Werkzaamheden in deze tijd

23-05-2020 13:31 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik hier in februari kwam wonen wist ik al dat er een renovatie aan zat te komen rond de zomer, wat niemand natuurlijk wist is dat (bijna) iedereen thuis kwam te zitten. Nu gaan ze in juni, ruim 7 weken aan dit hele blok beginnen. En ik kan me er nu al druk om maken, wat ze onderandere gaan doen:

Beglazing vervangen van het hele huis in dubbelglas, zonnepanelen aanbrengen, dakbedekking vervangen, spouwinstallatie aanbrengen en niet te vergeten; voegwerkzaamheden. Dit geldt natuurlijk voor het hele blok

Zit je dan ''lekker'' hele dagen thuis.
Gelukkig kan ik met dat voegen naar mijn ouders om te werken, maar ik hoop dan maar dat ze al het voegwerk in 1 keer doen
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
01-06-2020 10:47
Ik zal even in mijn glazen bol kijken.
Deze werkt beter dan een planning bij een renovatie.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Ook leveranciers hebben last van corona gedoe. Materialen zijn vaak niet op de geplande tijd te leveren. Kan niemand iets aan doen. Zeker de mensen niet die de werkzaamheden uit moeten voeren.
Hier in het gebouw loopt een privé verbouwing al meer dan een maand uit om die reden. De aannemer doet wat hij kan, maar de werkzaamheden gaan op het tempo van het aanleveren van de materialen. Daardoor kunnen de 'lawaai' werkzaamheden ook niet geclusterd worden. Tel daarbij op dat voor dit project een andere buur verbouwde en we dus sinds eind december in het bouwlawaai zitten. Kan niemand iets aan doen en jammer dat net nu zowat het halve gebouw thuis zit te werken.
En werkelijk niemand klaagt. Iedereen heeft het te doen met de eigenaar die met dubbele kosten/woonproblemen zit omdat hij nog steeds niet kan verhuizen.
Zo kan het ook.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven