Wensballon
donderdag 1 januari 2015 om 02:06
Het was duidelijk een trend dit jaar. Om middernacht een wensballon oplaten....alleen kunnen die mensen niet bedenken dat dat kei gevaarlijk is? In een woonwijk zn ding oplaten. Te snel willen waardoor hij amper gevuld is met warme lucht. Ik heb ze de heg in zien gaan en de dakgoot, er storte zelfs 1 neer een paar blokken verderop......
Ik dacht dat die dingen verboden waren in Nederland! Hoe komen mensen aan die dingen?
Ik dacht dat die dingen verboden waren in Nederland! Hoe komen mensen aan die dingen?
donderdag 1 januari 2015 om 02:17
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 januari 2015 @ 02:13:
Pffff, sommige mensen leven niet als ze niet kunnen zeiken. Een neergestorte wensballon, doe me een lol. Het is geen Boeing.
Ja, als je het nou over brandbommen en een rietgedekte villa had, had je misschien een punt gehad, TO.
Pffff, sommige mensen leven niet als ze niet kunnen zeiken. Een neergestorte wensballon, doe me een lol. Het is geen Boeing.
Ja, als je het nou over brandbommen en een rietgedekte villa had, had je misschien een punt gehad, TO.
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 1 januari 2015 om 02:23
quote:Amaqanda schreef op 01 januari 2015 @ 02:22:
Door al die achterlijke wensballonnen zit vriend nu al de godganse tijd met camera op het dakterras. Die denkt dat het aliens zijn
Dat is pas gevaarlijk! Die arme skat zit gewoon te wachten tot de intergalactische oorlog begint.Heeft-ie wel zijn aluhoedje op?
Door al die achterlijke wensballonnen zit vriend nu al de godganse tijd met camera op het dakterras. Die denkt dat het aliens zijn
Dat is pas gevaarlijk! Die arme skat zit gewoon te wachten tot de intergalactische oorlog begint.Heeft-ie wel zijn aluhoedje op?