Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:



Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!



Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een poosje werken. Hier is een voorraad , aaien, klopjes en troostende blikken.



Maar met het potentieel aan positive betervoelerds neemt vast iedereen voor elkaar waar!

Hou je vooral niet in!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel hoor.....voel me al ietsiepietsie beter. Werk ze !!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tuurlijk mag dat Widajo. Er komt wel veel tegelijk dan. Hier 4 knuffels: Voor alles een aparte.





dank je wel!!

en voor jou een groot compliment voor dit geweldige topic!!!
Zijn er misschien mensen die mee willen doen aan een mega-groeps-knuffel voor de forumster die nu een heel heftige operatie ondergaat? De forumtantes duimen zich een ongeluk momenteel dus wie weet helpt een groepsknuffel een beetje extra?



Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee!!! Mobiel zelfs nu
Alle reacties Link kopieren
Ik ook



Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee
"Mensen zullen vergeten wat je zei. Mensen zullen vergeten wat je deed. Maar mensen zullen nooit vergeten hoe je hen liet voelen." ( Maya Angelou )
quote:miekie1 schreef op 08 juni 2011 @ 12:00:

Zijn er misschien mensen die mee willen doen aan een mega-groeps-knuffel voor de forumster die nu een heel heftige operatie ondergaat? De forumtantes duimen zich een ongeluk momenteel dus wie weet helpt een groepsknuffel een beetje extra?







Mag ik dan ook zo vrij zijn om een knuffeltje uit te delen + een `komt wel goed schatje` aan haar lieve zus die ons gewoon zoveel als mogelijk op de hoogte houdt.



En voor onze heldin
Alle reacties Link kopieren
Wat een lief topic.



Ik doe ook mee met de groepsknuffel

(al weet ik niet wie het is):







Hopelijk verloopt de operatie goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken haar ook niet, maar voor een groepsknuffel ben ik altijd in!





Complimenten aan TO voor het topic! (En als je klaar bent met werken, mag ik dan een "Het komt allemaal wel goed" van je? )
Net als wat de rest zegt, Wat een verschrikkelijk lief topic.

Ik heb nog wel wat katten-knuffels hier in overvloed, twee van de katten kunnen er geen genoeg van krijgen, en knuffelen met de kat werkt erg ontspannend, dus die kan ik wel een zooi missen voor wie wil....
En ik doe mee aan de groepsknuffel voor de forummer
Alle reacties Link kopieren
Dankje TO





Ik haal kant en klare kip, gehaktballen zijn voor vrijdag.

Nu wandelen met de kinderen en vanavond vriend een schop onder zijn kont geven, dat ik een knuf wil en geen oh goh je oom is dood, ach je zag hem toch nooit..
Alle reacties Link kopieren
Mag ik een katten-knuffel MissLoki?

Ik ben aan het afstuderen, nog 2 weken, en ik wil niet meeheeheer



En graag een verpletterende ribbenkneuzende knuffel van TO, voor wat extra motivatie?
Alle reacties Link kopieren
Lieve reebruine ogen, je doet het zó goed

Ik heb zostraks een boel zonnestraaltjes opgevangen en die deel ik met wat liefde erbij uit aan wie ze nodig heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:2reebruineogen schreef op 08 juni 2011 @ 10:50:

[...]





Hè, Zwitsal Nijntje toch. Dat klinkt niet fijn nee. En je denkt goed hoor: het wordt beter! Hierbij:



Dankjewel!



Doet me goed
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog knuffels op voorraad? Ik heb net voor de allerallerallerallereerste keer in mijn leven (23) gehuild voor de tv! Nooit heb k bij films gehuild, niet bij het nieuws, niet bij hart in actie toestanden, maar nu had ik t niet meer. Bij Oprah gaat het over veganisme. Lisa Ling (die reporter) ging naar de grootste vleesverwerkersfabriek van de wereld. Waar ze koeien gingen volgen die letterlijk hun dood tegemoet liepen. Het doden zelf (met een 10 cm stalen pin door de kop van de koe) mocht niet gefilmd worden, maar het krijsen van het dier hoorde je wel. Ook het gezicht van Lisa zei genoeg. Ik begrijp niet waarom ik ben blijven kijken (ben zelf vegetarisch)...
Alle reacties Link kopieren
quote:miekie1 schreef op 08 juni 2011 @ 12:00:

Zijn er misschien mensen die mee willen doen aan een mega-groeps-knuffel voor de forumster die nu een heel heftige operatie ondergaat? De forumtantes duimen zich een ongeluk momenteel dus wie weet helpt een groepsknuffel een beetje extra?



Wat een goed idee, miekie. Ik doe mee met de groepshug! Hopelijk gaat het allemaal heel erg goed en voorspoedig.
Alle reacties Link kopieren
quote:breezerananas schreef op 08 juni 2011 @ 11:53:

Dankjewel hoor.....voel me al ietsiepietsie beter. Werk ze !!Hm, ietsiepietsie is een beetje magertjes Breezeananas. Hier nog een extra en een arm om je schouder.
Alle reacties Link kopieren
quote:pademelon schreef op 08 juni 2011 @ 12:18:

Ik ken haar ook niet, maar voor een groepsknuffel ben ik altijd in!





Complimenten aan TO voor het topic! (En als je klaar bent met werken, mag ik dan een "Het komt allemaal wel goed" van je? )Pademelon: het komt echt al-le-maal goed. Echt waar, het komt allemaal goed. Krijg je er ook nog een extra bij!
Alle reacties Link kopieren
quote:meesje2010 schreef op 08 juni 2011 @ 13:21:

Dankje TO





Ik haal kant en klare kip, gehaktballen zijn voor vrijdag.

Nu wandelen met de kinderen en vanavond vriend een schop onder zijn kont geven, dat ik een knuf wil en geen oh goh je oom is dood, ach je zag hem toch nooit.. Groot gelijk dat van die kip (vind dat je nog aardig wat moeite doet hoor!). En vertel je vriend precies wat je van hem nodig hebt. Soms zijn mannen ook net gehaktballen, of niet dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:MissLoki schreef op 08 juni 2011 @ 12:21:

Net als wat de rest zegt, Wat een verschrikkelijk lief topic.

Ik heb nog wel wat katten-knuffels hier in overvloed, twee van de katten kunnen er geen genoeg van krijgen, en knuffelen met de kat werkt erg ontspannend, dus die kan ik wel een zooi missen voor wie wil....Ah geweldig, die kattenknuffels. Die heb ik zelf namelijk niet in de aanbieding. Goed idee Miss Loki!
Alle reacties Link kopieren
quote:BubblyToes schreef op 08 juni 2011 @ 14:05:

Mag ik een katten-knuffel MissLoki?

Ik ben aan het afstuderen, nog 2 weken, en ik wil niet meeheeheer



En graag een verpletterende ribbenkneuzende knuffel van TO, voor wat extra motivatie? Bubbly: komt-ie . oe, die was aan de harde kant. Kom op hè, je kunt het!c 2 weken afzien en daarna o heerlijke vrijheid!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamzelle schreef op 08 juni 2011 @ 14:29:

Lieve reebruine ogen, je doet het zó goed

Ik heb zostraks een boel zonnestraaltjes opgevangen en die deel ik met wat liefde erbij uit aan wie ze nodig heeft.Aaaaah, die zonnestraaltjes zijn mooi. Zonnestraaltjes in de aanbieding!
Bubblytoes, voor jou heb ik de knuffel van Balthasar, een zwart witte kat die echt geen genoeg van aandacht kan krijgen, weer genoeg energie voor de laatste 2 weken.



2reebruineogen, voor jou heb ik een Loki knuffel. Een siamees, die zo lekker op zn buikje gekroeld word.



Andere mensen, schroom niet, er is veel meer waar dat vandaan komt. Ik heb ook een Tijgertjeknuffel. Die pak je vast, klem je in je armen, en je kunt heerlijk in zn vacht huilen (zelf uitgeprobeerd) die is nu misschien wel iets voor Waldorff114!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven