Wie is er wakker

20-11-2019 02:56 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan er ook niet slapen en waarom
:hello:
Ik ook. Echt een vreselijke nachtmerrie gehad. Nu even leuke dingen opzoeken en dan hopelijk verder slapen.
Alle reacties Link kopieren
Hier door vreselijk harde muziek van (we denken) een restaurant in de buurt. Maar het is hier ‘nog maar’ 22.00 uur
Alle reacties Link kopieren
Ohhh erg een nachtmerrie
Vaak zit je dan bij wakker worden in die energie

Ik heb nooit echt gevoel in mn dromen maar na het wakker worden voel ik dan wel erover en dat is dan naarder dan het dromen
Ik kan wel slapen, maar het mag niet (nachtdienst) :cry:
Alle reacties Link kopieren
yogayup schreef:
20-11-2019 03:08
Hier door vreselijk harde muziek van (we denken) een restaurant in de buurt. Maar het is hier ‘nog maar’ 22.00 uur
Hopelijk stopt het straks dan...
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
20-11-2019 03:10
Ik kan wel slapen, maar het mag niet (nachtdienst) :cry:
Wat voor werk?
_pipje_ schreef:
20-11-2019 03:11
Wat voor werk?
In de zorg, maar geen somatische. De patienten slapen dus ik ben er voor nood. Moet nog tot 6.30, dan ben ik er gelukkig weer even van af.
_pipje_ schreef:
20-11-2019 03:10
Ohhh erg een nachtmerrie
Vaak zit je dan bij wakker worden in die energie

Ik heb nooit echt gevoel in mn dromen maar na het wakker worden voel ik dan wel erover en dat is dan naarder dan het dromen
Precies, en dat raak ik kwijt door leuke dingen op te zoeken totdat het weer geneutraliseerd is.

Bij het wakker worden is het vaak inderdaad vervelender dan tijdens het dromen zelf.
Alle reacties Link kopieren
Wakker want: Baby!
Ze heeft net de fles gehad dus nu hopelijk zonder al teveel moeite weer slapen. M’n verlof zit er op en moet morgen weer beginnen met werken... en gaat mijn wekker om 05.00 uur al :zzz:
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een wakker! Gister met migraine al om 20.00 gaan slapen, maar nu weer wakker. Gelukkig zonder migraine inmiddels!
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
20-11-2019 03:13
In de zorg, maar geen somatische. De patienten slapen dus ik ben er voor nood. Moet nog tot 6.30, dan ben ik er gelukkig weer even van af.
Oh ggz?
Toen ik in de kliniek zat gingen er altijd medepatienten snachts bij de nachtdienst zitten voor een praatje
Dus die hadden nooit de handen vrij
Ik deed dat nooit
Alle reacties Link kopieren
Non30 schreef:
20-11-2019 03:15
Wakker want: Baby!
Ze heeft net de fles gehad dus nu hopelijk zonder al teveel moeite weer slapen. M’n verlof zit er op en moet morgen weer beginnen met werken... en gaat mijn wekker om 05.00 uur al :zzz:
Eerste dienst weer?
Hoop dat je nog ff kan slapen dan
Succes morgen
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
20-11-2019 03:07
Ik ook. Echt een vreselijke nachtmerrie gehad. Nu even leuke dingen opzoeken en dan hopelijk verder slapen.
Vervelend! Heb dit ook vaak dat je nog een uurtje moet verwerken wat je gedroomd hebt om het weer weg te kunnen zetten en aan leukere dingen te denken.
_pipje_ schreef:
20-11-2019 03:19
Oh ggz?
Toen ik in de kliniek zat gingen er altijd medepatienten snachts bij de nachtdienst zitten voor een praatje
Dus die hadden nooit de handen vrij
Ik deed dat nooit
Dat kan in deze kliniek niet ;) Maar ik heb wel genoeg te doen hoor. Ben alleen niet zo te motiveren.
Alle reacties Link kopieren
Arequipa schreef:
20-11-2019 03:19
Hier nog een wakker! Gister met migraine al om 20.00 gaan slapen, maar nu weer wakker. Gelukkig zonder migraine inmiddels!
Ohh gelukkig geen migraine meer!
Maar ja wel je uren slaap nu gehad....
Non30 schreef:
20-11-2019 03:15
Wakker want: Baby!
Ze heeft net de fles gehad dus nu hopelijk zonder al teveel moeite weer slapen. M’n verlof zit er op en moet morgen weer beginnen met werken... en gaat mijn wekker om 05.00 uur al :zzz:
Oef, sterkte!
Maloochem schreef:
20-11-2019 03:15
Precies, en dat raak ik kwijt door leuke dingen op te zoeken totdat het weer geneutraliseerd is.

Bij het wakker worden is het vaak inderdaad vervelender dan tijdens het dromen zelf.
Herkenbaar. Vreselijk gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
20-11-2019 03:21
Dat kan in deze kliniek niet ;) Maar ik heb wel genoeg te doen hoor. Ben alleen niet zo te motiveren.
Ohh

Draai je ook overdag wel?
_pipje_ schreef:
20-11-2019 03:22
Ohh

Draai je ook overdag wel?
Jahoor. Nachtdiensten komen niet vaak voor. 1 keer in de 2 maanden 3 of 4 dus valt mee.
Alle reacties Link kopieren
Ohh

Je hele ritme om zeep

Toen ik nog werkte draaide ik 1 a 2 x per week slaapdiensten maar ik sliep nauwelijks.
Daarnaast nogbmiddag en avonddiensten..
Maar dat was ook niet lekker voor je ritme
_pipje_ schreef:
20-11-2019 03:25
Ohh

Je hele ritme om zeep

Toen ik nog werkte draaide ik 1 a 2 x per week slaapdiensten maar ik sliep nauwelijks.
Daarnaast nogbmiddag en avonddiensten..
Maar dat was ook niet lekker voor je ritme
Dat lijkt me inderdaad niks. Onregelmatig werken is idd niet zo gezond, maar ik vind het wel leuk. M.u.v. de nachtdiensten dan :P
Alle reacties Link kopieren
Ja ik toch ook liever onregelmatig dan 9 tot 1700 hoor

Maarja nu werk ik niet meer
:cheer:

Hier wakker omdat ik in het zhuis lig en mijn hele ritme naar de mallemoer......

1 voordeel: het maakt gelukkig niet uit gezien de situatie en ik hoef voorlopig ook niks.

Nu nog écht accepteren 😉
anoniem_22918 wijzigde dit bericht op 20-11-2019 04:11
93.69% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven