Wensballon

01-01-2015 02:06 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het was duidelijk een trend dit jaar. Om middernacht een wensballon oplaten....alleen kunnen die mensen niet bedenken dat dat kei gevaarlijk is? In een woonwijk zn ding oplaten. Te snel willen waardoor hij amper gevuld is met warme lucht. Ik heb ze de heg in zien gaan en de dakgoot, er storte zelfs 1 neer een paar blokken verderop......

Ik dacht dat die dingen verboden waren in Nederland! Hoe komen mensen aan die dingen?
Online, chinese winkel.
Bij de action of blokker lagen ze volop in de schappen. Heb er veel gezien dit jaar en zelf ook twee opgelaten. Het is net als met de reus van het vuurwerk, als je dat niet goed afsteekt komen er ook ongelukken van.
Gepiep over vuurwerk, gepiep over wensballonnen.

Waar zullen we nog meer eens gezellig over piepen?
Ik vind ze leuk trouwens.

Dat gehaat aan alles.
Ik hou wel van een brandje op zijn tijd..
Pffff, sommige mensen leven niet als ze niet kunnen zeiken. Een neergestorte wensballon, doe me een lol. Het is geen Boeing.
Ik vind ze ook leuk inderdaad, het is een symbolisch gebaar naar bv een overleden iemand of iemand die ver weg zit.

En ja, er belandde er één in de boom hier in de straat, dat is nu dus de wensboom.

Ik heb niks met dat getutfiep.

Topicje openen dus maar?
Hartstikke leuke dingen.

Het nieuwe jaar is 2 uur oud en dan al een zeurtopic openen? Kom op, nieuw jaar, nieuwe denkwijzen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wij hebben er ook twee opgelaten, lekker puh.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik ben wel benieuwd, hoeveel wensballonbranden zullen er morgen in de krant staan?

Zullen we een tabel maken met schattingen? Ketller???
quote:MrsStanleyWalker schreef op 01 januari 2015 @ 02:16:

Wij hebben er ook twee opgelaten, lekker puh.a-so-siaal
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 januari 2015 @ 02:13:

Pffff, sommige mensen leven niet als ze niet kunnen zeiken. Een neergestorte wensballon, doe me een lol. Het is geen Boeing.

Ja, als je het nou over brandbommen en een rietgedekte villa had, had je misschien een punt gehad, TO.
quote:Rooss4.0 schreef op 01 januari 2015 @ 02:13:

of iemand die ver weg zit.

Lekker dan als hij in heg al neerstort....
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
quote:MrsStanleyWalker schreef op 01 januari 2015 @ 02:16:

Wij hebben er ook twee opgelaten, lekker puh.

Peck ende veerhren.

Dat sal u leerhen!!
quote:nbk schreef op 01 januari 2015 @ 02:17:

[...]

Lekker dan als hij in heg al neerstort....Het gaat om het gebaar hè, het gebaar!
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 02:17:

[...]

a-so-siaalDaarom wonen we ook in the middle of nowhere, kan je zo a-so-ciaal doen als je zelf wil.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 01 januari 2015 @ 02:19:

[...]

Daarom wonen we ook in the middle of nowhere, kan je zo a-so-ciaal doen als je zelf wil.Wat voor voorbeeld geef je je kinderen wel niet
plaats hier uw wensballon vuurtje
Door al die achterlijke wensballonnen zit vriend nu al de godganse tijd met camera op het dakterras. Die denkt dat het aliens zijn

Dat is pas gevaarlijk! Die arme skat zit gewoon te wachten tot de intergalactische oorlog begint.
quote:Amaqanda schreef op 01 januari 2015 @ 02:22:

Door al die achterlijke wensballonnen zit vriend nu al de godganse tijd met camera op het dakterras. Die denkt dat het aliens zijn

Dat is pas gevaarlijk! Die arme skat zit gewoon te wachten tot de intergalactische oorlog begint.Heeft-ie wel zijn aluhoedje op?
quote:ketller schreef op 01 januari 2015 @ 02:22:

Voor altijd gelukkig.
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 02:20:

[...]

Wat voor voorbeeld geef je je kinderen wel niet Heb je even?
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 02:23:

[...]

Heeft-ie wel zijn aluhoedje op?Hoedje? Bodywrap.
Half glas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven