Wie kent deze man ?

07-11-2014 12:47 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een persoon. Maak mij zorgen om zijn vriendin wat mijn beste vriendin is.De persoon in kwestie heet Peter geboren in Enschede. 43 jaar oud en doet net of hij heel veel geld heeft.
quote:Tamara2014 schreef op 07 november 2014 @ 15:25:

Ja het is een man.En wat moet ik anders doen? Aanplak biljetten ophangen of spoorloos bellen.Bedoel het niet verkeerd maak mij gewoon zorgen.Kan toch toevallig iemand zijn die dit leest.Heb geen informatie over haar neer gezet dat "bekenden" haar hier uit herkennen hoor.Goed plan. Grote kans dat die vriend dan tegen je vriendin zegt: hee schatje, die vriendin van jou, spoort die wel? Ze probeert mij zwart te maken. Ik zou graag willen dat je niet meer met haar om ging. En zij doet dit dan ook. En dan heb je haar nog meer in zijn armen gedreven met je plan om hem te ontmaskeren.
quote:Tamara2014 schreef op 07 november 2014 @ 15:25:

Ja het is een man.En wat moet ik anders doen? Aanplak biljetten ophangen of spoorloos bellen.Bedoel het niet verkeerd maak mij gewoon zorgen.Kan toch toevallig iemand zijn die dit leest.Heb geen informatie over haar neer gezet dat "bekenden" haar hier uit herkennen hoor.Nee een detective in de hand.
Een man die al maanden teert op de centen en alles van een vrouw die het al niet breed heeft.? Dan maak ik hem niet zwart.Ik probeer haar alleen te helpen.Hij liegt tegen haar en komt steeds met rotsmoesjes.
Het is een volwassen vrouw, je kan haar waarschuwen maar thats it.
.
Je kan beter iemand zoeken die echt veel geld heeft.
quote:Tamara2014 schreef op 07 november 2014 @ 15:26:

Ja copacabana

Ik neem aan dat dit een reactie is op mijn vraag of hij veroordeeld is voor oplichting.

Is je vriendin daarvan op de hoogte? Dan zou ik nog eens een heel hartig woordje met haar spreken. Ze zou namelijk beter moeten weten dan een veroordeelde oplichter in het leven van haar kinderen te brengen. Bovendien: wie weet waar hij haar in meetrekt of waar hij haar inluist. In het ergste geval krijgt ze zelf een veroordeling aan haar broek met alle ellendige gevolgen voor haar kinderen van dien. En ook al zegt hij zijn leven gebeterd te hebben, er zijn minderjarigen bij betrokken. Staat ze daar wel bij stil?
Dat is het dus Hij zegt dat niet gedaan te hebben maar zijn ex.Wie moet zij dan geloven? En je hebt helemaal gelijk wat je zegt.Dat beseft ze ook.Het is voor haar moeilijk omdat hij haar dus oa heeft verteld dat er misbruik is gemaakt van zijn naam.Als je verliefd bent.Ja dan vertrouw je toch op.iemands woord.Moeilijke situatie.Zeker omdat het al een paar maanden duurt.
quote:Tamara2014 schreef op 07 november 2014 @ 16:48:

Dat is het dus Hij zegt dat niet gedaan te hebben maar zijn ex.Wie moet zij dan geloven? En je hebt helemaal gelijk wat je zegt.Dat beseft ze ook.Het is voor haar moeilijk omdat hij haar dus oa heeft verteld dat er misbruik is gemaakt van zijn naam.Als je verliefd bent.Ja dan vertrouw je toch op.iemands woord.Moeilijke situatie.Zeker omdat het al een paar maanden duurt.Nogmaals, als zij dit wenst te geloven, dan is het moeilijk haar te overtuigen. Ze zal er zelf achter moeten komen. Als iemand overtuigd is van zijn gelijk, is diegene daar moeilijk vanaf te brengen. Je kan niets doen dan wachten tot jij of zij het licht ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven