Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Iemand wat vlinders nodig?

Het dwarrelt en fladdert maar rond in mijn buik, maar het zijn er een beetje teveel.

Kwam de man die de reden van al die vlinders is, vandaag tegen en oh jee. Ik functioneer niet lekker meer.

Iemand?

Ze zijn gratis en doen het erg goed!
Mag ik in ruil voor de vlinders, de onzekerheid en onduidelijkheid wat rust van iemand?
quote:dddandelion schreef op 22 juni 2011 @ 23:49:

Mag ik een knuffel, een doos tissues, een pot thee en een hele hoop laat-hem-de-tering-maar-krijgen-hij-is-niet-voor-niets-je-ex?

Ddandelion, ik heb een hele speciale speciaal voor jou uitgezocht uit mijn kist met:

'Wat een hufter! je bent véél beter af zonder hem!'

Hij echt niet voor niets je ex, laat hem de tering krijgen. Ja toch?

quote:egelviva schreef op 23 juni 2011 @ 11:09:

Mag ik in ruil voor de vlinders, de onzekerheid en onduidelijkheid wat rust van iemand?

Egel, hierbij krijg je van mij een heleboel rust, zen, yinyang en de hele shebang aan rustgevende dingen. Komt allemaal jouw kant op as we speak.

Als je het niet erg vindt laat ik die onduidelijkheid en onzekerheid even liggen. Ik heb daar nog geneog van liggen.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 22 juni 2011 @ 22:28:

en op speciaal verzoek, een flinke dosis energie.

Daar pik ik wat van!

Knuffels heb ik niet, heb er ongeveer tweehonderdveertieneneenhalf om op te ruimen boven vandaar dat ik de energie nodig heb
quote:egelviva schreef op 23 juni 2011 @ 11:09:

Rust heb ik teveel dus neem zoveel je wilt.

Gooi die vlinders deze kant maar op, er kunnen vast nog wel wat bij, kunnen ze met z'n allen spelen.
2reebruineogen, ja hij kan ook de tering krijgen. Volgende keer als in een ruzie-zoek-beschuldig-en-verwijt-bui belt hang ik gewoon op.
Of je neemt gewoon niet op?
Ben waarschijnlijk mijn baan gedeeltelijk kwijt. Ze moeten me iets anders bieden maar ik heb het gevoel dat ze me kwijt willen .
quote:mamalief schreef op 23 juni 2011 @ 16:01:

Of je neemt gewoon niet op?Mijn nummermelderdingfunctie doet het niet, dus als ik niet opneem kan niemand me meer bereiken. Ineens is iedereen anoniem volgens mijn telefoon.
Bankje en een flink pak roosvicee erbij.
@Bankje; Je mag mijn motto even lenen!

Het komt echt goed, soms duurt t even, maar heus. Het komt goed.

Ik doe er nog een voor je bij.

@ddandelion; Laat hem vooral de t*r*ng krijgen zeg. Is hij nou helemaal belatafeltoeterd! Als hij belt, zeg dan dat hij de verkeerde persoon aan de lijn heeft en hang direct op.

En je zegt het goed. Hij is niet voor niets je ex!

@Bam, ik heb de vlinders jouw kant opgestuurd.

Maar het helpt niks, nada, noppes. Het lijken wel konijnen het worden er alsmaar meer.
quote:egelviva schreef op 23 juni 2011 @ 18:22:

@Bam, ik heb de vlinders jouw kant opgestuurd.

Maar het helpt niks, nada, noppes. Het lijken wel konijnen het worden er alsmaar meer. Dan kun je nog drie dingen doen: Uitroken, verzuipen of ze rustig laten doorfladderen.
Egelviva, ik heb vliegenmeppers in de aanbieding als je wilt. Wel een beetje zonde van die vlinders, maar wel effectief.
ik wil ook graag wat vlinders. Leuk!

doe je er ook meteen een leuke man bij?
quote:bankje schreef op 23 juni 2011 @ 16:05:

Ben waarschijnlijk mijn baan gedeeltelijk kwijt. Ze moeten me iets anders bieden maar ik heb het gevoel dat ze me kwijt willen .

Da's rot bankje. Ik hoop dat het goed uitpakt voor je.

Maar mocht het nu inderdaad zo zijn dan hoop ik dat je hierdoor een begin kunt maken met een véél leukere baan!
quote:dddandelion schreef op 23 juni 2011 @ 15:21:

2reebruineogen, ja hij kan ook de tering krijgen. Volgende keer als in een ruzie-zoek-beschuldig-en-verwijt-bui belt hang ik gewoon op.

In dat geval heb ik nog wat zinnen voor je waarmee je die telefoontjes kunt beantwoorden (in cadeauverpakking):

- Met wie? O ben jij het (dat laatste zeggen terwijl je gaapt).

- Hé hallo! Dat is toevallig, ik zat net aan je te denken, zag namelijk net een reclame over ongediertebestrijding.

- O hallo ben jij het. 'Neem maar vast koffie Erik, dit gaat niet lang duren' (dit laatste zeg je tegen denkbeeldige spetter op de bank).

Terwijl je met 'Hufter' praat giechel je af en toe en zeg je 'hou op, Erik hou op!'

- Diepe zucht gevolgd door 'Wat nou weer?'

-Goh, je hebt meer behoefte om te praten dan toen het nog aan was!

Ik hoop dat je er wat mee kunt. Gewoon steevast ophangen is natuurlijk ook een, misschien beter hoewel saaiere, optie

Enne: het is niet voor niets je ex hè?
Oh, ik zie dat er nu ook energie in de aanbieding is.

Mooi zo, schuif maar deze kant op....

Dan geef ik op deze ietwat sombere dag een zonnetje cadeau.

Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:wiezewo schreef op 23 juni 2011 @ 21:59:

ik wil ook graag wat vlinders. Leuk!

doe je er ook meteen een leuke man bij?

Wiezewo, vlinders zat hier hoor.

Je mag er zo 10 hebben.

Leuke man, wil ik nog even in eigen buurt houden.

Ik heb nog hoop zeg maar.
De vliegenmeppers sla ik even af, zo zonde eigenlijk.

Heb ik (eindelijk) vlinders wil ik er weer vanaf.

Heb daarnet besloten dat ervan genieten wel een goed plan is.

En ik zie wel wat er van komt.....
quote:kopjekoffie70 schreef op 24 juni 2011 @ 09:26:

Oh, ik zie dat er nu ook energie in de aanbieding is.

Mooi zo, schuif maar deze kant op....

Dan geef ik op deze ietwat sombere dag een zonnetje cadeau.

[afbeelding]Mag ik die zon even? Het is hier koud, grijs en regenachtig. Ik hang hem zo terug. Dank je wel KK, geweldig aanbod!
quote:2reebruineogen schreef op 23 juni 2011 @ 22:19:

[...]

In dat geval heb ik nog wat zinnen voor je waarmee je die telefoontjes kunt beantwoorden (in cadeauverpakking):

- Met wie? O ben jij het (dat laatste zeggen terwijl je gaapt).

- Hé hallo! Dat is toevallig, ik zat net aan je te denken, zag namelijk net een reclame over ongediertebestrijding.

- O hallo ben jij het. 'Neem maar vast koffie Erik, dit gaat niet lang duren' (dit laatste zeg je tegen denkbeeldige spetter op de bank).

Terwijl je met 'Hufter' praat giechel je af en toe en zeg je 'hou op, Erik hou op!'

- Diepe zucht gevolgd door 'Wat nou weer?'

-Goh, je hebt meer behoefte om te praten dan toen het nog aan was!

Ik hoop dat je er wat mee kunt. Gewoon steevast ophangen is natuurlijk ook een, misschien beter hoewel saaiere, optie

Enne: het is niet voor niets je ex hè?
Ik wil een hele warme berenklemknuffel, ik heb het koud!

Was in slaap gevallen en werd steenkoud wakker.

En m'n vriendje komt ook al niet om me op te warmen want die moet oppassen
Mag ik misschien een knuffel ? Ik heb 2 zieke kinderen en al 4 nachten niet meer dan 3 uur per nacht geslapen. Ik zit er een beetje doorheen.
Kokolientje, allereerst krijgen je kinderen een hele lieve knuffel, zodat ze lekker gaan slapen.

Als alles in rust is, krijg je eerst een dikke knuffel, dan heb ik een luie stoel voor je staan

schop dat mens er maar gewoon uit, nu ben jij aan de beurt.

even oogmaskertje erbij..

en laat maar even helemaal gaaaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven