verder ben ik op netflix 'verslaafd' aan Zweedse politieseries. The Bridge is echt mijn favoriet! En ik kijk nu Morden i Sandhamn, ook echt top.
Muzieksmaak: Echt van alles. Meezingmuziek: mijn guilty pleasure blijft muziek van The spice girls of backstreet boys. Maar ik ga ook naar hardstylefeestjes :A:

Favoriete vakantiebestemming?
Stedentripjes vind ik heel leuk. Laatst naar Stockholm geweest, ook om een vriendin op te zoeken. Onwijs mooie stad! Verder ben ik 1x op de Filipijnen geweest (bruiloft van diezelfde vriendin), ik zou graag een keer terug willen om meer eilanden te zien. En ik heb een half jaar in Abu Dhabi gewoond en 1,5 jaar later op vakantie daar terug geweest: ook zeker één van mijn favo bestemmingen.

Wat doe je als je de loterij wint?
Studieschuld afbetalen, mijn eerste auto kopen, mijn vader mee uit eten nemen, heel veel cadeautjes voor mijn babynichtje kopen.

En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?
'Be you, the world will adjust.'
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi allemaal,

Ik lees al een lange tijd mee! Voor antwoorden op de meest uiteenlopende vragen kwam ik hier zoeken en lezen. Nu toch eens een account aangemaakt om ook zelf eens écht te kunnen reageren. Hoe alles op het forum werkt weet ik nog niet precies, maar daar kom ik vanzelf wel achter. :-]

Ik ben 27 jaar oud en woon samen met mijn vriend in de stad. Wij hebben nog geen kinderen, maar willen het volgend jaar gaan proberen. Hopen dat het ons gegund is. Het lijkt me fijn en gezellig om tegen die tijd ervaringen te kunnen delen met mede-forumsters!

Verder: (Nog) geen huisdieren, ik houd van vakantie's (wie niet), mijn vriendinnen zijn erg belangrijk voor me en ik ben gek op lezen. Ik heb gestudeerd en werk nu in de mode, ben bang voor insecten en kan intens genieten van een blauwe lucht en verse bloemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben gewoon mezelf, maar voel me soms wat anders, dus daar hebben jullie de verklaring van mijn nick al te pakken ;-).
Ik ben het forum via de welbekende zoekmachine tegengekomen en na lang -soms tenenkrommend- mee te hebben gelezen, heb ik onlangs een eigen topic aangemaakt.
Ik besteed niet heel veel tijd aan het forum, en áls ik dat doe dan ook specifiek de psyche peiler, omdat me dat interesseert. Social media doe ik al helemaal niet aan, daar ben ik jaren geleden cold turkey mee gestopt #aanrader.
Ik ben alleenstaand, heel tevreden meer. Ik heb dan ook geen kinderen, maar heb ze wel geregeld van familie te logeren/over de vloer.
Ik ben ergens in de 30 en woon al sinds mijn studietijd op mezelf, heerlijk. Op dit moment ben ik gesetteld in een huurhuis in een stad, zonder dieren, op een enkele huisspin en huisstofmijt na. Ik kook het liefst Hollandse pot, maar als ik uit eten ga kan ik enorm genieten van een Chinese hap. Een patatje op zn tijd met een frikandel speciaal gaat er ook prima in.
Ik ben parttime werkzaam in de GGZ en ik doe ook parttime aan de sportschool.
Mijn kapsel wisselt tussen korte bob en lange bob waarin mijn persoonlijkheid lekker tot uiting komt: altijd twijfelend.
Ik houd in mijn vrije tijd van het lezen van thrillers en ben graag creatief bezig.
Ik kijk geen tv -uit geloofsprincipe- dus daar hoef ik me niet druk om te maken.
Aan vakanties heb ik stiekem een hekel. Het beste gedij ik op vaste structuur. Maar als ik dan toch op vakantie moet, dan naar een plek waar het warm is, niet te ver weg, luxe of niet luxe maakt voor mij niet uit. Warmte (25-30 graden) is alles wat ik nodig heb,al hoef ik daar voor tegenwoordig NL ook niet meer uit...

En die loterij winnen zal ik nooit, want ook daar doe ik uit geloof niet aan mee. Ik heb het prima, ik ben al gezegend met alles wat ik heb, ook al leef ik niet op grote voet.

Mijn levensmotto om mee af te sluiten is:

Een mens lijdt dikwijls 't meest
Door 't lijden dat hij vreest
Doch dat nooit op komt dagen.
Zo heeft hij meer te dragen
Dan God te dragen geeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal :)


- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?:
Ik was eerst een poosje actief op girlscene maar is daar een dode boel.

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Vroeger noemde mijn mentor op de middelbare school mij altijd ‘zelfbepalend’

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Best veel..


Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
Ik heb een vriend, in maart zijn we 4 jaar samen :) we hebben plannen om samen te wonen

* Thuis of op jezelf wonend?
Mezelf wonen

* NL of buitenland, stad of dorp?
Ik woon in een mini stad

* Studerend of werk?
Ik studeerde aan de kunstacademie, ben daar vanwege psychische problemen moeten stoppen maar hoop in september weer te starten

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)
Eeeeuh? Daar heb ik oprecht nog niet over nagedacht haha.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Honden!!

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Pasta, cola & chips. Lekker basic

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Beide niet

* Lang haar of een kort pittig kapsel?
Lang haar

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Ik kijk afentoe series op netflix, boeken lees ik niet echt.

* Favoriete vakantiebestemming?
Bergen

* Wat doe je als je de loterij wint?
Shoppen!! En voor mijn rijbewijs gaan



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?
‘My art is my freedom’ omdat ik erg van kunst hou.
‘My art is my freedom’
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?:
Ik was er eigenlijk al

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Ik heb geen INSEAD gedaan, vandaar

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Meerdere uren per dag ;-D tegenwoordig veel op insta





* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden?
- getrouwd

* Thuis of op jezelf wonend?
Thuis, als in met ons gezin. Mijn ouderlijk huis is er niet meer, mijn ouders ook niet.


* NL of buitenland, stad of dorp?
In de stad

* Studerend of werk?
Op dit moment alleen vrijwilligerswerk

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)
Twee kindjes, ik ben al een paar jaar thuis en ik heb beiden borstgevoed.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Nee

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Mac n Cheese, ice tea

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Yoga en hardlopen

* Lang haar of een kort pittig kapsel?
Lang haar

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Ik ben alleseter qua lezen. Met muziek wat minder

* Favoriete vakantiebestemming?
Een fijn huis!

* Wat doe je als je de loterij wint?
Ons huis versneld afbouwen en inrichten. Mooie sieraden kopen etc



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?
the mind is like a parachute. It doesn’t work if it’s not open
Ik ben niet echt nieuw op het forum; ik heb in het verleden meegeschreven onder een andere nick. Daarna een forumpauze ingelast van ongeveer een jaar, omdat ik voor mijn gevoel iets te veel op het forum bleef rondhangen :) Wel blijven meelezen, en omdat ik toch wel hou van een goede discussie heb ik me weer aangemeld. Dus (hopelijk) tot schrijfs!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal, ik ben Kyndra, 32 jaar en moeder van 2 kinderen. Ik woon met o.a. mijn partner (45) en de kinderen in een vrij hechte gemeenschap in het noorden van NL.

Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

Door het tijdschrift, die lees ik af en toe in de bibliotheek.

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

Het is de naam die we in eerste instantie hadden gekozen voor onze dochter, tot er eentje langskwam die we nog mooier vonden.

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?

Dat varieert... soms bijna niet, en soms meerdere keren per dag een kwartiertje/ halfuur.

Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden?

Al ruim 16 -bijna 17- jaar samen met mijn partner (man). Getrouwd.

* Thuis of op jezelf wonend?

Op mezelf.

* NL of buitenland, stad of dorp?

In NL, buitengebied van een dorp langs de Duitse grens.

* Studerend of werk?
Werk, parttime.

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? 
Ja 2 kinderen (bijna 7 en 1.5), bij de oudste thuisblijfmoeder, maar inmiddels niet meer fulltime thuis. Borstvoeding.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Ja, genoeg huis/erfdieren. Wat muizenvangende buitenkatten, 2 honden, 2konijnen, kippen.

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Stoofschotel die ik zelf maak, kamillethee, chips

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Nee

* Lang haar of een kort pittig kapsel?
Lang haar

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Tv kijk ik zelden, wel Netflix. Hou van rockmuziek, ook wel wat metal. Qua boeken lees ik weinig. De laatste tijd alleen kookboeken.

* Favoriete vakantiebestemming?
Eh. Ik ga nooit op vakantie.

* Wat doe je als je de loterij wint?
Onze huidige woonruimte aanpakken.


En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?
Nee.
anoniem_395277 wijzigde dit bericht op 06-02-2020 13:50
Reden: Spelfout
0.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
testpost
Always be yourself. Unless you can be a unicorn! Then always be a unicorn!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Ik ben hier een tijd terug terecht gekomen en het enige wat ik gedaan heb is meteen mijn eigen probleem -inmiddels opgelost- hier droppen. Dat probleem daar hebben we het maar niet meer over, want dat was nogal een kut actie van mijzelf en tussen mij en mijn vriendin is alles weer goed! Bedankt nog daarvoor.
Na het delen van mijn probleem, ben ik op dit forum blijven hangen en soms reageer ik. Ik heb ook dagen dat ik helemaal niet kijk. Soms lees ik even mee. Ik ben sociaal wat ongemakkelijk en ik leer ervan.
Hoog tijd om mijzelf netjes voor te stellen.
Ik ben dus Mark, 40 jaar, geweldige vriendin, heb een kind, eigen bedrijf en drink graag met mijn maten een biertje in de kroeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen? weet niet meer, waarschijnlijk ooit via google

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?gewoon, favo kledingstuk. Nog geen avatar...

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media? Ik zit niet zoveel op internet, maar heb nu vakantie en het is rotweer dus nu komt het goed uit



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?single

* Thuis of op jezelf wonend?eigen huis

* NL of buitenland, stad of dorp?Stad, NL

* Studerend of werk?werk, fulltime

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)Kindervrij

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?Geen huisdieren, wel kattenliefhebber

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?Hutspot, Baco, chocolade

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?Naar het werk fietsen vind ik ook sport

* Lang haar of een kort pittig kapsel? Lang!

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak? Heel veel.

* Favoriete vakantiebestemming? Zou graag het Noorderlicht willen zien

* Wat doe je als je de loterij wint?Baan opzeggen



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?[b Wat je ook doet, het is nooit goed][/b]
Alle reacties Link kopieren Quote
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Ik las al jaren mee en vond het wel tijd worden om ook eens wat te kunnen plaatsen hier.

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Konijnen zijn leuk. Spullen waar konijnen op staan afgebeeld of die de vorm hebben van langoren zijn ook hartstikke leuk. :bunny:

* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
Al 9 jaar nogal vrijgezel. :"-(

* NL of buitenland, stad of dorp?
NL Limburg

* Studerend of werk?
Geen van beide. Wegens psychiatrische problemen studie niet af kunnen maken. Ik doe 3 dagdelen per week dagbesteding via een GGZ instelling.

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)
Bewust kinderloos.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Ja, ik zou niet zonder dier kunnen. Een heel lief konijn.

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Kruimelvlaai

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Yoga en zwemmen. Wandelen is ook fijn. Fietsen is alleen leuk als ik geen tegenwind heb.

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Boeken: Lezen is een hobby en mijn favoriete boeken wisselen nogal eens.
Tv: Doctor Who, WIDM, Thuis (Vlaamse soap), Chateau Meiland maakt me op mijn slechtste dagen nog blij, Down the Road
Muziek: Metal. En Muse. En ja, ook Lady Gaga.


* Wat doe je als je de loterij wint?
In paniek raken omdat ik niet weet wat ik met de hoeveelheid geld moet. :facepalm:
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

Dat is al zo lang geleden dat ik het me niet kan herinneren. Ik was toen 19

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

Eggo's het favoriete voer van Eleven in Stranger Things

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?

Social media heb ik niet, maar het forum check ik elke dag wel even. Als er een goeie rel is of een leuke trol dan blijf ik wat langer plakken.



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

LAT relatie

* Thuis of op jezelf wonend?

Iedereen woont toch thuis? Ik woon in ieder geval niet bij de buren. Even zonder dollen ik woon in een leuk nieuwbouwhuisje van de woningbouw samen met mijn 3 jarige dochter.

* NL of buitenland, stad of dorp?

NL ,stad

* Studerend of werk?

Werkzaam als treinmachinist

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)

1 dochter en telt kroketten en frikadellen als worstvoeding?

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

CATS RULE ik heb 2 siamezen en ze zijn geen tweeling.

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

Toppertje, Breezer ananas, dubbele whisky en een knoepert uit t vet of n bakpao jonguh!

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

Ik haat sportprogramma's met een passie. Ik doe aan lange wandelingen maken in het bos en wat kortere wandelingen door de stad om mijn kind uit te laten.

* Lang haar of een kort pittig kapsel?

Tot mijn schouders maar ik heb de intentie om het langer te laten groeien. Iets met een mislukt verf experimentje waardoor ik weer overnieuw kon beginnen.

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

Fantasy, Scifi, Doctor Who Star Trek , rock n roll , (progressive) metal , 80s synthwave

* Favoriete vakantiebestemming? Duitsland, Oostenrijk, Schotland

* Wat doe je als je de loterij wint?

Zorgen dat niemand mijn ex ooit nog terugvind. En een boerderijtje kopen ergens in een bos en lekker opzouten uit de drukte. Oh en ik koop eindelijk alle coole oldtimer auto's waar ik nu geen geld voor heb.


En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?

Fuck em all to death
Hallo allemaal,
Ik ben FlatWhite, 48 jaar, getrouwd en moeder van twee dochters. Op dit moment werk ik minder vanwege medisch traject en kwam toevallig (weer) op het Vivaforum terecht.

Paar prachtige (oude) topics doorgelezen en besloten om me in ieder geval kort even voor te stellen.

Ik woon in een stad, werk en houd van hard fietsen en hardlopen.

* Huisdieren? Tellen begraven hamsters in de tuin ook :P ?

* Lang haar of een kort pittig kapsel? Nu even geen haar maar hopelijk over tijdje weer halflang dik haar :worship:

levensmotto

“Never look back unless you are planning to go that way”
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi! Ik ben Livia. Moeder van drie kinderen. Mijn passies zijn breien en kleding maken voor de kinderen. Verder ben ik gelukkig getrouwd. Ook vind ik het leuk om met andere moeder af te spreken.
Alle reacties Link kopieren Quote
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Ooit lang geleden eens iets gegoogled, en kwam toen op het VIVA forum terecht.

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Nickname: ooit in Zuid-Frankrijk in Beaulieu sur Mer geweest waar ze een heerlijk strand hebben, Petite Afrique. Goede herinneringen aan :)

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Veel. Ik lees al jaren mee, maar nu in de Coronacrisis heb ik wat tijd te veel, en dus tijd om zelf ook te reageren.



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden?
Verliefd. Relatie met mijn vriend.

* Thuis of op jezelf wonend?
Op mezelf samen met vriend.


* NL of buitenland, stad of dorp?
Buitenland, stad.

* Studerend of werk?
Fulltime werkend, en deeltijd master.

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding.
Nog geen kinderen. Over 2-3 jaar hopelijk.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Hondenmens. Heb geen huisdier.


* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Zalmfilet, limonade, chips.

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Ik zwem twee keer per week en doe aan yoga. Verder geen sportmens.

* Lang haar of een kort pittig kapsel?
(Half)lang haar

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Boek: Het huis met de geesten van Isabel Allende.

* Favoriete vakantiebestemming?
Zuid-Frankrijk

* Wat doe je als je de loterij wint?
Een huis kopen, mijn directe familieleden een aardig bedragje geven en, indien van toepassing, een goede studiepot voor kind creëren.



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?
Iedere seconde dat je je druk maakt om het verleden, gaat af van je toekomst.
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Via een krantenartikel van het NRC

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Niet echt, eerder tragisch
ik ben ondertussen een schuldloos gescheiden vrouw


- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Best veel




Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
Schuldloos gescheiden en zoekende

* Thuis of op jezelf wonend?
Ik woon op mezelf, hahahahahahah

* NL of buitenland, stad of dorp?
Dorp

* Studerend of werk?
Werk

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)
Volwassen stiefzoon gehad met cavia toen Henk en ik nog een setje waren

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Niets meer, de cavia heb ik in 2018 uitgezet in de Oostvaardersplassen

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Mijn lievelingsgerecht is Risotto, drankje Sangria en mijn favoriete snack is een kroket met mayonaise en appelmoes

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Nordic Walken ondanks de verwijten van Saskia Noort

* Lang haar of een kort pittig kapsel?
Er tussenin

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Das Kapital van Karl Marx

* Favoriete vakantiebestemming?
Appelscha en Canada


* Wat doe je als je de loterij wint?
Een gigolo inhuren want dat daten tegenwoordig,,, ugh. Verder heb ik alles al


En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?
Ieder diertje zijn eigen pleziertje



Veel forumplezier namens ons Modteam.
Dank jullie wel! :lips:
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds kort met ik hier een klein beetje actief, dus laat ik mij bij deze even voorstellen. Ik ben Ira87, man, 32 jaar.

- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Onlangs wilde ik even mijn hart ergens over luchten en was ik benieuwd hoe anderen over bepaalde onderwerpen dachten. Sommige onderwerpen bespreek je (althans, is mijn ervaring) wat gemakkelijker met vrouwen dan met mannen. In mijn directe omgeving is het vaak stoere praat wat ik hoor van mannen (ietwat kort door de bocht, maar generaliseren is soms wel lekker makkelijk). Ik heb daar niet zo veel mee, ben geen rokkenjager en niet echt een feestbeest. Ik merk de laatste tijd dat ik soms best wel behoefte heb aan iemand. In de liefde nog geen succes gehad, vroeger wat te onzeker en ik heb nooit de behoefte gehad aan enkel seks e.d. Later was ik druk met werk/studie en sport en sinds ik niet meer studeer en buiten kantoortijden wat meer vrije tijd heb, ga ik toch meer over dingen nadenken en merk ik dat ik toch wat mis. Daarnaast is mijn levensstijl zich met de jaren een beetje aan het sporten gaan aanpassen.

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Ira is personage uit een film die ik wel mooi vind. Daarnaast is het zowel een meisjes- als jongensnaam, maar aangezien ik hier mijn geslacht al openbaar heb gemaakt, is dat niet echt een argument.

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Ik zit weinig op social media. Heb een Facebook-account waar ik 2 x per jaar op kijk. Af en toe lees ik eens wat op Twitter, meestal op het gebied van politiek en actualiteiten. Digitaal lees ik de krant, maar het liefst toch ouderwets op papier. Insta e.d. heeft niet mijn interesse. Ik heb enkel TInderpogingen gewaagd, maar geen matches gekregen en niet de indruk dat het voor mij het platform is waar ik een serieuze relatie ga vinden, ondanks dat het zeker wel mogelijk is.

* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
Single. Eenmalig kortdurend een relatie gehad, verder altijd alleen geweest.

* Thuis of op jezelf wonend?
Op mijzelf wonend.

* NL of buitenland, stad of dorp?
Rustige buitenwijk van een stad.

* Studerend of werk?
Werk. WO-achtergrond (Tech. Universiteit en Defensie Academie).

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)
N.v.t.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

Ik ben wel een dierenliefhebber, maar heb geen dieren omdat ik niet dagelijks thuis ben.

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Ik drink geen alcohol meer, maar heb er niets op tegen. Ik houd van de buitelandse keukens. Indiaas is wel één van mijn favoriete keukens, maar Thais en Italiaans vind ik ook geweldig lekker. Ik ben niet zo'n snacker en eet vrij bewust en afgestemd op mijn sport, maar pure chocola gaat er altijd wel in.

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

Dagelijks. In het verleden veel hardgelopen, maar een aantal jaar geleden gestopt en nu dagelijks in de sportschool te vinden om met gewichten te spelen en wedstrijdambities op andere vlakken.

* Lang haar of een kort pittig kapsel?

Redelijk kort (niet pittig, ben man he:P), maar heb het ook weleens laten groeien tot een krullenbos.

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

Boeken: wil wat meer gaan lezen. Thriller van Frederick Forsyth vind ik wel goed. Verder wat boeken liggen van Yuval Noah Harari, over het klimaat, politiek, sport, voeding

Tv: actualiteiten (o.a. OP1), Met het Mes op Tafel, De Slimste Mens, First Dates, Wie is de Mol?, Black Mirror. Verder een goeie film en af en toe gewoon 'lekkere wegkijk-tv'.

Muziek: ik luister vnl. jaren 60/70/80/90, varierend van Pink Floyd tot Iron Maiden en The Beatles tot Neil Young. In de sportschool mag er wel wat stevigers op staan (beetje de jaren '90 house / early rave).

* Favoriete vakantiebestemming?
Daar waar ik nog niet ben geweest. Vietnam was wel mijn leukste vakantie en Rome vind ik de mooiste en indrukwekkendste stad waar ik ben geweest.

* Wat doe je als je de loterij wint?
Pas op de plaats maken en kijken hoe ik hier slim mee om kan gaan. Verder een deel aan het goede doel besteden en aan familie weggeven. Wat meer genieten van het leven, meer van de wereld zien en wat vroeger met pensioen zou niet onaangaan zijn. Een eigen sportschool lijkt me ook wel een toffe uitdaging.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven