Wie kent deze man ?

07-11-2014 12:47 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een persoon. Maak mij zorgen om zijn vriendin wat mijn beste vriendin is.De persoon in kwestie heet Peter geboren in Enschede. 43 jaar oud en doet net of hij heel veel geld heeft.
Ze zal haar eigen fouten moeten maken. Maar wat je ook doet, geef haar geen geld. Meestal proberen dit soort oplichters met prachtige verhalen de omgeving van hun prooi ook uit te knijpen en het zal je nog verbazen hoe veel mensen daar in trappen. Dus hou je ogen en oren open.

Ik kan me voorstellen dat dit vreselijk is om aan te zien. Misschien kan je beter tijdelijk het contact verbreken uit zelfbescherming zolang ze het licht niet wil zien. Dat klinkt heel moeilijk, maar het is echt makkelijker dan dit met lede ogen aan te moeten zien. Misschien opent ze zich de ogen wel als ze haar beste vriendin en haar voornaamste klankbord kwijt is. Sterkte ermee.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Als ze niet wil luisteren, dan luistert ze niet. Blijkbaar is er al genoeg informatie waaruit blijkt dat ze een ontzettende lul te pakken heeft. Je kan wel meer informatie verzamelen, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ze het niet wíl zien, blinde verliefdheid zeg maar. Lastig hoor, om dat te zien gebeuren. Ik denk dat jij er weinig aan kan doen.
Bloes ik kan jouw plaatje of link niet openen. Ik wil haar heel graag helpen.Maar omdat hij verder heel erg lief is en haar helpt met haar kinderen is ze van hem gaan houden.Als ik ze samen zie zie ik dat ook.Liefde kun je toch niet spelen? Of zal hij dat ze zelfs liegen.Vind het echt heel erg voor haar want het is een schat van een meid
Maar waarom denk je dat hij liegt?
.
Dit is 'm:

http://www.quotenet.nl/Ni ... lpanden-in-Enschede-27853
Haar geld geven doe ik sowieso niet.Daar vraagt ze ook niet om.Ze heeft kwa geld wel voor hetere vuren gestaan.Maar ik ben zo bang dat hij haar gebruikt en inpalmt met leugens.Het gaat haar ook niet om zijn geld.Wat hij dus helemaal niet heeft.Gaat haar om Liefde.Vind het erg om allemaal aan te horen.En misschien als er meer feiten/bewijzen zijn.Ze dan haar ogen opent.Hij praat zo snel en te mooi dat er vast meer in zijn getrapt.Hij heeft mij ook dingen verteld.Praat ook gewoon tegen en met mij maar het voelt niet goed.Zo heeft hij al meerdere malen verteld over zijn zoon.Maar tot op heden heeft mijn vriendin dat kind nog niet ontmoet en er niet mee gepraat gebeld gesmst geappt enz. Dat is al 1 ding wat raar is en ongeloofwaardig.
En nee theamuts. Andere achternaam.Heb hem al via google gevonden.Ben nu echt flabbergasted !!! En maak mij nu helemaal zorgen.Maar wil graag in contact komen met een ex van hem.Of familie.(waar hij zegt geen contact meer mee te hebben)
Wat maakt dat je nu helemaal flabbergasted bent?
Hij heeft in het verleden personen opgelicht!!! Dus mijn onderbuik gevoel was niet voor niks. En ik zit op dit forum omdat hier duizenden vrouwen zitten.Wie weet zit hier toevallig een Ex van hem of een oude bekende. Moet toch iets proberen.
quote:Tamara2014 schreef op 07 november 2014 @ 13:47:

Haar geld geven doe ik sowieso niet.Daar vraagt ze ook niet om.Ze heeft kwa geld wel voor hetere vuren gestaan.Maar ik ben zo bang dat hij haar gebruikt en inpalmt met leugens.Het gaat haar ook niet om zijn geld.Wat hij dus helemaal niet heeft.Gaat haar om Liefde.Vind het erg om allemaal aan te horen.En misschien als er meer feiten/bewijzen zijn.Ze dan haar ogen opent.Hij praat zo snel en te mooi dat er vast meer in zijn getrapt.Hij heeft mij ook dingen verteld.Praat ook gewoon tegen en met mij maar het voelt niet goed.Zo heeft hij al meerdere malen verteld over zijn zoon.Maar tot op heden heeft mijn vriendin dat kind nog niet ontmoet en er niet mee gepraat gebeld gesmst geappt enz. Dat is al 1 ding wat raar is en ongeloofwaardig. waarom is het raar dat je vriendin nog geen contact heeft gehad met zijn zoon? Hoe oud is die zoon? Hoe lang zijn zijn vader en jouw vriendin bij elkaar?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ook oplichters kunnen verliefd worden natuurlijk. Toch zou ik je vriendin wel op die pagina van google attenderen.
tsja ook oplichters kunnen hun lever verbeteren en ECHT verliefd raken... sorry maar vind t een beetje ziekelijk gedrag van je, je vriendin is vast oud en wijs genoeg haar eigen fouten te maken, prima als je haar behoed maar je gaat nu wel heel ver
quote:blueblue schreef op 07 november 2014 @ 14:02:

tsja ook oplichters kunnen hun lever verbeteren en ECHT verliefd raken... sorry maar vind t een beetje ziekelijk gedrag van je, je vriendin is vast oud en wijs genoeg haar eigen fouten te maken, prima als je haar behoed maar je gaat nu wel heel ver

+1

Maak je je echt zorgen of ben je jaloers?

Ja sorry maar hoe weet je zo zeker dat t een oplichter is.
.
quote:StoraHuntur schreef op 07 november 2014 @ 13:04:

Bart Peters?
Life is short. Eat dessert first.
Ze zijn al 7 maanden samen.En ja tuurlijk kan hij echt verliefd zijn.Zo gedraagd hij zich ook.Maar hij belooft elke keer dingen.Geld auto zulke dingen waar die later weer een smoes voor verzint.Dat ik mijn vriendin wil helpen is niet ziekelijk.Ben bang dat Hij ziekelijk liegt.
Ik ben niet jaloers.Ben zelf al jaren gelukkig getrouwd.Maak mij zorgen.Ernstige zorgen.Ze heeft ook kinderen.
Ik vind het trouwens nogal wat dat je dit online zet. Iedereen die hun kent weet nu over wie het gaat. Je gooit haar privacy nogal ter grabbel hier. Bijzonder ongepast vind ik dat.
quote:copacabana schreef op 07 november 2014 @ 12:51:

Wie zegt dat hij Peter heet, 43 is en geboren in Enschede? Als hij over geld liegt kan hij over alles liegen.Eigenlijk zoekt TO een Jasper, van 41 en geboren in Hengelo, alleen is zij zich niet daarvan bewust, noch TO's vriendin.
quote:tof schreef op 07 november 2014 @ 14:29:

[...]

Eigenlijk zoekt TO een Jasper, van 41 en geboren in Hengelo, alleen is zij zich niet daarvan bewust, noch TO's vriendin.Is de persoon die we zoeken überhaupt een man?
I'm a goal digger.
quote:copacabana schreef op 07 november 2014 @ 15:15:

Is de persoon die we zoeken überhaupt een man?Jasperina
quote:Tamara2014 schreef op 07 november 2014 @ 13:57:

Hij heeft in het verleden personen opgelicht!!! Dus mijn onderbuik gevoel was niet voor niks. En ik zit op dit forum omdat hier duizenden vrouwen zitten.Wie weet zit hier toevallig een Ex van hem of een oude bekende. Moet toch iets proberen.Is hij veroordeeld voor oplichting?
Ja het is een man.En wat moet ik anders doen? Aanplak biljetten ophangen of spoorloos bellen.Bedoel het niet verkeerd maak mij gewoon zorgen.Kan toch toevallig iemand zijn die dit leest.Heb geen informatie over haar neer gezet dat "bekenden" haar hier uit herkennen hoor.
Ja copacabana
quote:Tamara2014 schreef op 07 november 2014 @ 14:10:

Ze zijn al 7 maanden samen.En ja tuurlijk kan hij echt verliefd zijn.Zo gedraagd hij zich ook.Maar hij belooft elke keer dingen.Geld auto zulke dingen waar die later weer een smoes voor verzint.Dat ik mijn vriendin wil helpen is niet ziekelijk.Ben bang dat Hij ziekelijk liegt.

En zij slikt die smoesjes allemaal. Tijd om haar eens te vragen waar ze haar ruggengraat heeft gelaten. En als je haar 1x hebt verteld wat je van haar vriend vind, is het daarna tijd om af te wachten. Maar ze is volwassen en ze zal niet doen wat jij zegt, want ze heeft al een moeder (gehad) en hoeft niet te leven naar jou normen en waarden.

Help haar door de deur open te houden wanneer ze inderdaad tot inkeer komt of wanneer jij overtuigd bent dat het wel goed zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven