Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:



Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!



Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Alle reacties Link kopieren
Leuke actie van je !

Zullen we dit voortaan wekelijks doen ? Dit lijkt lijkt me veel te leuk/belangrijk dit maar eenmalig te doen .
Alle reacties Link kopieren
Goed idee Augustusbloem. Je staat er van versteld wat je vindt als je de keukenkastjes opentrekt. Misschien kunnen we uitwisselen.



Volgens mij heb ik ergens ook nog wat losse opmerkingen als 'komt goed', 'het gaat voorbij' ed liggen. Zal ik morgen even naar kijken. Ik ga eerst slapen.



verzoeken kunnen uiteraard gewoon worden ingediend en zal ik zsm inwilligen.



Goede nacht allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Die wil ik ook wel.



Gaat laatste tijd niet lekker, het is nu meer vallen dan weer opstaan. Maar ik blijf denken dat ook ik het geluk met alles ga vinden. :-)



Trusten
Alle reacties Link kopieren
Ja 2reebruineogen ,ik heb ook een hoop liggen in kastjes en laden.Maar het punt bij mij is : ik geeft het alleen maar aan anderen ,bijna nooit aan mezelf.Dus moet ik voor dat soort dingen naar anderen toe ,terwijl ik zelf toch ook echt genoeg heb...





Welterusten
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk graag een knuffel voor jou ook. Zou graag een willen, omdat ik weer niet kan slapen omdat ik hem mis omdat ik weet dat hij niet meer terugkomt. : hug:
Alle reacties Link kopieren
kan er ook iemand een slaapliedje voor me zingen?? Ben klaarwakker
Nou nee ben ingespannen tv aan het kijken waarom kan je niet slapen dan?
Alle reacties Link kopieren
geen idee Badmeester. Sliep al erg onrustig en ben klaarwakker nu. Misschien wat met te veel dingen bezig in het kupke
Zoals
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend lief topic 2reebruineogen! Mijn dag begint dankzij jou fantastisch, word hier zo vrolijk van! Thanks .... Hier alvast een :gif: voor jou, bewaar m maar voor als je m eens kunt gebruiken, hij werkt voor alles! ... Tralalalalala (gaat vrolijk verder leven...)
Alle reacties Link kopieren
Er staat nu gif maar het is natuurlijk een vette knuffel! (mijn mobiel doet niet wat ik wil):.......Tralalalalala
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook even alles ophalen wat je hebt 2reebruine ogen
Ja!

Kom maar op!

Er mag geknuffeld worden!

Oehoe, hiero!
Ja graag!!! Knuffel m'n buik en roep gelijk even door m'n navel dat de baby nu wel geboren mag worden!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hé Zoete! Hoop dat het je snel weer allemaal meezit.
Alle reacties Link kopieren
Jaa mag ik ook een knuffel?

Mijn oom is gister op jonge leeftijd overleden, hij is mijn vader achterna gegaan op dezelfde leeftijd... Mijn werk lukt niet..mijn zoontje is chaggie en mijn gehaktballen (zie topic) blijven mislukken..
Alle reacties Link kopieren
@ 2reebruineogen: kun je me gewoon even vast houden....??
Alle reacties Link kopieren
Oooooohhhh, ik wil ook graag één......!
Alle reacties Link kopieren
ooooh meesje kom hier
Ik wil graag een knuffel aanvragen voor een andere forumster die over 3 kwartier een hele zware operatie ondergaat.



Miekie! Mike-Y kom d'r uut nu!!!
Tikker

Laat mijn knuffel maar zitten, geef die knuffel van mij maar liever aan die forumster die Tikker bedoeld. Zij heeft het het hardste nodig.

Mike-Y komt er vanzelf wel uit.
Alle reacties Link kopieren
Dankje zonneschijn.. Nu moet ik er van huilen, ff alles eruit
quote:Titsandwits schreef op 08 juni 2011 @ 09:47:

@ 2reebruineogen: kun je me gewoon even vast houden....??Gossie schoonheid, wat een lief verzoek......
Mees, meis,
Alle reacties Link kopieren
Laten we elkaar maar knuffelen dan



Tikker, voor die forumster ook van mij een hele, hele , dikke knuffel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven