Wie kent deze man ?

07-11-2014 12:47 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een persoon. Maak mij zorgen om zijn vriendin wat mijn beste vriendin is.De persoon in kwestie heet Peter geboren in Enschede. 43 jaar oud en doet net of hij heel veel geld heeft.
Hoeveel Peters denk je dat er in Enschede geboren zijn? Volgens mij honderden zo niet duizenden
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Ja, die ken ik. Wat wil je van hem?
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
En dan?

Zelfs als iemand in deze vage omschrijving iemand herkent, denk je dan dat die persoon dat hier komt melden?

Wat wil je ermee?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Hoeveel Peters wonen er wel niet in Enschede.
Lijkt me slimmer om te zoeken via Facebook, LinkedIn, telefoonboek en dergelijke. En hoeveel meer informatie ga je over deze man op het internet neer plempen?
Ja volgens mij ken ik die!

Was dat niet Peter Post?

Of nee.....Peter Kelder!!!!

Toch.....???? Want Peter Parker kwam uit Maastricht dacht ik, dis die kan het niet zijn.
quote:adorabull schreef op 07 november 2014 @ 12:49:

Hoeveel Peters denk je dat er in Enschede geboren zijn? Volgens mij honderden zo niet duizendenInderdaad
.
Wie zegt dat hij Peter heet, 43 is en geboren in Enschede? Als hij over geld liegt kan hij over alles liegen.
Dat kun je toch aan je vriendin vragen trouwens..? Wat meer info.
.
Hoe heet Peter nog meer?
quote:isa__88 schreef op 07 november 2014 @ 12:51:

[...]

Inderdaad

hé maar die doen niet allemaal alsof ze veel geld hebben

dat doet alleen deze Peter
En waarom vraag je dat hier?

Met alleen Peter, 43 jaar en doet of hij veel geld heeft kunnen we niks hé.
Kijk hier eens (als het een oplichter is):

https://forum.www.opgelicht.nl/viewforum.php?f=69
Waarom denk jij dat "Peter" uit "Enschede" op een vrouwen forum zit?

Misschien heeft "Peter" zelfs wel echte vrienden, die wel op een vrouwen forum zitten en hem niet zomaar verlinken bij een onbekende.
Ik snap dat het raar klinkt enz.Maar achternaam begint met een M.En gaat over die man in de link.Ik wil het haar allemaal laten lezen en laten inzien wat het profiteur dat het is.
quote:copacabana schreef op 07 november 2014 @ 12:51:

Wie zegt dat hij Peter heet, 43 is en geboren in Enschede? Als hij over geld liegt kan hij over alles liegen.Echt wel!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Bart Peters?
Dan schuif je haar achter de pc en laat je haar de link lezen
Misschien dat Hanny je kan helpen, die kent hem volgens mij wel:

https://www.youtube.com/watch?v=siLjmhm4nS0
Die heeft ze al gelezen.Hij heeft beterschap beloofd.Waar ik dus niks van geloof.Weet dat het een warrig verhaal is.Maar hoe kan ik haar helpen?
Tja, ik denk dat je je vriendin zelf de fouten moet laten maken. Ze komt er nog wel achter, als je gelijk hebt over die man. Ik denk dat er niks anders op zit als ze niet naar je wil luisteren.

Vind ik ook sowieso beter, je kunt mensen advies geven maar je moet loslaten of ze het ook willen aannemen. Als ze er flink door in de problemen kan komen, zou ik het advies meermalen herhalen. Maar meer kun je toch niet doen?
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.

Is dit hem?
Maar even serieus: ik ben het eens met gladoortje. Meer kun je echt niet doen.
Ik ken wel een andere die ouder is. Die voelt zich rijk. Dat gevoel trekt volgens hem vrouwen aan die een rijke man zoeken.

Hij heeft niks. Als ze het vragen dan moet hij altijd vertellen dat het tussen zijn oren zit.

Het kan zijn dat hij verhuisd is naar die contreien. Dat weet ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven